elokuu
Europe/Helsinki

Logitech Slim Combo tekee iPad Prosta kannettavan tietokoneen korvaajan

SlimCombo

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti Slim Combo -näppäimistökannen uusille 10,5 ja 12,9 tuuman iPad Pro -tablettilaitteille.

Logitech Slim Combo on jalustalla varustetun suojakannen ja taustavalaistun näppäimistön monipuolinen yhdistelmä. Se on täydellinen kumppani aiemmin tässä kuussa julkistetuille iPad Pro -tablettilaitteille.

“Useat ammattilaiset ovat käyttäneet tablettilaitteita vain nopeisiin viesteihin ja viihdekäytössä, mutta tehneet varsinaiset työnsä tietokoneella”, kommentoi Logitechin mobiilituotteiden johtaja Michele Hermann. “Sen ei tarvitse enää olla niin. Ammattilainen tarvitsee nykyään tietokoneen tehokkuuden, mutta helpon käytettävyyden missä tahansa liikkuessaan. Palaverissa, matkoilla tai kahvilassa kaikki yhteydet ja työteho on oltava heti ulottuvilla. Logitech Slim Combo tekee iPad Prosta kannettavan tietokoneen korvaajan ja tekee tablettilaitteen käytöstä helpompaa, tehokkaampaa ja hauskempaa.”

Logitech Slim Combo mahdollistaa monta erilaista käyttötapaa. Käyttäjä voi esimerkiksi naputella viestejä täysikokoisella, taustavalaistulla näppäimistöllä iPadin ollessa sopivassa käyttökulmassa suojakuoren taustatuen avulla. Näppäimistön voi myös irrottaa suojakannesta ja iPadilta voi katsella suosikkileffaa tai piirrellä Apple Pencil -kynällä. Taustatuen avulla iPad pysyy pöydällä myös pystyasennossa, jolloin sitä voi käyttää hyvin vaikkapa FaceTime-kuvapuheluihin.

Logitech Slim Combo hyödyntää Apple Smart Connector -liitäntää, joka tekee näppäimistökannen käytöstä sulavaa. Erillistä Bluetooth-paritusta ei tarvita ja näppäimistö saa virtansa suoraan iPadista.

Näppäimistökannessa on kaksi mikrosaranaa, joiden avulla iPadin käyttökulmaa on helppo säätää jopa 50 asteen kääntösäteellä. Kokonaisuus taittuu myös suojakanneksi, joka ehkäisee iPad Pron näytön kolhiintumisen ja naarmuuntumisen tekemättä laitteen kantamisesta työlästä. Näppäimistökannessa on tietysti säilytyspaikka myös Apple Pencil -kynälle.

Saatavuus ja hinnoittelu

Logitech Slim Combo tulee saataville kesäkuussa mustana ja sinisenä 10,5 ja 12,9 tuuman iPad Prolle 159 ja 169 euron kuluttajahinnoin. Kaikki hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/GfIIgsl34sA (esittelyvideo)
http://bit.ly/2rP0RHb (kuvia)

Tukkurit
ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne yhdistävät käyttäjänsä moniin heille merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech on usean tuotemerkin yhtiö, joka yhdistää ihmisiä musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Jaybird, Logitech G ja Ultimate Ears. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitechista osoitteessa www.logitech.com.