Logitech tilbyder den første MX-keyboard kombo nogensinde med ny software til at øge flow og produktivitet

Den første Master Series kombo har opgraderet det populære MX Keys S tastatur og den prisvindende MX Master 3S mus

København, Danmark - 31. maj 2023 – I dag annoncerede Logitech International (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) MX_Keys_S_Combo, MX_Keys_S, og MX_Anywhere_3S de seneste tilføjelser til Premium Master-serien designet til brugere med avancerede behov såsom softwareudviklere og kreative fagfolk. Med tilføjelsen af Smart Actions, en ny funktion i Logi Options+, kan disse nye produkter – MX Keys S Combo, det opgraderede MX Keys S Keyboard og MX Anywhere 3S-mus, få dig til at opnå din “flow-tilstand" - den tid, hvor lettest føler dig mest produktiv.

“MX-brugere sigter efter at opnå en tilstand af flow, hvor de fordyber sig fuldt ud i deres kreative proces og finder en balance mellem udfordringen ved den aktuelle opgave og deres individuelle færdigheder,” siger Anatoliy Polyanker, general manager for MX-business ved Logitech. “Vores nye Master Series-produkter med Smart Actions i Option+ er designet til alle, der søger præcision, hastighed og komfort for at opnå optimal ydeevne og en følelse af nydelse.”

Smart Actions

Smart Actions i Logi Options+-appen giver dig muligheden for at springe gentagende handlinger over ved at automatisere flere opgaver med et enkelt tastetryk, så du kan strømline din arbejdsgang med makroer. Foruddefinerede, tilpassede Smart Actions er inkluderede for at hjælpe med at automatisere almindelige opgaver for at få mere fra hånden.

MX Keys S Combo

MX Keys S Combo indeholder det nye MX Keys S Keyboard, den populære MX Master 3S-mus og den komfortable MX Palm Rest. Denne kombination muliggør hurtigere og mere præcist arbejde, som er ideelt for professionelle fagfolk, der fokuserer på et højt niveau af kreativitet og maksimalt output. Tastaturets smarte baggrundsbelysning og programérbare taster komplimenterer musens lydløse klik, hurtige og præcise scrolling og 8K DPI-sensor, der kan spore på alle overflader inklusive glas.

MX Keys S

MX Keys S Advanced Wireless Illuminated-tastatur fra Logitech, giver en overlegen lavprofils skriveoplevelse med taster, der er formet efter dine fingerspidser, så tastaturet leverer hurtig, flydende og Perfect Stroke-tastning i et komfortabelt design. Udstyret med smart belysning registrerer baggrundsbelysningen, når hænderne nærmer sig, ved at oplyse tastaturet og automatisk justere afhængigt af rummets lysforhold, som nu kan tilpasses i Logi Options+-appen. MX Keys S er tilgængelig i Graphite og Pale Gray og har et forbedret tastaturlayout med tre nye taster til ultimativ produktivitet og samarbejde: tale til tekst, mute/unmute-mikrofon og emoji.

MX Anywhere 3S

Oplev hastigheden, præcisionen og stilheden ved MagSpeed elektromagnetisk scrolling i Logitechs mest avancerede trådløse, kompakte mus. Ideel til brugere med avancerede behov, som søger ydeevne, bærbarhed og komfort overalt. Nyd godt af Quiet Click-teknologien, der gør klikningen mere støjsvag end sin forgænger (MX Anywhere 3). MX Anywhere 3S har en optisk sensor med 8000 DPI, der kan spore på stort set alle overflader, herunder glas, mens du flytter den med dig rundt til forskellige arbejdsområder rundt omkring i hjemmet eller på kontoret.

Fremgangsmåde til bæredygtighed

Logitech er forpligtet til at skabe en mere rimelig og klimapositiv verden ved aktivt at arbejde på at reducere vores CO2-påvirkning. Designet af de nye MX-produkter gør det til et valg, som du kan føle dig godt tilpas med. Plastikdelene i MX Keys S, MX Keys S Combo og MX Anywhere 3S indeholder certificeret post-consumer genbrugsplast for at give nyt liv til plast fra gammel forbrugerelektronik – mindst 11% for MX Keys S, minimum 22% for MX Master 3S (som en del af MX Keys S Combo) og minimum 61% for MX Anywhere 3S. Aluminiumspladen inde i MX Keys S er fremstillet med vedvarende energi i stedet for fossile brændstoffer, hvilket giver en lavere CO2-belastning. Papiremballagen kommer fra FSC™-certificerede skove og andre kontrollerede kilder. Ved at vælge dette produkt støtter du en forsvarlig forvaltning af verdens skove. Alle Logitech-produkter er certificeret CO2-neutrale og anvender vedvarende energi under fremstillingen, hvor det er muligt. Når du køber et Logitech-produkt, er produktets CO2-fodaftryk blevet reduceret til nul ved at støtte skovbrug, vedvarende energi og klimapåvirkede samfund.

Pris og tilgængelighed

MX Keys S, MX Keys S Combo og MX Anywhere 3S vil være tilgængelige globalt fra juni 2023 på logitech.com og hos andre globale forhandlere.

Den vejledende udsalgspris for MX Keys S er DKK 899,-,  MX Keys S Combo er DKK 1.599,- og MX Anywhere 3S er DKK 749,-. Logi Options+-appen kan downloades gratis på logi.com/optionplus.

Logitech hjælper alle mennesker med at forfølge deres passioner og er forpligtet til at gøre det på en måde, som er god for mennesker og for planeten. Vi designer hardware- og softwareløsninger, der hjælper virksomheder med at trives og bringer folk sammen, når de arbejder, skaber, spiller og streamer. Logitech International, der blev grundlagt i 1981 og har hovedkvarter i Lausanne, Schweiz, er et schweizisk offentligt selskab, der er noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du kan finde Logitech og flere af virksomhedens forretningsprodukter og virksomhedsløsninger på www.logitech.com/business, på virksomhedens blog, Logitech Business eller @LogitechBiz.

Logitech og andre Logitech-mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. Du kan få flere oplysninger om Logitech og dets produkter på virksomhedens websted www.logitech.com.