August

Logitech G915 LIGHTSPEED og G815 LIGHTSYNC RGB Mekaniske Gaming tastaturer tilføjer en ny dimension til gameplay

Med sofistikeret design, innovativ features og maksimal ydeevne

KØBENHAVN, Danmark — 15. august, 2019 — Logitech G, et Logitech brand (SIX: LOGN) (NASDAW: LOGI) og ledende innovatør inden for gaming-teknologi og udstyr, introducerer i dag to nye højtydende gaming-tastaturer - LogitechⓇ G915 LIGHTSPEED Wireless Mechanical Gaming Keyboard og LogitechⓇ G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard.

Disse nye tastaturer er udstyret med Logitech G's nye højtydende, low-profile GL-switches og er designet og bygget til at være de mest avancerede og innovative tastaturer, der kan tænkes.

”Disse nye tastaturer er perfekte eksempler på, hvad der er muligt, når vores prisvindende designere og ingeniører hos Logitech G skubber til grænsen for avanceret gaming-teknologi og design”, udtaler Ujesh Desai, vice president og general manager hos Logitech Gaming. ”G915 kombinerer LIGHTSPEED Wireless, RGB Lighting og forbløffende batteritid i en superelegant og ultratynd aluminiumsramme, som skaber nye standarder for gaming-tastaturer”

Logitech G915 LIGHTSPEED Wireless Mekanisk Gaming Tastatur

Dette kvalitetstastatur er udstyret med Logitech Gs prisvindende LIGHTSPEED Wireless teknologi for lynende hastighed, pro-grade 1 ms report rate og op til 135 dages uafbrudt trådløs gaming, med belysningen slukket (forudsat otte timers spil om dagen). G915 LIGHTSPEED inkluderer også fem indbyggede G-keys, der sætter brugerdefinerede makrosekvenser og kommandoer i appen lige ved fingerspidserne.

For første gang i gaming-industrien, tilbyder Logitech G næste generations LIGHTSYNC RGB-belysning på et LIGHTSPEED Wireless tastatur. Med LIGHTSYNC kan tastaturet blive personaliseret med over 16,8 millioner farver at vælge i mellem, via Logitech G HUB Advanced Gaming Software, for den mest fordybende RGB spiloplevelse. Med RGB colorwave aktiveret, kan gamere spille i over 12 dage på blot én enkelt opladning (forudsat otte timers spil om dagen).

Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mekanisk Gaming Tastatur

Den ultratynde, wired G815 LIGHTSYNC tilbyder den samme imponerende stil og finish som G915 LIGHTSPEED, med fem dedikerede, programmerbare G-keys, op til tre indbyggede profiler og Logitech Gs LIGHTSYNC RGB-teknologi, som kan tilpasses via Logitech G HUB. Ydermere inkluderer tastaturet et USB-kabel, som forbinder USB 2.0 gennemgående port til dens eget input for 100 procent strøm gennemgang.

Både G915 LIGHTSPEED og G815 LIGHTSYNC mekaniske gaming tastaturer er udstyret med Logitech Gs højeffektive, low-profile GL mekaniske key switches, som er halvt så høje som standard mekaniske key switches, til 25 procent hurtigere aktivering (mod 2,0 mm aktivering i standardafbrydere) og en mere behagelig skriveoplevelse.

GL Linear, GL Tactile og GL Clicky switches er tilgængelige (dog kun GL Tactile og GL Clicky i Danmark), for at imødekomme forskellige spillepræferencer. Den taktile version giver mærkbar aktivering for spillere, der foretrækker direkte feedback, mens den lineære version giver et glat tastetryk. Den klikagtige version tilbyder en meget efterspurgt hørbar skriveoplevelse med taktil feedback.

Alle disse teknologier og innovationer er nænsomt blevet indbygget i to af industriens tyndeste mekaniske tastaturer, og er Logitech Gs mest avancerede mekaniske gaming-tastaturer til dags dato.

Pris og tilgængelighed

Logitech G915 LIGHTSPEED Wireless Mekaniske Gaming Tastatur og Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mekaniske Gaming Tastatur forventes at være tilgængelig på LogitechG.com og hos forhandlere i august 2019, til en vejledende udsalgspris på henholdsvis DKK 1.890 og DKK 1.490. For mere information, besøg venligst vores hjemmeside, vores blog eller følg os @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G, et brand i Logitech International, er førende på det globale marked indenfor PCer og spillekonsoller. Logitech G tilbyder spillere på alle niveauer brancheførende tastaturer, mus, hovedtelefoner, mussemåtter samt simuleringsprodukter såsom hjul og flight-sticks – alt sammen gjort muligt gennem innovativt design, avancerede teknologier og en stor passion for spil. Etableret i 1981 med hovedsæde i Lausanne i Schweiz, er Logitech International et offentligt schweizisk selskab angivet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på The Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find yderligere information om Logitech på deres hjemmeside eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech mærker er varemærker eller registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker er ejet af deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg selskabets hjemmeside på www.logitech.com/da-dk.