August

Brio 4K

Nytt kvalitetskamera tar streaming til et profesjonelt nivå

LAUSANNE, Sveits — 22.aug, 2017 — I dag lanseres (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) Logitech® BRIO 4K STREAM EDITION. Dette nye Ultra HD 4K-kamera gir deg muligheten til å produsere direktesendinger av profesjonell kvalitet. Kameraet fanger de minste detaljene med HD 1080 p video med 60 bilder per sekund.

- Kringkasting har blitt et sosialt fenomen. Spillere bruker dobbelt så mye tid på å se på andre spille direkte på nett enn de spiller selv. Twitch™, Youtube® og Mixer er blitt dagens TV-underholdning for den oppvoksende generasjonen, sier Guillaume Bourelly, senior portefølje- og produktmanager for webkamera i Logitech. - Med BRIO 4K STREAM EDITION har vi optimalisert vårt populære BRIO-kamera for streaming. Resultatet er et webkamera med alle egenskapene en kringkaster trenger for å produsere kvalitetssendinger for seeren. Ikke bare filmer kameraet i 4K, det har også frame rate priority mode på 1080p / 60 fps med konstant bildefrekvens og en komplett integrert løsning med XSplit Broadcaster.

Fire ganger oppløsning

Med Ultra HD 4K og en høy dynamisk rekkevidde (HDR) gir webkameraet fire ganger oppløsningen til en full HD-video. Kameraet justerer automatisk lysstyrke slik at du ikke ser mørk ut i forgrunnen når du har bakgrunnslys eller når du beveger deg fra naturlig dagslys og inn.

Ultra HD 4K skaper levende og nøyaktige fargeopplevelser samtidig som det fanger hver minste detalj i ansiktsuttrykket ditt. Full HD-kvalitet opprettholdes når du zoomer inn og ut slik at bildeopplevelsen blir optimal for seeren gjennom hele sendingen.

Logitech BRIO 4K STREAM EDITION produserer kvalitetsvideo med en høyhastighets bildefrekvens ved 1080p / 60fps når du bruker frame rate priority mode. Dette forhindrer forsinkelse i sendingen når du filmer i slow motion eller reprise. Kameraet inneholder også ChromaCam, en app fra Personlify som nøytraliserer bakgrunnen, samt fjerner støy for et profesjonelt resultat uansett hvor du streamer fra. Tilpass vinkelen til et smalt 56- eller 78-gradersfelt slik at du blir et tydelig fokus, eller utvid til et 90-gradersfelt om du ønsker totalbilde i direktesendingen.

For å skape den optimale videoløsningen har vi under utviklingen av produktet samarbeidet tett med SplitmediaLabs, XSplitTM Broadcaster og XSplit Gamecaster, ledende selskap innenfor gaming kringkastingsprogramvare. Hvert kamera er også utstyrt med en gratis 12-måneders premium XSplit-lisens, som inkluderer appene XSplit Broadcaster og XSplit Gamecaster. I tillegg støtter OBS™ Logitechs BRIO STREAM så du kan starte streaming umiddelbart etter at du har mottatt ditt kamera.

Pris og tilgjengelighet

BRIO 4K STREAM EDITION-kamera er tilgjengelig hos Elkjøp, Komplett, Net on net og Dustin til 2 599,- i slutten av september.

For ytterligere informasjon kontakt din nærmeste forhandler.