August

Logitech introduserer MX Sound.

Den første Premium Bluetooth®-høyttaleren til skrivebordet

NEWARK, Calif. Og LAUSANNE, Sveits - 31. august 2017 - I dag annonserte Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) Logitech® MX Sound, en ny Bluetooth-skrivebordshøyttaler med overlegen lyd i et tidsriktig design. Høyttaleren tar tak i den generelt dårlige lydopplevelsen man finner på skrivebordet, og leverer med sine high-end drivere og bakovervendte rør overlegen lydkvalitet for musikk, film og video. Med bevegelsesaktivert bakgrunnsbelysning, gjør MX Sound det svært enkelt å justere volumet samt svært enkelt å koble til Bluetooth.

–Med MX Sound kan du nå få fantastisk lyd i et produkt som er designet for moderne skrivebordsmiljøer, sier Philippe Depallens, visepresident og daglig leder for Logitech Audio.

–Høyttaleren ble designet fra bunnen av for å gi en mer ”audiofil” lydopplevelse på kontoret, enten du streamer fra datamaskin, smarttelefon eller nettbrett, forteller han.

Høyttaleren er utstyrt med 24 Watt maks effekt, meget gode drivere og bakovervendte rør, som sørger for et meget bra lydbilde. Dette er noe man tidligere ikke har forbundet med skrivebordshøyttalere.

Etter 20 minutter inaktivitet går standby-modus automatisk på, noe som sørger for et veldig lavt strømforbruk

Priser og tilgjengelighet

Logitech MX Sound forventes å være tilgjengelig i slutten av september 2017 på Logitech.no og har en anbefalt utsalgspris på kr. 1099,-

Spesifikasjoner

• Høyde: 160 mm
  • Bredde: 160 mm
  • Dybde: 83.4 mm
  • Vekt (begge høyttalere): 1.72 kg

Tekniske spesifikasjoner:

• Total Watt (Maks): 24 W
  • Total Watt (Effekt): 15 W
  • Bluetooth-versjon: 4.1
  • 3.5mm-inngang: 2
  • Hodetelefoninngang: 1

Logitech designer produkter som har en naturlig plass i folks hverdagsliv, og som gir en best mulig kobling til de digitale opplevelsene som er viktigst for dem. For over 30 år siden startet Logitech med å koble mennesker sammen gjennom datamaskiner, og nå designes det produkter som bringer mennesker sammen gjennom musikk, spill, video og IT. Logitech International, grunnlagt i 1981, er et sveitsisk selskap listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Besøk Logitech på www.logitech.comselskapets blogg eller @Logitech.