Logitech G udvider HERO 16K Sensor til at omfatte et nyt line-up af gamingmus

Selskabets mest avancerede sensor leverer industriledende ydeevne og præcision med forbedret batterilevetid

København, Danmark — 11. juni, 2019 — I dag, til The Electronic Entertainment Expo (E3), meddeler Logitech G, et brand ejet af Logitech, (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), at tre yderligere mus i det nuværende line-up vil blive opgraderet med Logitech G's eksklusive højtydende HERO (High Efficiency Rated Optical) 16K sensor. De nye tilføjelser til Hero-serien omfatter Logitech® G903 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse, Logitech® G703 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse og Logitech® G403 HERO Gaming Mouse, som alle er designet med uovertruffen ydeevne og utrolig nøjagtighed til spillere af alle niveauer.

Tweet nu: Velkommen til de nyeste HEROs i Logitech G’s line-up - Logitech G903 LIGHTSPEED, Logitech G703 LIGHTSPEED og Logitech G403 HERO Gaming Mouse

"Siden introduktionen har vores eksklusive HERO-sensor udgjort et gennembrud i sensorteknologi, og folk elsker den," siger Ujesh Desai, vicedirektør og general manager for Logitech Gaming. "Udrulning af denne til flere af vores gamingmus giver god mening, og vi er glade for at tilbyde flere spillere den nøjagtighed og batterilevetid, der er nødvendigt for at yde deres bedste."

Flagskibet G903 er opgraderet med vores best-in-class HERO 16K sensor, der giver præcis gameplay og 10x effektiviteten i forhold til den foregående generation. Dette resulterer i en utrolig 140 timers batteritid. G903 inkluderer: Logitech G’s LIGHTSPEED Trådløs teknologi, kompatibilitet med Logitech G’s POWERPLAY trådløse opladningssystem, 16.8M LIGHTSYNC RGB, designet til begge hænder og op til 11 programmerbare knapper til din gaming.

G703 LIGHTSPEED er designet til at passe komfortabelt i din hånd, og den er også opgraderet med HERO 16K-sensoren til utrolig ydeevne og nøjagtighed. Med G703 fokuserede Logitech på at reducere totalvægt til 95g, samtidig med at batterilevetiden blev forbedret i op til 35 timer på en enkelt opladning. LIGHTSPEED Trådløs teknologi giver præcis gameplay med 16.000 maks. DPI og zero smoothing, plus forbedret trådløs ydelse, og den er kompatibel med Logitech G POWERPLAY Wireless Charging System.

Afrundingen på det opdaterede line-up er G403 HERO. Med en letvægts ergonomisk designet form og ny HERO sensor giver den kablede G403 HERO brugerne den sporing, nøjagtighed og ydeevne, de har brug for, for at vinde. Den har også LIGHTSYNC RGB, en 10g flytbar vægt og seks programmerbare knapper, der kan indstilles til spillernes nøjagtige præferencer.

For at hjælpe spillere med at få mest muligt ud af deres gear, kan alle tre gamingmus tilpasses ved hjælp af Logitechs ’G HUB’ avancerede spilsoftware. Med en ren og moderne interface giver softwaren mulighed for hurtigt at tilpasse dit gear til dit spil, dele og downloade profiler med andre og mere.

Pris og tilgængelighed

Logitech G903 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse med HERO sensor, Logitech G703 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse med HERO sensor og Logitech G403 HERO Gaming Mouse forventes tilgængelige på LogitechG.com og hos udvalgte forhandlere i løbet af juni 2019. Vejledende udsalgspris er henholdsvis; 1.099 DKK, 749 DKK, 549 DKK. For yderligere information venligst besøg vores hjemmeside, blog eller mød os på Twitter @LogitechG eller Instagram @logitechg.

Om Logitech G

Logitech G, et brand i Logitech Internationals portefølje, er markedsledende på det globale marked indenfor PC- og konsol-gamingudstyr. Logitech G tilbyder spillere på alle niveauer brancheførende tastaturer, mus, hovedtelefoner, mussemåtter, simuleringsprodukter såsom hjul og flight-sticks – alt sammen gjort muligt gennem innovative design, avancerede teknologier og en stor passion for spil. Etableret i 1981 med hovedsæde i Lausanne i Schweiz, er Logitech International et offentligt schweizisk selskab angivet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på The Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på logitechG.com, selskabets hjemmeside eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech brands er varemærker eller registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker er ejet af deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg selskabets hjemmeside på www.logitech.com.

(LOGIIR)