August

Logitech introducer MX Sound

Den første premium Bluetooth® højtaler til dit skrivebord der har fantastisk lyd, i et kompakt og elegant design

København — 31. Aug. 2017 — I dag annoncerede Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) Logitech® MX Sound, en kvalitets Bluetooth desktop højtaler, med overlegen lyd i et stilet design. Den transformerer lydoplevelsen på dit skrivebord med high-end drivers og rear-facing port tubes til musik, film and videoer. Med bevægelsesaktiverede baggrundsbelyste knapper, giver MX Sound nem indstilling af lydstyrken og enkel Bluetooth-parring.

Tweet nu: Få fantastisk lyd til dit skrivebord. Introducerer @Logitech MX Sound. Læs mere: http://blog.logitech.com/?p=26070

”Med MX Sound kan du nu få fantastisk lyd i et produkt, der er designet til at passe ind i det mest eksklusive kontormiljø,” udtaler Philippe Depallens, vice president og general manager hos Logitech Audio. “Denne enestående højtaler er blevet designet fra bunden for at give dig en medrivende oplevelse, uanset om du streamer fra din computer, smartphone eller tablet.”

Med 24 Watt Peak power, overlegne drivers og rear-facing port tubes, leverer MX Sound højkvalitets lyd med bas, der præcist gengiver lyd som kunstneren har til hensigt, en unik funktion, som de fleste højttalere af denne størrelse ikke kan løfte.

De baggrundsbelyste berøringskontroller gør det let at justere lydstyrken eller par Bluetooth-enheder. Standbytilstand, udløses automatisk efter 20 minutters inaktivitet, hvilket hjælper med at spare strøm.

Det elegante design af MX Sound ser godt ud sammen med andet premium desktop tilbehør fra Logitech, som Logitech CRAFT Advanced Keyboard med Creative Input Dial, Logitech Spotlight Presentation Remote og Logitech MX Master 2S.

Pris og tilgængelighed

Logitech MX Sound forventes at være på markedet I slutningen af september 2017 på Logitech.com og i udvalgte butikker. Vejledende udsalgspris DKK 849,-. For mere information omkring produktets egenskaber og funktionalitet, besøg www.logitech.dk, vores blog eller følg os på Facebook

(LOGIIR) Logitechs produkter er en del af folks hverdag og forbinder dem til de digitale oplevelser, de holder af. For mere end 30 år siden begyndte Logitech at forbinde mennesker via computere og designer nu produkter, der forbinder mennesker gennem musik, spil, videounderholdning og databehandling. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på http://www.logitech.com virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.

# # #

2017 Logitech, Logicool, Logi and other Logitech marks are owned by Logitech and may be registered. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at www.logitech.com.