Januar

ASTRO GAMING AFSLØRER ANDEN GENERATION A20 GAMING HEADSET OG USB TRANSMITTER TIL XBOX, PLAYSTATION OG PC GAMING

KØBENHAVN, Danmark – d. 14. januar 2021 – ASTRO Gaming, førende inden for premium gamingudstyr, afslører nu den anden generation af studioets prisbelønnede ASTRO A20 Wireless Gaming Headset. ASTRO A20 er professionelt indstillet til at levere en audiofil gamingpræstation og er et multifunktionelt headset med premium kvalitetsdesign, komfort og trådløs forbindelse til en overkommelig pris.

Ud over A20 Gaming Headset introducerer ASTRO Gaming A20 Wireless Gen 2 USB Transmitter til Xbox og PlayStation. En USB-transmitter til enten Xbox eller PlayStation er inkluderet med hvert A20 Headset. For A20-multiplatformsbrugere vil en ekstra USB-transmitter give mulighed for parring af et enkelt headset med begge konsoller.

”Vi er begejstrede for at lancere en ny generation af vores A20-headset, der har fuld kompatibilitet med Xbox Series X og PlayStation 5,” siger Aron Drayer, VP for Marketing for ASTRO Gaming. "A20 leverer den lydkvalitet, komfort og holdbarhed, som gamere forventer af ASTRO med fremragende trådløs ydelse og multiplatformspotentiale til en attraktiv pris."

Gen 2 A20 Headset har en række forbedringer sammenlignet med den forrige generation:

• ASTRO komfort og kvalitet - ASTRO A20 er konstrueret til maraton-gamingsessioner og er behagelig, holdbar, let og let justerbar.
  •  ASTRO Audio V2 er designet til at producere detaljeret og realistisk gaminglyd og giver en naturlig, jævn lyd gennem et udvidet frekvensområde. Det er afstemt til at levere en ikke-udmattende diskant, klare mellemtoner og forvrængningsfri bas.
  • 15m Wireless Range ASTRO A20 har 2,4 GHz teknologi, der giver sikker trådløs forbindelse og op til 15 m (50 ft) trådløs rækkevidde.
  • Batterilevetid Spil til udvidede sessioner med 15+ timers batterilevetid. Genoplad headsettet ved hjælp af det medfølgende USB-C til USB-A-kabel.
  • Flip to Mute Mic ASTRO A20s meget præcise boommikrofon tilbyder Flip to Mute-funktionalitet, der dæmper voice output og nemt opbevarer mikrofonen, når den ikke er i brug
  • EQ Presets Tre forudindstillinger af EQ er tilgængelige, herunder ASTRO (indstillet med præcis bas til generel spil), PRO (indstillet til nøjagtig mellemtone- og diskantdetaljer til streaming og pro gaming) og STUDIO (neutral nøjagtighed og bedst til film og musik).

ASTRO A20 Gaming Headset Gen 2 kan købes for 899 DKK hos ASTRO Gaming https://www.astrogaming.com/en-eu og større detailhandler med forsendelse i oktober 2020. ASTRO A20 Gen 2 USB Transmitter koster 149 DKK.

Om ASTRO Gaming

ASTRO Gaming skaber premium videogamingudstyr og livsstilsprodukter til professionelle gamere, ligaer og spiludviklere. ASTRO Gaming er udskilt fra designkraftcentret ASTRO Studios, der er kendt i gamingverdenen for at designe Xbox 360® sammen med Alienware ™ og HP® Gaming PC'er. ASTRO Gaming producerer en række gamercentriske produkter, der understøtter det hurtigt voksende gaming community. Alle ASTRO Gaming-produkter er tilgængelige på astrogaming.com.. Opret forbindelse med ASTRO Gaming på Twitter @ASTROGaming, Instagram eller vores blog.

ASTRO Gaming er et mærke under Logitech International. Logitech International blev grundlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz, og er et schweizisk offentligt selskab noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).