Jaybird Vista 2 ægte trådløse sports- og træningshovedtelefoner giver alle atleter mulighed for at besvare eventyrets kald

En vandtæt, sved- og støvtæt lydoplevelse med fantastisk lydydelse

København, Danmark — 8. juni, 2021 Jaybird, en leder inden for ægte trådløse hovedtelefoner til atleter, annoncerer i dag Jaybird Vista 2, ægte trådløse sportshovedtelefoner. Deres uovertrufne holdbarhed og højkvalitetskonstruktion giver brugerne mulighed for at finde nye og spændende oplevelser overalt. Udstyret med SurroundSense-teknologi og en 6 mm driver, giver Vista 2 eventyrere mulighed for at forstærke omgivende lyde for sikkerhed eller forblive fokuseret med Active Noise Cancellation, der opnår den perfekte balance mellem eventyrklar, premium lyd og sikkerhed.

Vista 2 har 24-timers batterilevetid og leverer op til otte timers spilletid. En fem minutters opladning giver brugerne en hel times spilletid, så premium lyd er altid tilgængelig.

Hovedtelefonerne har et sæt mikrofoner i hver øreprop med Jaybirds nye WindDefense-stofteknologi til klarere stemmeoptagelse og telefonopkald på farten. Vista 2 introducerer også in-ear-detektion. Dette gør det muligt for musikken at genstarte automatisk, hvor brugerne slap, når de sætter knopperne tilbage i ørerne, hvilket bevarer batteriets levetid.

Førsteklasses lydkvalitet er afgørende for atleters hovedtelefoner og inspirerer dem til at skubbe til deres grænser,” siger David Raffone, chef for Jaybird. ”Men lige så vigtigt er atleternes evne til at være opmærksom på deres omgivelser.

Hos Jaybird har vi innoveret og arbejdet med professionelle atleter for at opnå denne balance, og med sin avancerede teknologi gør Vista 2 netop det. Uanset hvor dine eventyr fører dig hen, fra stierne til vejen, kan du blive inspireret af kvalitetslyd, mens du er opmærksom på dit omkringliggende miljø."

Jaybird Vista 2-hovedtelefoner er designet med det vi kalder ”Earthproof” holdbarhed i tankerne og opfylder helt unikt endnu højere amerikanske militære holdbarhedsstandarder end Vista: de er vandtætte (IP68), svedtætte, knusningssikre og faldsikre. Etuiet er nu også vandtæt (IP54), så de vil overleve næsten alt, hvad du støder på, på dine udendørseventyr.

Da alle træner forskelligt, leveres Vista 2 med nye optimerede Sport Eargels, så det er hurtigt og nemt at få det rigtige sportfit, der passer til hvert øre. Disse earbuds er også udstyret med 6 mm drivere for at sikre en fordybende, eventyrklar lydoplevelse hvor som helst til enhver tid uden at ofre øreproppens størrelse.

Jaybird-appen giver brugerne mulighed for at oprette tilpassede EQ-indstillinger og dele dem med Jaybirds community. Ud over at spore ørepropperne er Jaybird-appen nu den første på markedet, der også kan spore øreproppernes etui gennem den nye ”Find my buds”-funktion. Selvom dine ørepropper er i det lukkede etui, kan de stadig spores i realtid.

Tilgængelighed

Jaybird Vista 2 trådløse sports hovedtelefoner kan købes på jaybirdsport.com og i udvalgte butikker til en vejledende udsalgspris på DKK 1.499,-. De trådløse hovedtelefoner vil være tilgængelige i tre farvekombinationer: Sort, Nimbusgrå og Alloy Blue. For mere information, besøg venligst jaybirdsport.com. Jaybird-appen er gratis og tilgængelig via iOS®- og Android ™ -appbutikkerne.

Om Jaybird

Jaybird blev grundlagt i 2006 og er en pioner inden for Bluetooth® trådløse sportshovedtelefoner til løbere, udendørs atleter og fitnessentusiaster - designet til atleter, bygget til eventyr. Jaybird-ørepropper er udviklet i tæt samarbejde med vores team af professionelle atleter og har et sikkert og komfortabelt fit og en utrolig, tilpasselig lyd i en eventyrsikker, kompakt formfaktor. Jaybird har etableret sig som mærket for aktive mennesker, der elsker at styrke deres lidenskab med deres yndlingslydindhold, fra musik til podcasts, alt sammen uden ledninger.

For yderligere information, venligst besøg www.jaybirdsport.com eller #AnswerAdventure med os på Instagram, Facebook og Twitter.

Jaybird er et brand af Logitech International, grundlagt i 1981 og med hovedkontor i Lausanne, Schweiz. Logitech er noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).

###

Jaybird, Jaybird-logoet og andre mærker er registreret i Schweiz og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Jaybird og dets produkter, besøg virksomhedens websted på http://www.jaybirdsport.com.

(LOGIIR)