Februar

Logitech G lancerer advanceret lydteknologi i en ny række af Gaming-headsets, bygget til kamp

Færdiggør din Battlestation med Logitechs mest teknologiavancerede gaming-headset, Logitech G935. Spil dit yndlings Battle Royale Game med lyd som udviklere har tiltænkt den med Logitech G432 gaming-headset.

København, Danmark – 5. februar 2019 – I dag har Logitech G, et brand af Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), der er førende indenfor udvikling af spilteknologier og produkter, introduceret en ny række af gaming-headsets. Rækken er udviklet til at kunne levere en ultimativ lydteknologi og den mest intense lyd til spiloplevelsen.

”Uanset om du er ved at kæmpe på din battlestation, eller rive den op i din yndlings Battle Royale Game, ønsker vi at du får den overlegne lyd og komfort, du fortjener”, siger Ujesh Desai, der er vice-president og general manager for Logitech Gaming.” Vi søger altid nye muligheder for at bidrage til fantastiske spiloplevelser, og det er lige det, vi levere med disse nye headsets.”

Logitech G har den bredeste række af gaming-headsets designet til spillere fra alle niveauer, uanset om du er professionel, hardcore eller spiller i fritiden. Den nye række af headsets er designet således, at spillere kan vælge den ideale model, som passer bedst til deres spil og budget. Rækken inkluderer:

Det ultimative lyd og lys til din Battlestation

• Logitech® G935 7.1 LIGHTSYNC Wireless Gaming Headset
  • Logitech® G635 7.1 LIGHTSYNC Gaming Headset

De perfekte Battle Royale Headsets

• Logitech® G432 7.1 Surround Gaming Headset
  • Logitech® G332 Stereo Gaming Headset

Det ultimative lyd og lys for din Battlestation

For spillere, der ønsker at gøre deres Battlestation misundelsesværdig, leverer Logitech® G935 7.1 LIGHTSYNC Wireless Gaming Headset en overlegen lyd og utrolig RGB-lys. Det er den første i familien af headsets, til den fremtidige Logitech G’s eksklusive Pro-G 50mm Audio driver, som er fremstillet af hybrid mesh materiale til lyd i høj kvalitet, der leverer dyb bas og en rund lydprofil til høj filmisk lyd. I tillæg til dette, er det nye headset udstyret med Logitech G’s LIGHTSYNC teknologi – dynamisk og brugerdefineret belysning, der kan synkroniseres til hvilket som helst form for indhold, såsom spil, video og musik. Denne form for teknologi giver dig mulighed for at tilpasse farven, så dit tastatur, mus og headset kan matche. Det nye headset har også DTS Headphone: X® 2.0 surround sound, en fantastisk teknologi der stimulerer 3D miljøet af lydens originale mixing-stadie.

Tweet: Giv din Battelstation den ultimative lyd- og lysopgradering med den nye @LogitechG G935 Gaming Headset #SoundScience #BattleStation #PlayAdvanced

Logitech G935 er kompatibel med pc'er, konsoller og mobile enheder og har 12 timers batterilevetid, forbedret 6 mm mikrofonteknologi og øget trådløs ydelse. Spillere kan tilpasse deres oplevelse ved hjælp af Logitech G HUB, oprette brugerdefinerede lydprofiler og tildele onboard G-Keys.

G935 headsettet pakker al denne innovation i et design, som spillere er kommet til at elske - remium leatherette ørepuder, en opgraderet mikrofon og on-ear lydkontrol, så spillerne aldrig glip af et øjeblik med krystalklar kommunikation.

Afrunding af battlestation headset lineup er den kablede version, Logitech® G635 7.1 LIGHTSYNC Wired Gaming Headset.

Det perfekte Battle Royale Headset

For spillere, der rangerer i Battle Royale, leverer Logitech G de nye headsets; G432 og G332. Disse headsets giver hver spiller en definitiv lydfordel og premium komfort til en pris, der ikke ruinerer dig.

Tweet: Spil hele spillet med de nye @LogitechG G432 og G332 Gaming Headsets #SoundScience #BattleRoyale #PlayAdvanced

G432 7.1 Surround Sound Gaming Headset har 50mm drivere for en utrolig lydoplevelse. Kombineret med DTS-hovedtelefon: X 2.0 surroundlyd, leverer headsettet lyd, der nedsænker dig i spillet. Det omfatter roterende læderet ørekopper, en stor 6mm flip-to-mute mikrofon og praktisk multiplatform kompatibilitet.

Afrunding af headsetlinjen fra Logitech G er Logitech® G332 Gaming Headset. Som et stereo headset giver G332 den samme komfort og kvalitet som de andre headsets i rækken og er et godt valg for dem, der leder efter deres første gaming headset.

Alle headsets i lineuppet kan tilpasses ved hjælp af Logitechs G HUB. Logitech G HUB er en ny avanceret gaming software interface, ”, lavet til at hjælpe spillere med at få mest ud af deres gear. Med en ren og moderne grænseflade kan spillere hurtigt tilpasse deres udstyr til hvert spil, dele og downloade profiler fra andre og meget mere.

Priser og tilgængelighed

Logitech familien af Gaming Headsets forventes at være tilgængelig på LogitechG.com og hos globale forhandlere i februar 2019.

Vejledende udsalgspris:

• Logitech G935 7.1 LIGHTSYNC Wireless Gaming Headset - DKK1.399,-
  • Logitech G635 7.1 Gaming Headset - DKK1.099,-
  • Logitech G432 7.1 Gaming Headset – DKK 599,-
  • Logitech G332 Stereo Gaming Headset – DKK 449,-

For mere information, besøg vores hjemmeside eller vores blog.

For yderligere presseinformation:

Karin@thinkpr.dk, tlf. 33 14 00 00

Om Logitech G

Logitech G, et mærke af Logitech International, er førende på det globale marked indenfor PC’er og spillekonsoller. Logitech G tilbyder spillere, fra alle niveauer, brancheførende tastaturer, mus, hovedtelefoner, mussemåtter, simuleringsprodukter såsom hjul og flight-sticks – alt sammen gjort muligt gennem innovative design, avancerede teknologier og en stor passion for spil. Etableret i 1981 med hovedsæde i Lausanne i Schweiz, er Logitech International et offentligt schweizisk selskab angivet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på The Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på logitechG.com, selskabets hjemmeside eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech mærker er varemærker eller registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i U.S.A. og andre lande. Alle andre varemærker er ejet af deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg selskabets hjemmeside på www.logitech.com

(LOGIIR)