Logitech G og Shroud introducerer Logitech G303 Shroud edition trådløs spillemus

Gentænkt til Shrouds specifikationer og udviklet til maksimal ydeevne, den nye G303 Gaming Mouse er klar til brug.

København, Danmark. — 08. november 2021—Logitech G, et mærke fra Logitech, (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og førende innovatør af spilteknologier og -udstyr, har i samarbejde med en af ​​verdens mest populære streamere og tidligere pro-spiller, Michael "Shroud" Grzesiek, introduceret en totalt redesignet version af Shrouds yndlingsmus, Logitech G303 Wireless Gaming Mouse. Den nye mus er designet og konstrueret til at imødekomme Shrouds nøjagtige specifikationer og ydeevnekrav.

“At få muligheden for at designe en mus med Logitech er en drøm, der er gået i opfyldelse. G303 er min yndlingsmus gennem tiden, og ved at bruge den som designinspiration lavede vi min perfekte mus,” siger Shroud. "At samarbejde med Logitech G var en fantastisk oplevelse, og jeg er virkelig stolt af det endelige produkt. Jeg er spændt på at bringe dette ud til alle mine fans"

"Det er ingen hemmelighed, at Shroud tager hans spil seriøst, og at have det rigtige gear er vigtigt for hans succes," siger Ujesh Desai, general manager for Logitech G. "I samarbejdet med Shroud startede vi med den klassiske G303 og tilpassede den derefter til hans hånd, kalibrerede den til hans berøring og skabte en musetilpasning, der er perfekt til hans behov. Hvis du er fan af Shroud og vil have det samme værktøj, som han bruger, så er dette musen for dig.”

Kendt for sit vanvittige øjemål - og en selvudråbt trådløs djævel - elsker Shroud præcisionen, nøjagtigheden, formen og følelsen af den trådløse G303-gamingmus. Logitech G arbejdede tæt sammen med Shroud for at forstå præcis, hvordan den originale G303 kunne forbedres for at opfylde hans specifikke krav og præferencer. Vi forbedrede og opdaterede formen, flyttede sideknapperne, ændrede kontaktplacering, justerede vægten og gik endda så langt som at inkludere subtile markeringer for at tilnærme hans fingergrebsposition, alt sammen i et forsøg på at bygge den perfekte mus til Shroud.

Gennem en unik designsamarbejdsproces, arbejdede Shroud sig gennem en række forskellige modeller og værktøjer for at perfekt tilpasse musens form og geometri til hans specifikationer. Derudover havde vi dybe diskussioner om de inkluderede komponenter og teknologier for at sikre, at den inkluderer den mest avancerede, pro-grade teknologi.

Den gentænkte G303 Shroud edition har LIGHTSPEED, der leverer ultra-lav reaktionstid og pålidelig ydeevne. Musen er også udstyret med Logitech G’s patentbeskyttet HERO 25K Sensor for præcision og hastighed uden at ofre energi.

Subtile forbedringer af musen, inklusiv lette markeringer, der tilnærmer sig Shrouds fingergrebspositioner, gennemsigtige sidepaneler der tillader et kig ind i den teknologi, som Shroud ønskede at se, samt USB-C-forbindelser var alle påkrævet af Shroud.

Med en vægt på 75 gram er Shrouds G303 let, robust og komfortabel nok til at tillade en DPI med lav følsomhed og hurtigere sigtning. Kombiner dette med 145 timers batterilevetid, og gamere er i stand til at spille hele dagen lang. Og selvfølgelig er Logitech G303 Shroud Edition tilgængelig i Shrouds yndlingsfarve - sort

Pris og tilgængelighed

Logitech G303 Shroud Edition Wireless Gaming Mouse, er tilgængelig i november 2021, til en vejledende udsalgspris på DKK 999,-. For mere information, besøg venligst vores website, vores blog eller kontakt os på Twitter og Instagram.

Karin Nørgaard

Think PR

karin@thinkpr.dk

Om Logitech G

Logitech G, et mærke fra Logitech International, er verdens førende inden for PC- og konsolspiludstyr. Logitech G forsyner gamere på alle niveauer med brancheførende tastaturer, mus, headsets, musemåtter og simuleringsprodukter såsom hjul og flight sticks – gjort muligt gennem innovativt design, avancerede teknologier og en dyb passion for spil. Logitech International blev grundlagt i 1981, har hovedkontor i Lausanne, Schweiz, og er en schweizisk offentlig virksomhed noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech G på logitechG.com, the company blog or @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg virksomhedens hjemmeside på logitech.com.

OM SHROUD

Anset af mange for at være en af ​​-- hvis ikke den -- mest produktive streamer på Twitch, er Shroud kendt for sin vanvittige dygtighed og nonchalante attitude. Shroud cementerede sit navn som en konkurrencedygtig professionel CS:GO-stjerne, der forvandlede sin streaming-sidebeskæftigelse til en fuldtidskarriere efter hans pensionering fra professionelt spil.

Som en af platformens marquee 'grinders' er Shrouds mening om spil - både nye og gamle, indie og AAA - meget eftertragtet fra både afslappede fans og udviklere. Med en stream, der hovedsageligt er fokuseret på konkurrencedygtige titler som førstepersons-skydere, har Shroud en uhyggelig evne til at få svedige spil til at se nemme (og sjove) ud – det er næsten helt finurligt. Uanfægtet og så imødekommende som man kan være, er Shroud en af ​​Twitchs’ mest populære – og kyndige – skabere.

For mere information om Shroud, besøg hans Twitter-profil på twitter.com/shroud.

For alle Shrouds pressehenvendelser kontakt presse henvendelser kontakt press@loaded.gg

(LOGIIR)