August

Logitech G fortsætter deres trådløse overlegenhed med det nye POWERPLAY opladningssystem og LIGHTSPEED teknologi

De nye Logitech® G903 og Logitech® G703 mus giver gamere ubegrænset opladning og topprofessionel ydeevne

København, Danmark, — 12. juni, 2017 — Med mere end fire års forskning og udvikling bag sig lancerer Logitech G (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) i dag to nye teknologier, der gør drømmen om topprofessionel, trådløst gaming til en realitet. Logitech G POWERPLAYTM er verdens første trådløse opladningssystem til gamingmus. Det oplader uafbrudt, både mens du spiller, og når du holder pause. Dermed elimineres behovet for at docke eller parkere din mus, når den skal genoplades, fuldstændig. Den anden innovation er Logitech Gs nye LIGHTSPEEDTM-teknologi. En end-to-end systemoptimering, der bygger på årtiers trådløs udviklingserfaring og giver høj ydeevne og uovertrufne tilslutningsmuligheder. Sammen med det trådløse POWERPLAY-opladningssystem introducerer Logitech G også to nye, kompatible flagskibs-gamingmus: Logitech® G903 LIGHTSPEED™ Wireless Gaming Mouse og Logitech® G703 LIGHTSPEED™ Wireless Gaming Mouse.

Tweet nu: Fremtidens PC gaming er her nu! @LogitechG introducerer ubegrænset opladningssystem & 2 trådløse gamingmus http://blog.logitech.com/?p=25976

"I årtier har vi været banebrydende indenfor udvikling af trådløs gaming, og med de nye POWERPLAY og LIGHTSPEED trådløse teknologier fortsætter vi vores engagement indenfor trådløs overlegenhed," siger Ujesh Desai, vice president og general manager for Logitech G.

"Med POWERPLAY, LIGHTSPEED og vores nye G903 og G703-mus får du uovertruffen præcision, ydeevne helt uden forsinkelser og ubegrænset opladning, hvilket giver gamere den højest mulige kvalitetsoplevelse.”

Logitech G LIGHTSPEED trådløse teknologi

For gaming entusiaster og esports fagfolk verden over kan LIGHTSPEED trådløse teknologi betyde forskellen mellem at vinde det hele eller gå tomhændede hjem. LIGHTSPEED har en rapporthastighed på et millisekund og end-to-end signaloptimering, der giver en responshastighed på konkurrenceniveau, der er hurtigere end mange konkurrencedygtige kablede gamingmus. Årtiers erfaring med trådløs teknik har betydet, at LIGHTSPEED har en trådløs signalstyrke, der er op til 16 x (12dB) højere end konkurrenterne, og en unik frekvensstyringsmekanisme, der automatisk undgår problematisk interferens, hvilket sikrer en jævn og ensartet ydeevne. LIGHTSPEED understøtter både det trådløse POWERPLAY-opladningssystem samt G903 og G703-gamingmus, hvilket betyder, at disse enheder kan parres direkte med POWERPLAYs integrerede LIGHTSPEED trådløse modtager. Det giver dig optimal signalstyrke og bekvemmeligheden ved at have opladning og data i et enkelt USB-kabel.

POWERPLAY trådløse opladningssystem

POWERPLAY nytænker mulighederne for trådløs opladning. I modsætning til traditionelle, trådløse opladningssystemer, der kræver en inaktiv, stationær opladerenhed, er POWERPLAY designet til at levere en uafbrudt opladning via museoverfladen – selv når musen er i gang. Det trådløse opladningssystem bruger en banebrydende applikation af elektromagnetisk resonans, der skaber et energifelt henover POWERPLAYs 275 x 320 mm overflade, der leverer trådløs strøm uden at forstyrre hverken registrering eller dataoverførsel fra den præcise og højt ydende gamingmus.

POWERPLAY-energifeltet fanges og transformeres til opladestrøm ved hjælp af POWERCORE ™ -modulet, som magnetisk føjes til de kompatible, trådløse gamingmus, Logitech G903 og G703.

Logitech® G903 og G703 LIGHTSPEED™ trådløse gamingmus

G903 og G703 er de seneste to kapitler i Logitech G lange historie indenfor toppræsterende gamingmus. Begge mus leverer i overensstemmelse med brandets ambitioner en overlegen ydeevne og uovertruffen kvalitet samtidig med, at de har fået tilføjet den nye LIGHTSPEED-teknologi. Derudover er de kompatible med POWERPLAY Wireless Charging System, der giver trådløs gaming med ubegrænset opladning og uovertruffen ydeevne. Funktionerne i G903 og G703 omfatter:

Pixel-præcis sensor: musen er udstyret med PMW3366 optisk sensor, som blandt professionelle esportsudøvere og gaming entusiaster er anerkendt som en af de bedste sensorer på markedet, når det gælder gaming. Takket være mange års innovation har PMW3366 ingen udjævning, filtrering eller acceleration i hele DPI området (200-12,000 DPI). Resultatet er utrolig præcis og ensartet registrering, selv ved en hastighed på 400 IPS.

Avanceret mekanisk knapspænding: En præcis spænding af metalfjedrene og eksklusive mekaniske pivothængsler på G903 holder højre og venstre museknap klar til at blive trykket på. Denne teknologi giver en usædvanligt ren, klar og ensartet fornemmelse og reaktion, når du klikker med musen. Logitech G har forbedre designet og forstærket knappernes holdbarhed med op til 2.5x, så den holder til 50 millioner klik.

Suveræn komfort og kvalitet: Begge mus giver langvarig komfort.

Pris og tilgængelighed

POWERPLAY Wireless Charging System kan købes fra midt i september 2017 til en vejledende på: DKK 1,099. Logitech G903 og G703 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mice forventes ligeledes at være tilgængelig i detailhandlen fra midt september til en vejledende pris på henholdsvis: DKK 1,499 og DKK 999. For yderligere information besøg venligst vores website, vores blog eller find os på Facebook.

Om Logitech G

Logitech G, et brand under Logitech International, er blandt verdens førende indenfor gamingudstyr til PC og konsoller. Gennem innovativt design, avanceret teknologi og en dyb passion for gaming har Logitech G dedikeret sig til at udstyre gamere, uanset niveau, med markedsledende tastaturer, mus, headsets, musemåtter og simulationsprodukter fx rat og styrepind. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på www.logitech.dk, virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.

(LOGIIR)