Logitech udvider videosamarbejde-området med Zone Headset med Ledning

Nyd uforstyrrede videoopkald med et Microsoft Teams-certificeret headset

Logitech præsenterer, nye videokonferencesløsninger til hele arbejdspladsen og forbedrer det personlige arbejdsområde med Logitech Zone Headset med ledning.

Med dette nye headset har Logitech nu en komplet moderne portefølje af både kablede og trådløse headset, der giver kunderne fleksibilitet til at vælge den rigtige løsning efter deres præferencer. Uanset om du arbejder på et åbent kontor eller arbejder eksternt, gør Logitech Zone-headset det endnu lettere at fokusere og arbejde hvor som helst.

Tweet nu: Logitech udvider udvalget af muligheder for videosamarbejde med det nye Microsoft Teams-certificerede headset, Logitech Zone Headset med ledning. https://bit.ly/2SfsFlR

Vi har taklet små, mellemstore og store mødelokaler med rumløsninger i høj kvalitet,” siger Philippe Depallens, general manager of personal collaboration hos Logitech. ”Nu etablerer vi en kategori af produkter designet til det personlige arbejdsområde, der giver en komplet personlig samarbejdsoplevelse, hvad enten det er med lyd eller webcams. Videosamarbejdet fortsætter med at vokse, og vores mål er at levere løsninger, der er enkle at bruge, så du kan præstere dit bedste uanset hvor du tager dine møder og opkald. ”

Zone med ledning udvider Logitechs personlige samarbejdsportefølje og tilslutter sig Zone uden ledning, begge tilgængelige i en Unified Communications (UC) og en certificeret Microsoft® Teams-version. Du kan bruge headsettet til populære opkaldsapplikationer som Zoom, og Zone med ledning vil også blive integreret med Logitech webcam-løsninger for at fuldende dit personlige arbejdsområde.

Det nye Zone-headset med ledning er designet med premium lyddrivere til optimale opkald eller musiklytning, og kontrolknapper på ledningen til hurtigt at slå lyd fra, afspille eller sætte på pause.

Headsettet indeholder et kabel som ikke bliver filtret sammen og USB Type-A- eller Type-C-forbindelse, der giver mere alsidighed og er kompatibel med Logi Tune mobil- og desktop-apps.

Zone med ledning har Microsoft Teams premium-mikrofon, der er skabt til åbne kontorområder, der fjerner eventuelle problemer med omgivende støj. Derudover inkluderer Microsoft Teams version af Zone med ledning en unik Teams UI og in-line kontrolknap, hvilket gør det nemt at starte et Microsoft Teams-møde med et enkelt klik, hente og besvare et Teams-opkald.

Pris og tilgængelighed

Microsoft Teams-certificerede headset Logitech Zone med ledning er tilgængelig til en vejledende pris på DKK 999,-.

Logitech designer produkter, der har en plads i menneskers hverdagsliv ved at forbinde dem til de digitale oplevelser, der betyder noget for dem. Logitech startede for mere end 35 år siden med at forbinde mennesker gennem computere, og nu er det et multi-brand firma, der designer produkter, der bringer folk sammen gennem musik, spil, video og computerfunktioner. Logitechs brands omfatter Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird, and Blue Microphones. Logitech International er et schweizisk børsnoteret firma på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI), der blev grundlagt i 1981 i Lausanne i Schweiz. Find Logitech på www.logitech.com, Logitechs blog eller @Logitech.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets søsterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside www.logitech.com.

(LOGIIR)