Logitech afslører MX ERGO, den første nye innovative trackball i næsten et årti der giver den ultimative komfort og præcisionstracking

Trackballen er tilbage – bedre end nogensinde

København — 31. aug. 2017 — I dag annoncerer Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) Logitech MX ERGO, en trådløs trackball der sætter nye standarder for komfort og præcision. Med lanceringen af den første innovative trackball i næsten et årti, giver Logitech MX ERGO personlig komfort med et unikt justerbart hængsel, præcisionstracking med multi-enhedstilslutning til trackball entusiaster og de forbrugere, der søger efter alternativer til mus og touchpads.

Tweet nu: Track is back! Den mest avancerede trackball @Logitech MX ERGO, en ny vinkel på komfort http://blog.logitech.com/?p=26091

"Vi er så begejstrede over denne nye trackball. Den er tilbage, bedre end nogensinde, og ideen til denne trackball-innovation blev inspireret af vores brugere, der opfandt kreative måder at opnå deres ønskede niveau af komfort, hvor de nogle gange tilføjede kiler under deres trackball, for at forhøje vinklerne,” fortæller Anatoliy Polyanker, global portfolio og brand director hos Logitech. “MX ERGO er vores første justerbare trackball, der leverer behovet for forhøjet komfort i et smukt design.”

MX ERGO reducerer muskelbelastningen med 20% sammenlignet med brugen af en standard mus. Med det justerbare hængsel kan du øge vinklen fra 0 til 20 grader, hvilket forbedrer håndleddets stilling og pronation.

Den omhyggeligt opbyggede form giver din hånd fuld håndflade og fingerstøtte, mens den bløde gummi på toppen sikrer et godt og behageligt greb til mange timers arbejde.

MX ERGO tilbyder den nyeste trackingteknologi, der giver hurtigere og mere præcis navigation med mulighed for øjeblikkeligt at ændre cursorens hastighed og nøjagtighed for optimal kontrol med et tryk på en knap. Et LED-lys tændes, når præcisionsfunktionen er aktiveret, hvilket giver dig den ideelle styring med trackballen.

Med et genopladeligt batteri, der holder op til fire måneder ved fuld opladning, afhængigt af brug, kan MX ERGO også give dig en komplet arbejdsdag med kun et minuts opladning, hvis du er ved at løbe tør for strøm.

MX ERGO virker med både Logitech Easy-SwitchTM og Logitech FlowTM. Med Logitech Flow, der kan downloades gratis som en del af Logitech® OptionsTM software, og Easy-Switch, kan du bringe multi-computere til et helt nyt niveau. Du kan skifte problemfrit mellem to computere med en mus, og endda kopiere og indsætte indhold, billeder og dokumenter mellem dem.

Musen passer godt sammen med Logitechs andre luksusprodukter som Logitech CRAFT Advanced Keyboard med kreativ input-drejeknap, Logitech Spotlight Presentation Remote eller Logitech MX Sound. Kombineret giver disse produkter dig en 1. klasses oplevelse, der ser ud og føles bedre på dit moderne arbejdsområde.

Pris og tilgængelighed

Logitech MX ERGO koster DKK 899.00 og forventes at være på markedet i september 2017 på Logitech.dk og i udvalgte butikker. For mere information omkring produktets egenskaber og funktionalitet, besøg www.logitech.dk, vores blog eller følg os på FacebookInstagram og Twitter.

(LOGIIR) Logitechs produkter er en del af folks hverdag og forbinder dem til de digitale oplevelser, de holder af. For mere end 30 år siden begyndte Logitech at forbinde mennesker via computere og designer nu produkter, der forbinder mennesker gennem musik, spil, videounderholdning og databehandling. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på http://www.logitech.com virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.

# # #

2017 Logitech, Logicool, Logi and other Logitech marks are owned by Logitech and may be registered. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at