August

Logitech genopfinder tastaturoplevelsen med Logitech CRAFT

Revolutionerende kreativ input-drejeknap

København — 31. aug. 2017 — I dag annoncerer Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) CRAFT, det første keyboard nogensinde, der har en kreativt input-drejeknap, der sætter nye standarder for computer keyboards. CRAFT både føles og ser bedre ud, end hvad du har tastet på før, og giver dig en helt ny mulighed for, at få direkte adgang til kontekstspecifikke computerværktøjer med en smart aluminiums drejeknap. For eksempel kan du med et tryk eller drej justere billedets lysstyrke, kontrast og mætning i Adobe Photoshop, eller oprette og justere diagrammer i Microsoft Excel. Eller drej på drejeknappen for at skifte skriftstørrelser i dokumentprogrammer som Microsoft Word. Den kreative input-drejeknap giver dig den ultimative kontrol og input på dit skrivebord til præcision, effektivitet og uafbrudt kreativt flow.

Tweet nu: Introducerer @Logitech #CRAFT. Transformér dit workflow m / komplet desktop kontrol: http://blog.logitech.com/?p=26056

”Vores nye flagship, Logitech CRAFT keyboardet, er for alle os, der bruger tid på at være kreative med photoshop eller lave powerpoint slides, og ønsker at arbejde med større præcision og føle sig mere forbundet med deres arbejde." fortæller Art O’Gnimh, global head of keyboards hos Logitech. "Den kreative input-drejeknap giver dig øjeblikkelig adgang til de funktioner du har brug for, i det øjeblik du har brug for dem, hvilket giver dig mulighed for at øge din produktivitet. CRAFT sætter dig i dit kreative element, hver gang du sidder ved dit skrivebord”.

Det berøringsfølsomme aluminiums kreative input-drejeknap, kaldet the Crown, genkender de apps du bruger og giver dig øjeblikkelig adgang til de værktøjer, du har brug for. Med et let tryk på drejeknappen kan du få hurtig adgang til kontekstspecifikke funktioner, som penselstørrelse, lysstyrke, diagramtype, skriftstørrelse. Klik for at ændre funktionen og drej for at ændre den valgte funktions egenskaber.

Installation af brugerdefinerede profiler i Logitech OptionsTM Software maksimerer den kreative proces, når du arbejder med Adobe Photoshop CC, Adobe Illustrator CC, Adobe Premiere Pro CC, Adobe InDesign CC og Microsoft PowerPoint®, Excel® og Word® (Microsoft-funktioner fungerer kun på PC’er på nuværende tidspunkt ).Drejehjulet giver komfort, umiddelbarhed og bekvemmelighed til din kreative proces, og giver mulighed for øgede to-håndsinteraktioner. Du kan også bruge drejehjulet til at skifte mellem skriveborde, navigerer mellem programmer eller justerer lydstyrken – og tildele en ekstra input-drejeknap funktion i hver af dine yndlingsprogrammer.

CRAFT har også smart belysning med bagbelysning. Tasterne lyser op når dine hænder nærmere sig, og bagbelysningen ændrer sig efter lysforholdene. Tasterne er udformet til komfort i et genkendeligt full-size layout, hvor hver eneste tast er lavet til stabilitet og præcision. CRAFT ser godt ud sammen med andet premium desktop tilbehør fra Logitech, som Logitech MX SoundLogitech Spotlight Presentation Remote og Logitech MX Master 2S

Med ét tryk på en Easy-SwitchTM-knap kan du skifte mellem, og skrive på, tre tilsluttede enheder, uanset om du bruger en Windows®-pc eller Mac®. Vælg fra enten en Logitech Unifying ™ USB-modtager eller Bluetooth® Low Energy-teknologien for at oprette forbindelse til din computer.

Pris og tilgængelighed

Logitech CRAFT Advanced Keyboard forventes at være på markedet i midten af september 2017 på Logitech.dk og i udvalgte butikker. Vejledende udsalgspris DKK 1.699. For mere information omkring produktets egenskaber og funktionalitet, besøg www.logitech.dk, vores blog eller følg os på FacebookInstagram og Twitter.

(LOGIIR) Logitechs produkter er en del af folks hverdag og forbinder dem til de digitale oplevelser, de holder af. For mere end 30 år siden begyndte Logitech at forbinde mennesker via computere og designer nu produkter, der forbinder mennesker gennem musik, spil, videounderholdning og databehandling. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på http://www.logitech.com virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.

# # #

2017 Logitech, Logicool, Logi and other Logitech marks are owned by Logitech and may be registered. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at www.logitech.com.