Februar

Jaybird VISTA trådløse hovedtelefoner lever nu op til hårde militære standarder

Jaybird lancerer særudgaven Colorway, der med sin EarthProof™ konstruktion hylder holdbarhed, der den bedste i sin klasse.

Danmark 18. februar 2020 Jaybird, førende inden for sports-hovedtelefoner til løbere og eventyrere, annoncerer i dag lanceringen af særudgaven Colorway af Jaybird VISTA™ totalt trådløse Sports-hovedtelefoner i farven, Planetary Green. VISTA er Jaybirds første trådløse hovedtelefoner, der opfylder de strenge MIL-STD810G standarder fastsat af det amerikanske militær. Kravene er opfyldt ud fra en række tests, der inkluderer gentagende stød, vibrationer, fald fra højder med risiko for beskadigelse samt udsættelse for barske naturelementer såsom tropisk fugtighed, vandpåvirkning under orkanforhold samt ørkensandstorm.

Tweet nu: @JaybirdSport lancerer Planetary Green VISTA hovedtelefoner med EarthProofs optimale IPX7 og militærstandard-holdbarhed.

“Da vi udviklede VISTA, gik vi efter at lave en hovedtelefon, der lever op til de krævende forhold, som atleter møder over hele verdenen,” siger Jamie Parker, Jaybirds CEO. “Med VISTAs Earthproof™ konstruktion, der nu møder og lever op til amerikanske militærstandarder for at kunne modstå de hårdeste udfordringer, er det en stærk anerkendelse af det niveau, Jaybird nu sætter indenfor trådløs holdbarhed”

Planetary Green er en særudgave af en farvekombination, der er inspireret af den jord vi elsker, de steder vi leger og eventyrere, der inspirerer os. Ligesom Jaybird bringer den mest avancerede teknologi ud i vildmarken, så er det topografiske camouflagemønster på Planetary Green en synlig påmindelse om, hvordan digitale og naturlige verdener mødes. Med en EarthProof™ indkapslet og IPX7 vand- og svedhæmmende konstruktion, fantastisk lydkvalitet med en enhedsstørrelse på 6 mm, en sikker og behagelig sportspasform, op til 16 timers afspilningstid, personlige musikoplevelser gennem Jaybird app’en og etuiet med opladerfunktion kan Jaybird lægge kræfter til alle slags eventyr eller træning. Jaybird VISTA har vundet talrige priser, inklusiv Runner's World Editor's Choice, Gear Patrol's 100 Best Products of 2019 og GOOD DESIGN™ og iF DESIGN™ priser.

Tilgængelighed

Jaybird VISTA Trådløse Sportshovedtelefoner i Planetary Green er nu tilgængelig på jaybirdsport.com og hos udvalgte online-forhandlere, og senere på måneden, i udvalgte butikker til en vejledende pris på DKK 1.399. Planetary Green bliver en del af VISTAs farvesortiment, der inkluderer Mineral Blue, Nimbus Gray og Black, alle med EarthProof™ holdbarhed. For flere informationer besøg jaybirdsport.com eller følg os på Instagram eller Facebook. Jaybird-appen er gratis i iOS and Android app-butikker.

Om Jaybird

Jaybird er grundlagt i 2006 og er en pioner inden for Bluetooth® trådløse sportshøretelefoner til løbere, udendørs-atleter og fitnessentusiaster – designet til atleter, bygget til eventyr. Udviklet i tæt samarbejde med vores professionelle atlet-team tilbyder Jaybird in-ear hovedtelefoner en sikker, komfortabel pasform og uovertruffen, brugerdefineret lyd i et stødsikkert og kompakt format. Jaybird har etableret sig som brandet for aktive mennesker, der elsker at give liv til deres passion med deres favorit lydindhold, lige fra musik til podcasts, fuldstændigt trådløst.

For mere information besøg www.jaybirdsport.com eller #PowerYourPassion sammen med os på Instagram, Facebook og Twitter.

Jaybird er et brand under Logitech International, der er grundlagt i 1981 med hovedkontor i Lausanne, Schweiz. Logitech er registreret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Jaybird, Jaybird logo samt andre varemærker er registreret i Schweiz samt andre lande. Alle andre varemærker er andre aktørers ejendom. For mere information om Jaybird og deres produkter, besøg venligst http://www.jaybirdsport.com.

#####