August

Logitech G introducerer 2 nye avancerede gamingheadsets designet til at følge med dig dagen igennem

Logitech G433 og G233 gamingheadsets er udstyret med en suveræn lydoplevelse i et let, komfortabel og smart design

København, Danmark — 8. juni, 2017 — Logitech G introducerer i dag Logitech® G433 7.1 Gaming Headset og Logitech® G233 Prodigy Gaming Headset. De to nye headsets er udstyret med avanceret gamingteknologi, blandt andet patentanmeldte Pro-G™ lyddrivere, der leverer lydoplevelse i høj kvalitet og en let og yderst komfortabel pasform, der er designet til at følge dig langt ud over dagens gamingsessioner.

Tweet nu: Mød de nye @LogitechG #gamingheadsets til alle dagens lydoplevelser #audio #InsideG http://blog.logitech.com/?p=25885

"Hvis du ligesom mig spiller meget, er det vigtigt at have et fantastisk gamingheadset," siger Ujesh Desai, vice president og general manager for Logitech G. "Og hvis du elsker musik, er det også vigtigt at have et par ordentlige hovedtelefoner. Nu kan du få et headset, der giver dig det bedste fra begge verdener. Du kan uden problemer skifte mellem din pc og konsol, og med det flotte design, Pro-G lyddriverene og den aftagelige boommikrofon kan du tilmed tage dem med dig, når du er på farten og have et headset, der passer til hele din livsstil."

Lydoplevelse i høj kvalitet

Begge headsets er udstyret med avancerede Pro-G lyddrivere lavet af kvalitetsmaterialer, der giver en fuldendt lydoplevelse. Pro-G leverer klar og ren diskant og bas med minimal forvrængning. Logitech G har optimeret lydkvaliteten til både analog gengivelse og digital USB-udgang, så lydprofilen er nøjagtig uanset kilden.

Derudover anvender Logitech G433 DTS Headphone:X - det nyeste inden for hifi surround sound. DTS Headphone:X teknologien gengiver realistisk og præcist 7.1 surround sound og positionering, så du tydeligt kan høre de in-game effekter, som spiludviklerne har til hensigt, du skal høre, eksempelvis hvor langt væk fjenderne er, og hvilken retning de kommer fra. Du kan også individuelt indstille lydstyrken for hver af de syv lydkanaler i headsettet.

Komfortabelt, sportsinspireret design

Logitech G433 og Logitech G233 headsets er robuste, men stadig lette og ekstremt komfortable at have på. Logitech G433 er beklædt med et vandafvisende, smudsresistent materiale og findes i fire farver: Royal Blue, Fire Red og Triple Black samt en speciel Camo Blue, der udelukkende sælges gennem Best Buy i USA. Logitech G233 fås i et blødt, sort materiale med cyanblå ørepuder.

Begge headset er udstyret med et særligt sportsstof, der er åndbart og nemt kan tages af og vaskes. Logitech G433 fås desuden med et ekstra sæt ørepuder i mikrofiber, så du kan vælge det materiale, der passer dig bedst.

Krystalklar kommunikation og Multi-Platform support

Begge headsets fås med en aftagelig boommikrofon i høj kvalitet og popfilter, der giver krystalklar lydchat og kommunikation. Begge headsets kan anvendes til både PC, konsol (inkl. Xbox One, PlayStation®4, og Nintendo Switch™) og mobile enheder. Både G433 og G233 er Discord certificeret, der garanterer den højeste kvalitet inden for lyd og stemmeklarhed.

Pris og tilgængelighed

Logitech G433 og Logitech G233 gamingheadsets forventes tilgængelig i juni 2017 til en vejledende pris på DKK 1.099 og DKK 749. For yderligere information, besøg venligst vores website, vores blog eller find os på Facebook.

Om Logitech G

Logitech G, et brand under Logitech International, er blandt verdens førende indenfor gamingudstyr til PC og konsoller. Gennem innovativt design, avanceret teknologi og en dyb passion for gaming har Logitech G dedikeret sig til at udstyre gamere, uanset niveau, med markedsledende tastature, mus, headsets, musemåtter og simulationsprodukter fx rat og styrepind. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på www.logitech.dk, virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.

(LOGIIR)