Logitechs bedst sælgende tastatur- og musekombination er nu lydløs med lanceringen af den nye MK295 Silent Wireless Combo

Oplev velkendt skrive- og klikfølelse med 90 procent mindre støj takket være SilentTouch-teknologi

København, Danmark — d. 9. september 2020 — I dag annoncerede Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) ​​sin MK295 Silent Wireless Combo, en holdbar og behagelig tastatur- og musekombination med ny proprietær SilentTouch-teknologi, der fjerner 90 procent af skrive- og klikstøj fra Logitech MK270. Den nye kombinationsboks, der fås i graphite og off-white, har den velkendte skrive- og klikfølelse af verdens mest solgte MK270 kombination fra Logitech – bare uden forstyrrende lyde for dig og dem omkring dig.

”Uanset om du arbejder derhjemme eller på et kontor, ved vi, at en af ​​de mest negative konsekvenser for kreativitet, læring, produktivitet, og endda mental velvære, er støj. Vores SilentTouch-teknologi i den nye MK295 Silent Wireless Combo bringer fokus tilbage til dit arbejde og væk fra alle omgivende distraktioner,” siger Delphine Donne-Crock, daglig leder af kreativitet og produktivitet hos Logitech. ”Denne nye lydløse kombination har den velkendte komfort og fornemmelse af vores bedst sælgende tastatur- og musekombination uden støj!”

Full-size tastaturet byder på et spildsikkert design, holdbare taster og robuste vippeben med justerbar højde og dermed øget brugervenlighed og komfort. Dens 36-måneders batterilevetid reducerer besværet med at skifte batterier, så du kan fortsætte med at arbejde med forsinkelsesfri trådløs lethed.

Den komfortable og kompakte mus har en kurvet form med glat, præcis klikning og pegning, alt sammen leveret til dig lydløst. Sammen med en 18-måneders batterilevetid inkluderer musen tænd/sluk-tændinger, så den er klar til at arbejde, når du er. Nyd en stærk, trådløs forbindelse på op til 10 meter med Logitechs lille plug-and-forget USB receiver.

Priser og tilgængelighed

MK295 Silent Wireless Combo vil være tilgængelig hos udvalgte forhandlere fra den 25. september 2020 og på Logitech.com. Vejledende udsalgspris for MK295 Silent Wireless Combo er DKK 299,-. Find mere information ved at besøge Logitech.com, vores blog eller oprette forbindelse til os på Facebook, Instagram og Twitter.

Logitech designer produkter, der har en plads i menneskers hverdagsliv ved at forbinde dem til de digitale oplevelser, der betyder noget for dem. Logitech startede for mere end 35 år siden med at forbinde mennesker gennem computere, og nu er det en multibrandvirksomhed, der designer produkter, som bringer folk sammen gennem musik, spil, video og databehandling. Logitechs brands omfatter Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird og Blue Microphones. Logitech International er et schweizisk børsnoteret firma på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI), der blev grundlagt i 1981 i Lausanne i Schweiz. Find Logitech på www.logitech.com, Logitechs blog eller @Logitech.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets søsterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside www.logitech.com.