August

Den prisvindende Logitech G502 gamingmus får den nye revolutionerende HERO 16K sensor

Ikonisk design og heroisk præcision: Logitech G opdaterer verdens bedst sælgende mus med den nye HERO 16k sensor

København, Danmark — 30. aug. 2018 — Logitech G, der er en del af Logitech, (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) annoncerer i dag Logitech® G502 HERO Gaming mus, som er en opgraderet version af den ikoniske Logitech G502 gamingmus. Med bevarelse af den samme ikoniske form som den originale, er den nye mus blevet opdateret med den seneste teknologi, som inkluderer Logitech Gs næste generations HERO (High Efficiency Rated Optical) 16K sensor, som giver den højeste ydeevne og mest præcise sensor, der er tilgængelig i dag. Sammensat med Logitech Gs eksklusive LIGHTSYNC RGB-teknologi, 11 programmerbare knapper, fem valgfri vægtlodder og flettet kabel, er verdens bedst sælgende gamingmus lige blevet endnu bedre.

Tweet nu: Gå fra fjervægt til sværvægt med den nye @LogitechG G502 HERO gaming mus. https://blog.logitech.com/2018/08/30/logitech-g502-gaming-mouse-gets-an-upgrade

“Den originale G502 er en fanfavorit, men vi har udviklet en utrolig sensorteknologi, siden den først blev lanceret,” siger Ujesh Desai, vicepræsident og administrerende direktør for Logitech Gaming. “Ved at tilføje HERO 16K til G502 er den endnu mere fantastisk, og vi tror, at folk kommer til at elske den.”

Med den ultimative sensor inden for fart, præcision og reaktion, praler Logitech G502 HERO med Logitech Gs førende HERO 16K sensor, der med den højeste ydeevne er den mest effektive gamingsensor, som Logitech nogensinde har lavet. Ved at indeholde en helt ny linse og en opdateret registreringsalgoritme for at give en ultra-præcis registrering uden acceleration, udjævning eller filtrering af hele DPI-rækkevidden, er Logitech Gs revolutionerende HERO 16K sensor i stand til at overstige 400 IPS og yde 16.000 DPI-registrering med pixel-præcis præcision.

Hvert aspekt af Logitech G502 HERO er bygget til at kunne tilpasses efter forskellige spillestile. Musen har 11 knapper for tilpasning af kommandoer og makroer, som kan programmeres gennem Logitech Gaming Software (LGS), et justerbart vægtsystem med fem 3,6g vægtlodder og et lynhurtigt scrollehjul med 2 funktioner. Lyset kan tilpasses personligt med de omkring 16,8 millioner farver ved brug af Logitech Gs LIGHTSYNC RGB-teknologi. Den indbyggede hukommelse lagrer op til fem profiler, så du kan tage dine tilpassede indstillinger med dig.

Med det samme ikoniske design som den originale, har Logitech G502 HERO den ultimative komfort med tekstureret gummigreb og et opdateret flettet kabel for den optimale føling og ydevene gennem lange gaming-sessioner. Musens opgraderede mekaniske kontakt, udviklet sammen med Omron, giver en ekstrem ydeevne og 50M klikholdbarhed. Den overordnede vægt af Logitech G502 HERO og musens balancecenter kan justeres ved placeringen af de justerbare vægtlodder.

Pris og tilgængelighed

Logitech G502 HERO gamingmus, tilgængelig i sort, forventes at være tilgængelig i forhandlere verden over i oktober 2018 til en vejledende pris på DKK 749. For mere information, besøg venligst vores hjemmeside, vores blog eller følg os på Facebook, Instagram eller Twitter.

Om Logitech G

Logitech G, en afdeling af Logitech International, er global leder inden for gamingudstyr til både PC og konsoller. Logitech G forsyner gamere på alle niveauer med keyboards, mus, headsets, musemåtter og simulator-produkter som rat og flight sticks, der alle er førende på markedet. Dette er muligt igennem innovativt design, avanceret teknologi og en dyb passion for gaming. Logitech International blev grundlagt i 1981, og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz. Logitech International er en schweizisk, offentlig virksomhed, der er noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech G på https://www.logitechg.com/da-dk/gaming, firmaets blog or @LogitechG.