Logitech G introducerer Tenkeyless Logitech G915 mekanisk gaming-tastatur

G915 TKL kombinerer sofistikeret design med førende og banebrydende teknologier i et komplet, TKL, kompakt tastatur

København, Danmark — 26. maj, 2020 — Logitech G, en del af brandet Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og førende inden for gaming og gamingudstyr, præsenterer i dag Logitech G915 LIGHTSPEED trådløst RGB-belyst tenkeyless mekanisk gaming-tastatur, som tilbyder den samme grundlæggende teknologi og erfaring fra det prisvindende G915, men i en mindre, tenkeyless udgave.

G915 TKL højtydende LIGHTSPEED trådløs teknologi, LIGHTSYNCT RGB og lavprofilerede mekaniske taster i et uovertruffen ultratyndt design med overlegen ydelse og præcisions gameplay – alt sammen med op til 40 timers batterilevetid.

Med alle de vigtige taster til gaming passer Logitech G915 TKL ind i mindre gaming-omgivelser og kan let transporteres til LAN-begivenheder eller til en vens hus. Tastaturet har også en plads til opbevaring af LIGHTSPEED trådløs dongle på bagsiden af tastaturet. Uden det numeriske tastatur får du ekstra plads til at flytte musen tættere på dit tastatur, holde dine hænder tættere sammen og din krop mere centreret for forbedret komfort, et vigtigt aspekt for mange gamere.

“Siden lanceringen af det originale Logitech G915 tastatur, har gaming-samfundet konsekvent bedt om den samme teknologi i et kompakt, tenkeyless design,” siger Ujesh Desai, vice president and general manager for Logitech Gaming. ” G915 TKL kombinerer LIGHTSPEED trådløs, RGB-belysning og en fantastisk batterilevetid i et slankt, ultra-tynd design, der skaber en ny standard for gaming-tastaturer.”

Dette premium tastatur har Logitech Gs prisbelønnede LIGHTSPEED Wireless-teknologi for en lynhurtig hastighed på 1ms rapporthastighed og op til 135 dages non-stop trådløs spil med belysning slukket (forudsat otte timers spil om dagen).

For første gang har Logitech G brugt LIGHTSPEED på et tenkeyless trådløst tastatur med LIGHTSYNC RGB-belysning aktiveret. Med LIGHTSYNC kan man skabe et personligt tastatur på tværs af cirka 16,8 millioner farver gennem Logitech G HUB Advanced Gaming Software og få den intense RGB-spiloplevelse. Når RGB-colorwave er aktiveret, kan gamere spille i 40 timer uden stop, på bare en enkelt opladning.

G915 TKL-mekaniske gaming-tastatur har Logitech G's højtydende, low-profil GL-mekaniske switches, der er halvt så høje som standard mekaniske switches, men har 25% hurtigere aktiveringskraft (sammenlignet med de 2.0 mm aktivering ved standard taster) og en mere behagelig skriveoplevelse. G915 fås med tre tastetyper: GL Lineær, GL Taktil og GL Clicky for at matche din spillepræference. Den lineære version giver et glat tastetryk, mens den taktile version giver mærkbar aktivering til gameren, der foretrækker direkte feedback. Clicky versionen tilbyder en hørbar skriveoplevelse med taktil feedback, så du kan irritere dine værelseskammerater eller med stolthed vise din gamer-cred!

Alle disse teknologier og innovationer er omhyggeligt konstrueret til et af branchens tyndeste mekaniske tastaturer og Logitech G's mest avancerede mekaniske gaming-tastatur til dato.

Pris og tilgængelighed

Logitech G915 TKL Tenkeyless LIGHTSPEED Wireless RGB Mechanical Gaming Keyboard forventes tilgængelig på LogitechG.com til juni 2020 til en vejledende pris på DKK 1.699, -. Find yderligere information om Logitech G på logitechG.com, deres blog eller @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G, et brand i Logitech International, er en global markedsleder inden for PC og konsol-gaming udstyr. Logitech G tilbyder spillere på alle niveauer brancheførende tastaturer, mus, hovedtelefoner, mussemåtter samt simuleringsprodukter såsom hjul og flight-sticks – alt sammen gjort muligt gennem innovativt design, avancerede teknologier og en stor passion for spil. Etableret i 1981 med hovedsæde i Lausanne i Schweiz er Logitech International et schweizisk selskab børsnoteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på The Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find yderligere information om Logitech G på logitechG.com, deres blog eller @LogitechG.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets affilialer i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside, logitech.com.

(LOGIIR)