Januar

Logitech sætter firmarekord med 19 GOOD DESIGN 2017 Awards

København, Danmark — 8. januar 2018 — Logitech®, annoncerer i dag, at Logitech har vundet et rekordantal på 19 GOOD DESIGN™ Awards i 2017. Dette markerer det syvende år i træk, hvor Logitechs produkter er blevet anerkendt med GOOD DESIGN prisen samt det højeste antal vundne priser for firmaet indenfor et år.

Tweet: Logitech sætter firmarekord med 19 vundne GOOD DESIGN Awards i 2017. Læs mere: https://blog.logitech.com/?p=26402

De vindende produkter i 2017 er:

“Logitech havde et rekordsættende år i 2017 med 50 modtagne designpriser på tværs af flere forskellige kategorier”, fortæller Alastair Curtis, chef design officer i Logitech. ”Vi er beærede over gentagende gange at blive anerkendt af respekterede folk indenfor det design community, der påskønner vores mål om at designe exceptionelle produkter, som folk elsker og glæder sig over”.

GOOD DESIGN priserne, der er produceret af The Chicago Athenaeum Museum of Architecture and Design, uddeles hvert år til de mest innovative industrielle-, produkt- og grafiske designs, i samarbejde med the European Centre for Architecture, Art, Design and Urban Studies.

(LOGIIR) Logitechs produkter er en del af folks hverdag og forbinder dem til de digitale oplevelser, de holder af. For mere end 30 år siden begyndte Logitech at forbinde mennesker via computere og designer nu produkter, der forbinder mennesker gennem musik, spil, videounderholdning og databehandling. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på http://www.logitech.com virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.