August

LOGITECH G LEVERER ULTRAREALISTISK RACING MED TRUEFORCE RACING WHEEL TIL PLAYSTATION®4, PLAYSTATION®5* OG PC

Logitech G923 Racing Wheel og Pedals byder på et nyt force feedback-system, der leverer næste generations realisme og ydeevne til simracere

København, Danmark – d. 5. august 2020 – Logitech G, et Logitech-mærke (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og den førende innovatør inden for gamingteknologier og -gear, afslørede i dag Logitech G923 Racing Wheel og Pedals, et højtydende racerrat, der revolutionerer sim-racingoplevelsen. G923 er udviklet til maksimal realisme og har TRUEFORCE™ et nyt high-definition force feedback-system, der tapper ind i spillets fysik og lydmotor og leverer en ultrarealistisk oplevelse. ”Et fantastisk force feedback-racerrat kan være forskellen mellem at krydse målstregen først eller at ryge af banen og slet ikke at afslutte”, siger McLaren F1-racer Lando Norris. ”Det nye Logitech G923-rat med TRUEFORCE giver en autentisk oplevelse bag rattet og simulerer de detaljer, vi føler som racerkørere. Jeg kan mærke, om bagenden af ​​bilen er ved at miste grebet, eller om jeg ved at spinne ud, hvilket giver mig den bedste chance for hurtigt at rette op og være foran mine konkurrenter.”   TRUEFORCE er en proprietær high definition force feedback-teknologi, der revolutionerer, hvad der er muligt i racerspil. Ved hjælp af gamingfysik og lyd i realtid har spillere mulighed for at føle ting som en brøl fra en motor, dækkets trækkræft, banens terræn og feedback fra rattet mere end nogensinde før. TRUEFORCE opretter forbindelse direkte til in-game-motorer, der behandles op til 4.000 gange i sekundet for at yde næste generations realisme og detaljer i understøttede spil.

”I de sidste par år har vi arbejdet med simracere og professionelle racerbilskørere for at udvikle en fuldt udstyret, realistisk køreoplevelse som ingen anden,” sagde Ujesh Desai, daglig leder hos Logitech G. “Med TRUEFORCE kommer du virkelig til at fornemme vejen sammen med alle de subtile funktioner i racerbilen. Det løfter virkelig oplevelsen, og alle der prøvet det, går altid væk med et smil!”

G923-hjulet og pedalerne er designet til tidens simracere og er moderniseret med et børstet metalrat, polerede pedaler og et læderratscover for at give maksimal komfort. Derudover blev G923 designet med en række nye funktioner, herunder:

● Programmerbare kontroller med dobbelt koblingsstart gør det muligt for racere at komme af banen nemmere og hurtigere med en programmerbar dobbeltkobling, der giver maksimal trækkraft og mindst mulig røg. Indbygget Rev Indicator indbyggede farvede LED-lys angiver RPM og advarer raceren, når sikkerhedsfarten overskrides. On-Wheel Game Controls PlayStation®4 og PlayStation®5* er integreret i rattet for fuld kontrol lige ved hånden. ● Progressive bremsepedaler den nye bremsepedal giver mere realisme og kontrol med en ny progressiv fjeder, som sikrer en mere responsiv fornemmelse. 24-Point Selection Dial indbygget valgskive giver raceren mulighed for at justere trækkraft, drejningsmoment, automatisk stabilitetsstyring, bremsekraft og mere.

Priser og tilgængelighedLogitech G923 Racing Wheel og Pedals vil passe til PlayStation®4 og pc, når de lanceres i USA og Europa til august 2020 til en vejledende udsalgspris på DKK 2.999,-. G923 fungerer også med PlayStation®5*, når konsollen lanceres senere i år. For mere information, besøg vores website eller opret forbindelse med os @LogitechG.

*Logitech G923 Racing Wheel and Pedals er udviklet under det officielle licensprogram til PlayStation®. Det har officiel licens til PlayStation®4 og fungerer med PlayStation®5 med forbehold for Sony Interactive Entertainment's endelige produktgodkendelse.

Om Logitech G

Logitech G, et mærke under Logitech International, er verdens førende inden for pc og konsolspiludstyr. Logitech G udstyrer gamere på alle niveauer med brancheførende tastaturer, mus, headsets, musemåtter og simuleringsprodukter såsom rat og flight sticks – muliggjort gennem innovativt design, avancerede teknologier og en dyb passion for spil. Grundlagt i 1981 og med hovedkontor i Lausanne, Schweiz, er Logitech International et schweizisk offentligt selskab noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech G på logitechG.com, bloggen eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets tilknyttede selskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, kan du besøge virksomhedens websted på logitech.com.

(LOGIIR)