Logitech introducerer Zone Learn, et kablet headset til øget fokus og længerevarende brug

Zone Learn er designet til undervisning og skolebrug

Logitech International har lanceret Zone Learn, kablede headsets til grundskoleelever. Zone Learn er designet til at sidde behageligt på børnenes hoveder, og har en solid konstruktion med udskiftelige ørepuder og kabler. Det nye headset har en skalerbar pasform, der egner sig godt til længerevarende brug. Børnene får lettere ved at koncentrere sig og holde fokus over længere tid.

Logitech har arbejdet tæt sammen med undervisere og elever – fra koncept til den endelige prototype – for at bygge et produkt målrettet undervisningsbrug. Resultatet er et Works With Chromebook-certificeret headset, der er skabt og gennemtestet til at understøtte den læring, der opstår når som helst og hvor som helst. Zone Learn tilpasser sig enhver undervisningssituation og gør denne mere tilgængelig, effektiv og meningsfuld.

"Vi har designet Zone Learn med fokus på lyd til undervisningsapplikationer og brugsscenarier, så elever på alle niveauer kan forblive i deres læringszone og verden af ​​fantasi uden for mange forstyrrelser," siger Michele Hermann, direktør og leder for uddannelsesløsninger hos Logitech. "Hos Logitech har vi årtiers erfaring med lyd og har med vores erfaring og ekspertise inden for bærbare lydenheder skabt et headset specielt målrettet grundskoleelever.”

Ifølge en undersøgelse med 1.000 undervisere udført af Logitech and Education Week, udtaler 74 procent af respondenterne, at elevernes grad af fysisk komfort ved brug af undervisningsteknologi har ”nogen” indvirkning på deres engagement. Med Zone Learn kan eleverne fordybe sig i indholdet mens den fantastiske audiovisuelle oplevelse bringer undervisningen til live. Ethvert Zone Learn headset er udstyret med en let hovedbøjle, der med et blødt skumlag fordeler vægten og tilpasser sig små hoveder. Eleverne kan selv efterjustere for en perfekt pasform og sikre, at headsettet bliver, hvor det skal.

Zone Learn er bygget til kvalitetslyd, så eleverne tydeligt kan høre og blive hørt. Lyddriverne er indstillet til stemmeklarhed og er optimeret til digitale læringsscenarier, såsom lektioner der involverer tale, og er perfekte til elever, der ikke har dansk som modersmål.

Der er to tilgængelige lyttetilstande, over-ear for mere støjisolering og on-ear for afbalanceret isolation og ekstern bevidsthed. Headsettets indbyggede mikrofonarm kan drejses120 grader for let overgang til stemmebaserede lektioner.

Zone Learn er ekstremt holdbart og er blevet grundigt testet i overensstemmelse med den amerikanske militærstandard 810G. Plug-and-play-funktioner omfatter varianter med 3,5 mm AUX-, USB-A- og USB-C-stik, så det fungerer på tværs af de fleste enheder, operativsystemer og konferenceplatforme.

Headsettet er nemt at reparere med valgfrie, udskiftelige ørepuder og kabler. Skole- og distriktsledere kan også skifte fra over-ear til on-ear puder og omvendt samt skifte mellem 3,5 mm, USB-A og USB-C kabler for ultimativ fleksibilitet, længere levetid, mindre spild og større besparelser.

Tilgang til bæredygtighed

Hos Logitech er produkter designet til at levere fantastiske brugeroplevelser og minimere miljøaftryk, og Zone Learn blev designet med din fremtid i tankerne. I overensstemmelse med miljømæssige produktreguleringer er  Zone Learn 100 procent fri for PVC, VOC og maling. Derudover er 22 procent af headsettets plastikdele lavet af genanvendt plastik.

Alle Logitech-produkter er CO2-neutrale og bruger vedvarende energi, hvor det er muligt. Når du køber et Logitech-produkt, er dette produkts CO2-aftryk nulstillet ved at støtte skovbrug, vedvarende energi og klimapåvirkede samfund, der reducerer udledning af CO2.

Pris og tilgængelighed

Zone Learn vil fra foråret kunne bestilles hos forhandlere af udstyr til uddannelsessektoren til en vejledende udsalgspris på DKK 429,-. En version med over-ear-design og inkluderet Aux og USB-C-kabel vil være tilgængelig fra tidlig sommer til en vejledende pris på DKK 429,-.

For mere information besøg Logitech.com, vores blog eller find os på LinkedIn, Pinterest, Facebook, Instagram og Twitter.

Logitech hjælper alle mennesker med at følge deres passion, og er dedikeret til at gøre dette på en måde, som er god for mennesker og planeten. Vi designer hardware og softwareløsninger, der hjælper virksomheder med at vækste, og samler folk, når de arbejder, skaber noget, gamer eller streamer. Logitechs brands inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears.

Logitech International er en schweizisk virksomhed stiftet i 1981 med hovedkontor i Lausanne, Schweiz. Virksomheden er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på www.logitech.com, vores  blog eller på @logitech.