syyskuu
Europe/Helsinki

Logitech MX ERGO -ohjainpallo tuo käyttömukavuutta

MX Ergo Lifestyle Detail 3

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) tuo myyntiin uusitun ohjainpallon entistä paremmalla muotoilulla ja uusilla ominaisuuksilla.

Logitech MX ERGO on langaton ohjainpallo, joka tekee tietokoneen käytöstä ensiluokkaisen tarkkaa ja miellyttävää. Samalla MX ERGO on ensimmäinen innovatiivinen ohjainpallo lähes vuosikymmeneen. Hiirimäisen ohjainpallon ominaisuuksiin lukeutuvat säädettävä käyttökulma, kahden laitteen yhtäaikainen liitettävyys sekä huipputarkka liiketunnistus.

”Olemme innoissamme uusitusta ohjainpallosta. Se on vihdoin tehnyt paluun ja nyt parempana kuin koskaan. Innoituksen tähän saimme käyttäjiltä, jotka hyödynsivät ohjainta luovilla tavoilla ja toisinaan jopa räätälöivät pallon omaa käyttökulmaa”, kommentoi Logitechin tuotepäällikkö Anatoliy Polyanker. ”Logitech MX ERGO on ensimmäinen säädettävä ohjainpallomme, josta löytyy käyttömukavuutta parantava ja säädettävä käyttökulma. Kokonaisuuden kruunaa kaunis muotoilu.”

Logitech MX ERGO on miellyttävä ja kevyt käyttää. Perinteiseen hiireen verrattuna ohjainpallo vähentääkin käden rasitusta jopa 20 prosenttia. Mukautettavan käyttökulman ansiosta ranteen sivuttais- ja pystyasentoa voidaan säätää nollasta 20 asteeseen. Pyöreäksi muotoiltu hiirenselkä puolestaan antaa kämmenen levätä päällään ja näin se tukee sormien asentoa. Pehmeä kumipinnoite puolestaan huolehtii otteen pysymisestä ja takaa miellyttävän käytön tuntikausiksi.

Logitech MX ERGO hyödyntää uusinta anturiteknologiaa, jonka ansiosta ohjainpallon käyttö on tarkkaa ja nopeaa. Kohdistimen nopeutta ja tarkkuutta voi säätää niin sanotusti lennosta pelkällä painalluksella. Merkkivalo ilmaisee käyttötilan vaihtumisesta, joten käyttäjä on aina tilanteen tasalla ohjainpallon asetuksista.

Ladattavan akun ansiosta virta ei lopu koskaan kesken. Täydellä varauksella ohjainpallo kestää käyttöä jopa neljä kuukautta. Jo minuutin lataus takaa virtaa työpäivän verran. Lisäksi MX ERGO on varustettu Logitech Easy-Switch- ja Logitech Flow -ominaisuuksin.

Easy-Switch-toiminto mahdollistaa ohjainpallon liittämisen kahteen eri tietokoneeseen yhtäaikaisesti. Käyttöä näiden välillä voidaan vaihtaa painiketta painamalla. Flow-ominaisuuden ansiosta tiedostoja voidaan kopioida ja liittää näiden tietokoneiden välillä täysin langattomasti.

Logitech MX ERGO on elegantisti muotoiltu ohjain ja sen valmistusaineina on käytetty korkealuokkaisia materiaaleja. Ohjainpallo sopii erinomaisesti käytettäväksi saman tuoteperheen muiden tuotteiden kanssa, joihin lukeutuvat Logitech CRAFT -näppäimistö, Spotlight-esityskaukosäädin ja MX Sound -kaiuttimet.

Saatavuus ja hinnoittelu

Logitech MX ERGO -ohjainpallo tulee myyntiin syyskuussa 129 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/Db6ux01T83Q (esittelyvideo)

http://bit.ly/2gqja45 (tuotekuvia)

Tukkurit

ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi

Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi

Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne yhdistävät käyttäjänsä moniin heille merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech on usean tuotemerkin yhtiö, joka yhdistää ihmisiä musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Jaybird, Logitech G ja Ultimate Ears. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitechista osoitteessa www.logitech.com.