Logitech G afslører sit letteste og mest bæredygtige trådløse gaming headset nogensinde

Nyt G435 trådløst headset er headsettet til den nye generation af spillere - ultralet, livlige farver, bæredygtigt design og fleksibelt nok til spil, musik og mere

København, Danmark - 14. september, 2021— Logitech G, et Logitech brand, (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og førende innovatør inden for spilteknologi og -udstyr, introducerer i dag det nye Logitech G435 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset der muliggør, at gamere kan spille spil, lytte til musik og spille med deres venner på tværs af flere platforme. Med tre nye farvekombinationer er G435 gaming -headsettet vores letteste letvægts-, trådløse headset, der passer til din stil.

"G435 gaming-headsettet er det letteste gaming-headset, vi nogensinde har lavet," siger Ujesh Desai, general manager for Logitech G. "Mens vi var i stand til at reducere vægten, tilføjede vi et avanceret funktionssæt, der inkluderer helt nye strålende mikrofoner og dobbelt trådløs tilstand, og vi var i stand til at gøre dette til vores mest bæredygtige trådløse headset til dato. Resultatet af vores indsats er et headset, der er unikt designet til nutidens moderne gamer - det er alsidigt, stilfuldt, yderst behageligt og klar til højtydende spil. ”

Med en vægt på kun 165 gram (5,8 oz) er G435 ultralet og behagelig nok til at have på hele dagen. G435 passer til en lang række mennesker, men designet er optimeret til mindre hovedstørrelser. Det har også en valgfri volumenbegrænser.

G435 er vores mest bæredygtige trådløse headset. Det er certificeret CarbonNeutral®, hvilket betyder, at vi finansierer certificerede kulstofudligninger af høj kvalitet for at reducere produktets kulstofpåvirkning til nul. Det er lavet med et minimum af 22 procent genbrugsindhold ud af de samlede plastkomponenter, og dets papiremballage kommer fra FSC®-certificerede skove. Ved at vælge dette produkt, understøtter du ansvarlig forvaltning af verdens skove. For mere information om vores bæredygtighedsindsats, venligst besøg vores websted.

Kombinationen af gaming-grade LIGHTSPEED 2,4 GHz trådløs og low-lag Bluetooth® giver dig friheden til trådløst at oprette forbindelse til din PC, PlayStation, telefon og andre enheder. LIGHTSPEED Wireless opretter forbindelse via en USB-A 2,4 GHz-adapter og giver ydeevne tilpasset gameres behov. G435 giver også en Low-lag Bluetooth®-forbindelse og øger hastigheden i forhold til standard Bluetooth-forbindelser.

Dens 40 mm drivere leverer rig og fordybende lyd, mens de dobbelte stråleformede mikrofoner eliminerer mikrofonarmen og reducerer baggrundsstøj. Avancerede stråledannende mikrofoner, forstærker din stemme, samtidig med at de reducerer baggrundsstøj, så du lyder som om du er i samme rum som din venner.

Det nye G435 trådløse headset findes i tre farvevarianter, sort og neongul, blå og hindbær og off-white og lilla, hvilket gør det muligt for gamere at tænke mere over de farver, de bruger, og hvad det formidler om deres individuelle stil og personlighed.

Vi har også inkluderet venstre og højre punktskriftsindikatorer på headsettet for at gøre det let for synshandicappede at vide, hvilken side er hvilken.

Pris og tilgængelighed

Logitech G435 Wireless Gaming Headset er tilgængelig fra september 2021 til en vejl. udsalgspris på DKK 599,-. For mere information; besøg vores websted, vores blog eller kontakt os på Facebook, Twitter eller Instagram.

Pressekontakt:

Karin Nørgaard

Email: karin@thinkpr.dk

Om Logitech G

Logitech G, et Logitech International brand, er den globale leder inden for pc- og konsolspiludstyr. Logitech G giver spillere på alle niveauer branchens førende tastaturer, mus, headsets, musemåtter og simuleringsprodukter såsom rat og flight sticks - muliggjort gennem innovativt design, avancerede teknologier og en dyb passion for spil. Logitech International blev grundlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz, og er et schweizisk offentligt selskab noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech G på logitechG.com, virksomhedens blog eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg virksomhedens websted på logitech.com.