Juli

Jaybirds nye VISTA trådløse høretelefoner redefinerer lyd for atleter

Kompakte, EarthProofTM letvægtshøretelefoner med uovertruffen batteritid så du altid er klar til at være på farten

København, Danmark — 31 juli 2019 Jaybird, markedsleder indenfor sportshøretelefoner til løbere og atleter, har i dag annonceret Jaybird VISTATM Totally Wireless Sport Headphones. De er Jaybirds letteste, mest strømlinede og kraftigste in-ear høretelefoner til dato og er designet til netop at opfylde de særlige krav løbere og atleter ofte har. VISTA in-ear høretelefoner kan understøtte alle workouts eller sportseventyr, da de er IPX7 vandtætte og svedtætte, har en sikker og komfortabel pasform, kan benyttes i op til 16 timer pr batteriopladning og har et funktionelt opbevaringsetui med genopladningsfunktion.

Tweet: @JaybirdSport introducerer VISTA, deres letteste, mindste and mest holdbare trådløse in-ear høretelefoner til løbere. https://www.jaybirdsport.com/vista

“Atleter i dag kræver nul distraktioner”, udtaler Jamie Parker, Jaybirds CEO. ”Derfor planlagde vi at designe de kraftigste trådløse høretelefoner i det mindste og lettelse format. Resultatet af denne passionerede beslutning er Jaybird VISTA, vores letteste, mindste og mest holdbare in-ear høretelefoner til dato. Man får 32 timers lyd hvis en høretelefon bruges individuelt, førsteklasses netværk og stereo-telefonsamtaler. In-ear høretelefonerne er IPX7 vandtætte og svedtætte og passer i en lille lomme. Jaybird VISTA er den essentielle trådløse høretelefon til enhver atlet”.

LETVÆGTER

Med en vægt på kun 6 gram (nej, det er ikke en stavefejl) er VISTA en af de mindste og letteste in-ear høretelefoner på markedet. Mindre vægt fra vores side betyder mere komfort til dig. Det kompakte, enkle opbevaringsetui er designet til at passe i en lomme i løbetøjet, og giver dig den optimale mulighed for at komme afsted hurtigt lige når du vil.

ALTID KLAR

VISTA leverer seks timers lyd på en fuld batteriopladning, plus 10 timer mere når de er placeret i opladningsetuiet, dvs. i alt 16 timers lyd. En hurtig fem minutters opladning giver dig en times lyd. Etuiet selv bliver nemt opladt med det medfølgende USB-C kabel. Ved at benytte hver enkelt in-ear høretelefon individuelt kan du forlænge batteritiden med op til 32 timer – perfekt til de lange træningsdage eller bare til at have en føling med hvad der sker i dine omgivelser.

MODSTANDSDYGTIG

Holdbarhed er essentielt for atleter. Med sin unikke EarthProof™ indkapslede konstruktion er VISTA høretelefoner ikke kun vandtætte, men også svedtætte og stødsikre for at leve op til dine hårdeste træninger.

SIKKER PASFORM

VISTA giver dig en sikker, ultra-komfortabel pasform. De føles vægtløse i dine ører ved hjælp af tilpasningen med de tre forskellige silikone øre-gel størrelser. Med SportFits integrerede øreprop og finner kan du fokusere på din aktivitet i stedet for at bekymre dig om at miste en in-ear høretelefon.

PREMIUM LYD TILPASSET DIG

Lyd er en subjektiv oplevelse. Nogle foretrækker mere bas for at få adrenalinen til at pumpe i årerne, og andre ønsker sig kraftfulde og tydelige stemmer i deres podcasts under lange træningssessioner. Redesignede 6 millimeter fræsede drivere leverer forbedret præcision, mindre harmonisk forvrængning og bedre nøjagtighed, der tilsammen resulterer i en perfekt balance mellem fantastisk lyd og varm bas. Jaybird-app’en giver dig total kontrol over indstillinger og leverer dermed en uovertruffen brugerdefineret audio-oplevelse. I selve app’en kan vores Personal EQ-funktion teste din hørelse og sammensætte din ideelle audio-profil og dermed levere en unik personificeret musikoplevelse med en kompromisløs lydkvalitet.

FORBUNDET

VISTA leverer en krystalklar, stabil Bluetooth® 5.0 forbindelse til din iOS® eller Android™ enhed, stereo-telefonsamtaler og selvstændigt højre/venstre in-ear høretelefonsbrug uden video-latens, alt sammen ved hjælp af JBS1 trådløs teknologi. Med et hurtigt tryk på en knap får du adgang til Siri eller Google Assistant.

Tilgængelighed

Jaybird VISTA Totally Wireless Sport Headphones er nu tilgængelige i sort på jaybirdsport.com samt hos udvalgte online-forhandlere til en vejledende udsalgspris på $179.99. De trådløse in-ear høretelefoner forventes at være tilgængelige i fysiske butikker i løbet af august 2019. To yderligere farver, Nimbus Grey og Mineral Blue, forventes at blive tilgængelige i løbet af efteråret. For mere information besøg gerne jaybirdsport.com eller find os på Instagram eller Facebook. Jaybird-app’en er gratis og du finder den i iOS og Android app stores.

Om Jaybird

Jaybird er grundlagt i 2006 og er en pioner indenfor Bluetooth® trådløse sportshøretelefoner til løbere, udendørs-atleter og fitnessentusiaster – designed for athletes, built for adventure. Udviklet i tæt samarbejde med vores professionelle atlet-team tilbyder Jaybird in-ear høretelefoner en sikker, komfortabel pasform og uovertruffen, brugerdefineret lyd i et stødsikkert og kompakt format. Jaybird har etableret sig som brandet for aktive mennesker, der elsker at give liv til deres passion med deres favorit audio-indhold, lige fra musik til podcasts, fuldstændigt trådløst.

For mere information besøg gerne www.jaybirdsport.com eller #PowerYourPassion sammen med os på Instagram, Facebook og Twitter.

Jaybird er et brand under Logitech International, der er grundlagt i 1981 og med hovedsæde i Lausanne, Schweiz. Logitech er registreret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Jaybird, Jaybird logo samt andre varemærker er registreret i Schweiz samt andre lande. Alle andre varemærker er andre aktørers ejendom. For mere information om Jaybird og deres produkter, besøg venligst http://www.jaybirdsport.com.

#####

(LOGIIR)