Oktober

Logitech lanserer MX Ergo – den mest grensesprengende styrekulen på nesten ti år

NEWARK, Calif. and LAUSANNE, Sveits — 6.sept, 2017

I dag lanserer Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) den trådløse styrekulen Logitech MX Ergo, som setter en ny standard for komfort, presisjon og vakkert design. Styrekulen er Logitechs første og mest innovative på nærmere ti år. Logitech MX Ergo tilbyr skreddersydd komfort med et unikt justerbart hengsel og presisjonssporing med multi-enhetstilkobling både for styrekuleentusiaster og forbrukere som ønsker et alternativ til muser og berøringsflater

– Vi er veldig begeistret for styrekulens comeback! Den er bedre enn noen gang, og innovasjonen bak er inspirert av brukerne våre og deres kreative metoder for å få styrekulen til å passe perfekt for dem, sier Anatoliy Polyanker, som er Global Portfolio and Brand Director i Logitech. MX Ergo reduserer muskelslitasje med 20 prosent sammenlignet med bruk av en standard datamus. Med det justerbare hengselet kan du heve vinkelen på styrekulen fra 0 til 20 grader, noe som forbedrer både håndleddsstillingen og pronasjonen. Den metodiske utformingen av styrekulen gir full støtte til håndflaten og fingrene mens den myke gummien på toppen sørger for et godt og behagelig grep gjennom lange arbeidsdager.Styrekulen tilbyr den nyeste sporingsteknologien. Det sikrer raskere og mer presis navigasjon, og muligheten til å endre musepilens hastighet og nøyaktighet med ett klikk. Et LED-lys skrus på når presisjonsmodus er aktivert, noe som gir deg den ideelle styringen av styrekulen.

Et oppladbart batteri følger med MX Ergo. Avhengig av hvor mye det brukes, kan batteriet vare i opp mot fire måneder dersom det er fulladet. Med andre ord: Har du lite strøm igjen, kan bare ett minutt med lading sørge for at du kan bruke MX Ergo en hel arbeidsdag.

MX Ergo er aktivert med både Logitech Easy-Switch TM og Logitech Flow TM. Flerdatabruk tas til et nytt nivå med Logitech Flow (kan lastes ned gratis som en del av Logitech® OptionsTM-programvaren) og Easy-Switch: Én mus kan brukes til å bytte sømløst mellom to datamaskiner, og du kan til og med kopiere og lime inn tekst, bilder og dokumenter mellom maskinene.

Elegant design og materialer av høy kvalitet gjør at MX Ergo føles bra i hånda di. Musen passer godt med de andre luksusproduktene Logitech tilbyr, som CRAFT Advanced tastaturSpotlight presentasjonskontroll eller MX Sound Bluetooth-høyttalere. Kombinert og plassert på din moderne arbeidsstasjon, gir disse produktene deg en premium opplevelse som både ser flott ut og som føles bra.

Pris og tilgjengelighet

Logitech MX Ergo koster 1 199,- og forventes tilgjengelig på Logitech.com og i utvalgte forhandlere i løpet av september.

For mer informasjon, besøk Logitech.com eller kontakt oss på FacebookInstagram og Twitter.

Logitech designer produkter som trengs i folks hverdagsliv, og kobler dem til de digitale opplevelsene de bryr seg om. Det er mer enn 30 år siden selskapet begynte å knytte mennesker sammen gjennom datamaskiner. Nå sørger Logitech for å skape produkter som bringer mennesker sammen gjennom musikk, gaming, video og annen maskinbruk. Logitech International er et sveitsisk, offentlig selskap som ble stiftet i 1981. Selskapet er oppført på SIX Swiss Exchange-børsmarkedet, samt på Nasdaq Global Select Market. Lær mer om Logitech på www.logitech.com, hos selskapets blogg eller på Twitter.