Mærk ydeevnen med Logitechs allerførste MX mekaniske tastatur designet til produktivitet og kreativitet

Den nye MX Master 3S-mus, det nye MX mekaniske trådløse tastatur og MX mekaniske Mini trådløse tastatur hjælper avancerede digitale skabere med at nyde hvert øjeblik af den kreative proces

København, Danmark – 24. maj 2022 – I dag udvider Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) sin Master-serie med to nye mekaniske tastaturer – MX Mechanical i fuld størrelse og MX Mechanical Mini – og en MX Master 3S-mus. Logitechs Master-serie bringer avancerede digitale skabere de ultimative produktionsværktøjer til deres arbejde.

"Der er et voksende fællesskab af softwareudviklere, der forelskede sig i mekaniske tastaturer, da de begyndte at spille spil, og som nu vil have den samme følelse af præcision og kontrol med deres professionelle tastatur," siger Tolya Polyanker, leder af MX-serien for Kreativitet og Produktivitet hos Logitech. "MX Mechanical kombinerer det bedste fra begge dele – Logitechs ekspertise i gaming-tastaturer med MX Master-seriens professionelle egenskaber."

MX Mechanical og MX Mechanical Mini tilbyder den seneste generation af lavprofil mekaniske kontakter. Taktil stille (brun) taster gør det til Logitechs mest støjsvage mekaniske tastatur nogensinde med en fantastisk mekanisk skrivefornemmelse. Clicky (Blå) og Lineær (Rød) valgmuligheder er også tilgængelige på udvalgte markeder. Tastaturerne er designet med tofarvede tastaturhætter for en optimeret perifer visning. Smart baggrundsbelysning, i seks belysningsmuligheder, justerer automatisk lysstyrken til omgivende lys og slukker, når det ikke er nødvendigt for effektivt batteriforbrug.

For bedre at imødekomme behovene hos vores brugere har MX Master 3S en 8.000 DPI optisk sensor, der kan bruges på de fleste overflader, inklusive glas, og som giver et bedre arbejdsflow. Musens klik er nu 90 % mere støjsvage sammenlignet med MX Master 3, men musen bevarer den samme tilfredsstillende præcisionsfølelse. Nu kan du fokusere på dit arbejde, ikke støjen.

MX Master 3S har et MagSpeed Electromagnetic™-hjul, der kan suse gennem 1.000 linjer på blot et sekund - derudover siderullehjulet for hurtigere vandret navigation og en unik ergonomisk form, der er udformet til mange timers komfort.

MX Mechanical, MX Mechanical Mini og MX Master 3S er alle kompatible med Logi Options+ software – nu ude af Beta. Det betyder, at brugere kan tilpasse museknapperne eller bruge foruddefinerede knapper, justere sporingshastighed, tilpasse baggrundsbelysningen og meget mere for at optimere deres arbejdsgang, så funktionerne passer individuelt til brugeren. Alle tre produkter, der er udstyret med både bluetooth og Logi Bolt trådløs teknologi for en pålidelig, sikker forbindelse, kan oprette forbindelse til op til tre forskellige enheder. Derudover er de tre produkter kompatible på tværs af en række forskellige operativsystemer, herunder Windows, macOS, iPadOS, Android, Chrome OS og Linux.

Bæredygtighed

Logitechs produkter er designet til at levere fantastiske brugeroplevelser og er desuden blevet designet med tanke på miljøet. En del af tastaturernes plastikdele er nemlig lavet af post-consumer recycled (PCR) plastik: 45 % for MX Mechanical og 47 % for MX Mechanical Mini. Derudover er tastaturernes top case lavet af aluminium med lavt kulstofindhold og produceret med vedvarende energi frem for fossile brændstoffer. MX Master 3S-musen er også lavet med PCR-plastik – 27% til farven grafit og 22% for den grå.

Alle Logitechs produkter, inklusive MX Mechanical, MX Mechanical Mini og MX Master 3S-musen, er certificeret kulstofneutrale. Når du køber et Logitech-produkt, er det pågældende produkts CO2-fodaftryk blevet reduceret til nul ved at støtte skovbrug, vedvarende energi og klimapåvirkede samfund, der reducerer CO2.

Pris og tilgængelighed

MX Mechanical, MX Mechanical Mini og MX Master 3S vil være tilgængelige i maj 2022 på logitech.com og hos udvalgte forhandlere. Den vejledende udsalgspris for MX Mechanical-tastaturet er DKK 1.299,-, for MX Mechanical Mini-tastatur er den DKK 1.099,- og for MX Master 3S er den DKK 999,-.

Pressekontakt:
Karin@thinkpr.dk

Logitech hjælper mennesker med at forfølge deres passioner ved at designe oplevelser, der sikrer, at alle kan skabe, opnå og nyde mere. Logitech designer og skaber produkter, der bringer mennesker sammen gennem computere, gaming, video, streaming og musik. Logitechs mærker er Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International blev grundlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz. Logitech International er en schweizisk virksomhed, der er børsnoteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på www.logitech.com, virksomhedens blog eller på @Logitech.

Logitech og andre Logitech mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg virksomhedens websted på www.logitech.com.