Oktober

LOGITECH G introducerer PRO X Mekanisk Gaming Tastatur med ombyttelige switches for den ultimative personificering

Innovative gamingtastaturer giver eSport-professionelle præcis den oplevelse, de ønsker

Danmark — 1. oktober, 2019 — Logitech G, et Logitech brand (SIX: LOGI) (NASDAW: LOGI) og ledende innovatør inden for gaming-teknologi og udstyr, præsenterer i dag Logitech G PRO X Mekanisk Gaming Tastatur. Dette nye tastatur har flere switchtyper, herunder Clicky, Lineær og Tactilein, et tenkeyless-design, der passer til behovene hos nuværende og kommende esports-professionelle.

”Jeg elskede det originale PRO-tastatur, men ville virkelig gerne have en version med clicky switches,” fortæller Broken Blade, TSM League of Legends. ”Nu hvor jeg har et PRO-tastatur med blue switches, kan jeg ikke vente med at bruge dette i vores næste turnering.”

PRO X Gaming Keyboard er designet til de mest krævende standarder for verdens bedste eSport-professionelle, og er designet til at give eSport-professionelle og konkurrencespillere pålidelighed og kvalitetsfunktioner designet til at forbedre dit spil uden at komme i vejen.

“Gamers, specielt professionelle, har forskellige præferencer når det kommer til tastatur switches,” siger Ujesh Desai, vice president og general manager for Logitech gaming. ”Derfor ønskede vi at designe og bygge et nyt Pro-tastatur, der indeholdt ombyttelige switches. Ved at give spillerne muligheden for at vælge den rigtige switch til at matche deres spillestil, har vi leveret et nyt niveau af ydeevne, der er optimeret til den enkeltes unikke behov. ”

Det nye tastatur bygger på det pro-godkendte Logitech G PRO Gaming Keyboards pladsbesparende tenkeyless-design, hvilket gør det nemt at pakke til turneringsrejser og at frigøre bordplads til lav-sensitive musebevægelse. Derudover sikrer et aftageligt Micro-USB-stik, at kablet ikke går i stykker ved tilslutningspunktet, når det hopper rundt i en taske og transporteres mellem events. Tastaturet har også RGB-belysning, der kan tilpasses, og som kan gemmes i en indbygget hukommelsesprofil.

Pris og tilgængelighed

PRO Gaming Tastaturet kommer i to varianter, som er tilgængelige i oktober 2019;Logitech G PRO X Mekanisk Gaming Tastatur med user-swappable GX Clicky, lineær eller taktile switches. Vejledende udsalgspris 1.090 DKK. Logitech G PRO X Mekanisk Gaming Tastatur kan kun købes på Logitech G’s hjemmeside.

Logitech G PRO Mechanical Gaming Tastatur med non-swappable clicky switches har en vejledende udsalgspris for DKK 999,-.

Pakker med 92 swappable GX Clicky, lineær eller taktile taster til PRO X tastaturet kan købes på LogitechG.com. For mere information, besøg venligst vores hjemmeside, vores blog eller følg os @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G, et brand i Logitech International, er førende på det globale marked indenfor PCer og spillekonsoller. Logitech G tilbyder spillere på alle niveauer brancheførende tastaturer, mus, hovedtelefoner, mussemåtter samt simuleringsprodukter såsom hjul og flight-sticks – alt sammen gjort muligt gennem innovativt design, avancerede teknologier og en stor passion for spil. Etableret i 1981 med hovedsæde i Lausanne i Schweiz, er Logitech International et offentligt schweizisk selskab angivet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på The Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find yderligere information om Logitech på deres hjemmeside eller @LogitechG.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets affilialer i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside, logitech.com.