Logitech introducerer nye opdateringer og produkter, der gør dine præsentationer mere spændende

Opgradér dine evner til at holde oplæg med softwareopdateringer til både den markedsførende Spotlight fjernbetjening og den helt nye R500 laserfjernbetjening

København, 23. maj 2018 — Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) annoncerer i dag opdateringer til linjen af fjernbetjeninger til præsentationer. Det gør de med en række softwareopdateringer til Logitech® Spotlight™ Presentation Remote og en helt ny Logitech® R500 Laser Presentation Remote, en enkel, pålidelig og problemfri fjernbetjening for bedre præsentationer overalt. Da Spotlight Presentation Remote blev sendt på markedet sidste år, satte den nye standarder for fjernbetjeninger til præsentationer. Den gav dig mulighed for at highlighte og forstørre indholdet på skærmen på en engagerende og kraftfuld måde, således at du får nemmere ved at understrege dine pointer. Med opdateringerne til Spotlight-softwaren og udgivelsen af R500 Laser Presentation Remote udbygger Logitech deres vision om at hjælpe folk til at blive bedre – og mere selvsikre – når de holder oplæg. Det gør de ved at styrke dem med redskaber, der får dem til at virke mere professionelle foran et publikum.

“Vi fortsætter med at være innovative med Spotlight, såvel med kategorien af oplægsredskaber som helhed, for at sikre, at enhver type af oplægsholder kan afholde så effektive oplæg som muligt,” siger Anatoliy Polyanker, global portfølje- og brand-direktør ved Logitech. "Vores Spotlight fjernbetjening er det ultimative værktøj, når du skal holde selvsikre og frygtløse oplæg, og denne seneste opdatering tilføjer vigtige muligheder for at personalisere fjernbetjeningen. Muligheder, som vores brugerskare har ønsket at få tilføjet.”

Den førsteklasses Spotlight fjernbetjening er unik, eftersom den digitale pegepind både virker på TV/LED-skærme, til online web-møder samt på opsætninger med flere skærme, plus at den naturligvis også virker på traditionelle projektorlærreder.

Den kan derudover “parre sig” med Logitech Presentation App, og den seneste softwareopdatering til denne beriger oplægsholderen på følgende måde:

• Frys highlight: Bevæg et oplyst område på skærmen fra et sted og videre hen til det sted, du ønsker, og lad det ”hænge” der, mens du taler videre.
  • Flere muligheder for at tilpasse med timere: Sæt timeren, så det passer med lige præcis dit oplæg. Få vibrations-alarm med intervaller, eller sæt timeren til at vibrere på et specifikt tidspunkt, hvis du holder en forelæsning eller underviser.

Den nye Logitech R500 Laser Presentation Remote er perfekte til oplæg af den mere fysiske slags, hvor du anvender projektorlærred, brochurer eller 3D-modeller. Den lader dig lave oplæg uden at anstrenge dig fra en distance på op til 20 meter væk, uanset om du er i et småt eller et stort mødelokale, og inkluderer en rød laserpointer, der er meget nem at bruge. Du forbinder R500 til din computer via enten en USB-receiver eller Bluetooth® Low Energy-teknologi, og er kompatibel med Windows, Mac OS, iOS og Android.

Den er dertil konturformet, således at den passer perfekt ind i din håndflade, og har en blød gummioverflade samt teksturerede knapper, der giver alle håndstørrelser et komfortabelt og sikkert greb.

Pris og tilgængelighed

Logitech Presentation App opdateringen til Spotlight er tilgængelig fra i dag som gratis download via dette link.

R500 forventes tilgængelig i løbet af juni 2018 på Logitech.dk og i udvalgte butikker til en forventet udsalgspris på DKK 429.00. For at få mere information om alle vores præsentations-redskaber, så besøg hjemmesiden, vores blog eller kom i kontakt med os på Facebook, Instagram og Twitter.

(LOGIIR) Logitechs produkter er en del af folks hverdag og forbinder dem til de digitale oplevelser, de holder af. For mere end 30 år siden begyndte Logitech at forbinde mennesker via computere og designer nu produkter, der forbinder mennesker gennem musik, spil, videounderholdning og databehandling. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på http://www.logitech.com virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.

Logitech and other Logitech marks are trademarks or registered trademarks of Logitech Europe S.A and/or its affiliates in the US and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at www.logitech.com.

(LOGIIR)