Januar

Logitechs Signatur M650 mus tilbyder en mere personlig størrelse og en venstrehåndsudgave

Vælg din størrelse, og arbejd komfortabelt hele dagen med SmartWheel scrolling

København, Danmark - 11. januar 2022 - I dag introducerede Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) en nye mus i to versioner Signature M650 wireless og Signature M650 for Business, som er en komfortabel og personlig mus med to forskellige størrelser og en venstrehåndsudgave, hvilket giver en bedre oplevelse for flere mennesker. Den trådløse mus er designet til at opgradere enhver skrivebordsopsætning og forbedre den overordnede arbejdsoplevelse med funktioner som SmartWheel-scrolling, næsten lydløse klik og et kontureret komfortdesign, der gør det muligt at arbejde hurtigere og mere behageligt end nogensinde før.

"Der er mere end en milliard, der arbejder med viden i verden, og omkring halvdelen af ​​dem bruger ikke en mus. Hvis de gør, bruger de måske en basismus eller en mus med ledning og begrænsede funktioner," forklarer Art O'Gnimh, der er vicepræsident for mainstream business for creativity and productivity hos Logitech. "Signatur M650-musen tilbyder en ægte Logitech-signaturoplevelse med enkle produktivitetsfunktioner, der gør arbejdet hele dagen nemmere og hurtigere."

Uanset om du arbejder på et dokument eller gennemser et websted, kan du regne med, at Signature M650's SmartWheel leverer præcision og hastighed. Signature M650 og den større model Signature M650 L har SilentTouch-teknologi, der reducerer klikstøjen med 90% sammenlignet med Logitech M185-musen, den er derfor ideel, når du klikker under et videoopkald. Nyd en stærk trådløs forbindelse og et batteri, der holder op til to år, hvilket giver dig fuldstændig ro i sindet.

Med to størrelser, en venstrehåndsudgave, konturform, et blødt tommelfingerområde og gummisidegreb giver Signature M650-designet dig mulighed for at arbejde komfortabelt i mange timer, og giver dig ligeledes mulighed for at tilpasse sideknapperne til dine foretrukne genveje med Logitech Options+.

Signature M650, der er tilgængelig i råhvid, grafit og rosa, fungerer med Windows, macOS, Linux, Chrome OS, ipadOS og Android-operativsystemer. Den kan tilsluttes på et øjeblik via Bluetooth(R Low Energy eller Logi Bolt USB-modtager.

Bæredygtigt design tager hensyn til miljømæssige og sociale påvirkninger fra det øjeblik, råmaterialerne fremskaffes og i hele deres levetid. Hos Logitech er vores produkter designet til at levere fantastiske brugeroplevelser og minimere miljøaftryk, hvilket er grunden til, at en del af Signature M650's plastikdele er lavet af post-consumer genanvendt (PCR) plastik – 64% af den grafitfarvede mus, 26% af den råhvide og 26% af den rosafarvede. Logitechs PCR-program illustrerer Logitechs forpligtelse til at designe med henblik på bæredygtighed og vores motivation for at sikre, at plast fra udtjent forbrugerelektronik får et nyt liv. Aktuelle initiativer til at skalere denne forpligtelse bevirker, at cirka halvdelen af ​​musene og tastaturerne i Logitechs største portefølje indeholder et vist niveau af PCR-plast, og at nye produktintroduktioner vil indeholde PCR plastik, hver gang det er en mulighed.

Pris og tilgængelighed

Signature M650-musene vil være tilgængelige i januar 2022 på Logitech.dk og hos udvalgte forhandlere. Den vejledende udsalgspris for Signature M650 og den større version Signature M650 L er 399 DKK. Signature M650 for Business vil også kunne købes globalt. Kontakt venligst din lokale forhandler eller besøg Logitech.dk.

Logitech hjælper mennesker med at forfølge deres passion ved at designe oplevelser, så alle kan skabe, opnå og nyde mere. Logitech designer og skaber produkter, der bringer mennesker sammen gennem computere, spil, video, streaming og musik. Logitechs mærker inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones, Ultimate Ears og Jaybird. Logitech International blev grundlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz, og er en schweizisk offentlig virksomhed noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på www.logitech.com, firmaet bloggen or @Logitech.

Logitech og andre Logitech-mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og brandets produkter, besøg virksomhedens hjemmeside på www.logitech.com.