Logitech G introducerer G413 SE mekanisk gaming-tastatur i fuld størrelse og i TKL-version

G413 SE mikser et sofistikeret design med kvalitet og gaming-teknologier i et tastatur til gaming til en overkommelig pris.

København, Danmark. 1. juni 2022 — Logitech G, et mærke under Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og førende innovator af spilteknologier og -udstyr, annoncerer i dag lanceringen af to nye mekaniske gaming-tastaturer: Logitech G413 SE og Logitech G413 TKL (Tenkeyless) SE. Disse nye tastaturer er udviklet til præcision og har desuden mekaniske tastaturknapper, der er perfekte til gaming og har ekstremt holdbare PBT-tasthætter.

"Vi har brugt meget tid på omhyggeligt at designe disse tastaturer, der har en tilfredsstillende præcision og ydeevne," siger Ujesh Desai, administrerende direktør for Logitech Gaming. "Lavet med stærke, holdbare materialer og højtydende funktioner er disse tastaturer en fremragende mulighed for spillere, der ønsker et mekanisk tastatur til en fantastisk pris."

Det mekaniske gaming-tastatur G413 SE har taktile mekaniske knapper, som leverer fremragende ydeevne, og som giver spillere en mærkbar aktivering i deres gaming-oplevelse. Derudover har tastaturerne PBT-tasthætter, der er lavet af kvalitetsmateriale og designet til at være slid- og falmemodstandsdygtige, hvilket gør dem til nogle af de mest holdbare PBT-taster på markedet.

Tastaturerne er udstyret med hvid LED-belysning og en sort aluminium-topcase, som giver et minimalistisk design. Det minimalistiske design og de fantastiske funktioner gør dette tastatur til et must-have for gamere.

Derudover er tastaturerne designet til at levere pålidelige tasteinput i forhold til andre mekaniske tastaturer, der ikke er speciallavet til gaming. Desuden har G413 SE og G413 TKL SE en seks-tasters anti-ghosting ydeevne, hvilket betyder, at flere taster kan trykkes ned samtidig, og at de allesammen registreres på samme tid for at udløse et særligt spiltræk.

Pris og tilgængelighed

Logitech G413 SE og Logitech G413 TKL SE mekaniske gaming-tastaturerne er tilgængelige på LogitechG.com og hos udvalgte forhandlere i juni til henholdsvis DKK 799 og DKK 699. For mere information, besøg vores hjemmeside website, vores blog eller kontakt os på @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G, et mærke under Logitech International, er verdens førende inden for pc og gaming-udstyr. Logitech G forsyner gamere på alle niveauer med branchens førende tastaturer, mus, høretelefoner, musemåtter - muliggjort gennem innovativt design, avancerede teknologier og en dyb passion for spil. Logitech International blev grundlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz. Logitech International er et schweizisk offentligt selskab noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech G på logitechG.com, på virksomhedens blog eller på @LogitechG.