Logitech Combo Touch er nu tilgængelig til den nye iPad Pro 12.9-tommer (5. generation) og iPad Pro 11-tommer (3. generation)

Logitechs mest alsidige etui med aftageligt tastatur og integreret pegefelt er klar til næste generation af iPad Pro 12,9-tommer og iPad Pro 11-tommer

København, Danmark. — 19. maj, 2021 I dag meddelte Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), at Logitech Combo Touch nu er tilgængelig til den nye iPad Pro 11-tommer (3. generation) og snart kommer til iPad Pro 12.9-tommer (5. generation).

Combo Touch er et utrolig alsidigt etui med aftageligt tastatur og integreret pegefelt, der giver mulighed for at skrive, se, tegne og læse, alt imens iPaden er sikkert beskyttet. Combo Touch har vores største pegefelt, der kan klikkes overalt, og giver en verdensklasse, meget responsiv og pålidelig pegefeltoplevelse. Den opretter forbindelse til iPad via Smart Connector, hvilket eliminerer behovet for et separat batteri, tænd/ sluk-kontakt eller Bluetooth-parring.

”Sidste år introducerede vi et pegefelt til vores signatur pc-lignende skriveoplevelse til iPad, der tilbyder forbedrede niveauer af kontrol og præcision for at skabe og arbejde problemfrit,” sagde Michele Hermann, vicepræsident for mobilitet hos Logitech. ”Vi har gjort denne oplevelse endnu bedre med Combo Touch ved at tilføje det største pegefelt, som vi nogensinde har skabt til et tastaturetui, der giver brugerne mulighed for at klikke hvor som helst på overfladen, hvilket giver mere plads til at arbejde, og et tyndere etui, der ser godt ud, men stadig beskytter den nye iPad Pro 12,9-tommer (5. generation) og iPad Pro 11-tommer (3. generation).”

Combo Touch understøtter fire brugstilstande: at skrive, se, tegne og læse. Beskyttelsesetuiet har et integreret kickstand, der giver mulighed for justering af iPad til den helt rigtige vinkel til visning over et 50 graders interval. Nyd iPadens fulde alsidighed uden at skulle fjerne den fra sit beskyttende etui med det fuldt aftagelige tastatur. Afmonter blot for læsning eller tegning, og sæt det derefter tilbage igen for at skrive e-mails.

Combo Touchs større pegefeltdesign giver mulighed for mere plads til at udføre dine foretrukne Multi-Touch pegefeltbevægelser i iPadOS såsom at trække, rulle, skifte mellem apps og mere. Disse bevægelser giver dig mulighed for hurtigt og præcist at fremhæve regnearkceller i Numbers, trække flere objekter i Keynote og redigere og kopiere tekst i Pages og Notes.

Combo Touch fås i Oxford Grey og er vores tyndeste tastaturetui med pegefeltdesign. Den er monteret og støbt til iPad og designet til at beskytte fronten, bagsiden og hjørnerne mod skrammer og ridser. Combo Touch er designet med en åben side, så Apple Pencil (2. generation) forbliver magnetisk fastgjort til iPaden for nem og fortsat parring, opladning og opbevaring.

Velplacerede, automatiske baggrundsbelyste taster og et velkendt layout tilbyder behagelig og effektiv skrivning med 16 justerbare lysstyrkeniveauer for synlighed i ethvert miljø, inde- eller udendørs, dag eller nat. En fuld række iPadOS-genvejstaster giver adgang med et enkelt tryk til startskærmen, herunder lydstyrke- og mediekontrol, lysstyrkeniveauer med mere.

Logitech Combo Touch til iPad Pro 11-tommer (3. generation) er nu tilgængelig til DKK 1.499 logitech.com og apple.com. Logitech Combo Touch til iPad Pro 12.9-tommer (5. generation) er tilgængelig sidst i maj/først i juni for DKK 1.699. Få yderligere information ved at besøge Logitech.com, vores blog eller oprette forbindelse til os på Facebook, Instagram og Twitter.

Logitech designer produkter, der har en plads i menneskers hverdagsliv ved at forbinde dem til de digitale oplevelser, der betyder noget for dem. Logitech startede for mere end 35 år siden med at forbinde mennesker gennem computere, og nu er det en multibrandvirksomhed, der designer produkter, som bringer folk sammen gennem musik, spil, video og databehandling. Logitechs brands omfatter Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird og Blue Microphones. Logitech International er et schweizisk børsnoteret firma på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI), der blev grundlagt i 1981 i Lausanne i Schweiz. Find Logitech på www.logitech.com, Logitechs blog eller @Logitech.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets søsterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside www.logitech.com.