Ny EPICBOOM-højttaler lanceres med friskt, bærbart design og enorm 360°-lyd

Ultimate Ears EPICBOOM kombinerer overlegen akustik med stor baslyd til livets episke øjeblikke – og så er den designet med bæredygtighed for øje.

LAUSANNE, Schweiz & San Jose, Californien – 6. september 2023 – Ultimate Ears, et brand fra Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), annoncerede i dag tilføjelsen af EPICBOOM til sin serie af elskede bærbare BluetoothⓇhøjtalere. EPICBOOM er fremstillet af 100% genanvendt polyesterstof og mindst 59% genanvendt plast og har et helt nyt, innovativt, ovalt design, der gør den høje 360° baslyd mere transportabel og giver en uventet stor lyd i forhold til størrelsen.

”Vi designer vores produkter med vores kunder og deres livsstil i tankerne,” siger Jonah Staw, general manager for Ultimate Ears. ”Kunderne vil have stor lyd i en praktisk bærbar pakke, og det er, hvad vi har leveret med EPICBOOM. Denne højtaler kan prale af vores karakteristiske Ultimate Ears high-fidelity-lyd, samtidigt med at den leverer masser af volumen. Vi er glade for at kunne føje EPICBOOM til vores produktportefølje. Denne højtaler vil uden tvivl blive en del af livets episke øjeblikke.”

Designet til stor lyd, bygget til episke øjeblikke

EPICBOOMs ovale design skaber en imponerende indre akustisk volumen og er kombineret med en 4,6" bashøjtaler for basklarhed og fordybende lyd. Med en IP67-klassificering er EPICBOOM vandtæt og støvtæt og kan flyde, hvilket gør den til den perfekte ledsager til episke øjeblikke både hjemme og udendørs. Når du vil flytte en fest fra indendørs til udendørs, justerer EPICBOOMs interne mikrofon dynamisk EQ og afbalancerer lyden i overensstemmelse hermed, så du aldrig går glip af et beat.

Produktegenskaber

EPICBOOM fås i to elegante farvevarianter: Cotton White + Lipstick Red og Charcoal Black + Lime. Højtaleren giver mulighed for op til 17 timers spilletid og har en Bluetooth-rækkevidde på 55 meter. I stedet for en besværlig manuel opsætning har højtaleren en one-touch NFC-funktion, der er tilgængelig for NFC-kompatible smartphones med Android 8.0 eller nyere. Sensoren opretter en Bluetooth-genvej, der gør det muligt for brugerne at tænde, parre, forbinde og afspille, hvilket også gør det nemt at skifte mellem flere personers afspilningslister på få sekunder. Yderligere EPICBOOM-funktioner omfatter en LED-batteriindikator og et USB-C-stik.

Helt ny BOOM-app

Via BOOM-appen, som er opdateret fra i dag, kan du vælge mellem forskellige forudindstillede EQ’er, herunder Signature, Bass Boost, Game/Cinema, Podcast/Vocal og den helt nye Deep Relaxation-tilstand. Du kan også tilpasse mellemtoner, høje toner og dybe toner i lyden baseret på dine personlige præferencer. Disse tilstande optimerer lyden til solo- og gruppeaktiviteter, herunder yoga, meditation, fester, stranddage og meget mere. Den populære funktion i BOOM-appen, PartyUp, giver dig mulighed for at parre flere Ultimate Ears-højtalere sammen, så du kan give dine fester et ekstra pift. Forbind EPICBOOM-, BOOM-, BOOM 2-, BOOM 3-, MEGABOOM, MEGABOOM 3- og HYPERBOOM-højtalerne trådløst for at få den ultimative lydoplevelse. Og for at få gang i festen i større rum, skruer Outdoor Boost endnu mere op for bassen.

Bæredygtighed

Logitechs mission er at hjælpe alle mennesker med at forfølge deres passioner på en måde, der er god for mennesker og planeten. Det betyder, at miljømæssige og sociale påvirkninger skal overvejes som en del af alle designbeslutninger, lige fra det øjeblik råmaterialerne udvindes, til produktet er udtjent. EPICBOOM er fremstillet af 100% genanvendt polyesterstof og mindst 59% genanvendt plast for at give nyt liv til udtjent plast fra forbrugerelektronik. Papiremballagen til EPICBOOM kommer fra FSC™-certificerede skove og andre kontrollerede kilder. Når du vælger dette produkt, støtter du ansvarlig forvaltning af verdens skove. Alle Logitech-produkter er certificerede CO2-neutrale. Vi reducerer nettokulstofpåvirkningen fra Logitech-produkter ved at designe bæredygtigt og bruge vedvarende energi, hvor det er muligt, under fremstillingen. Vi kompenserer også for vores restpåvirkning ved at lave certificerede kompensationskøb af høj kvalitet fra skovbrug, vedvarende energi og klimapåvirkede samfund.

Priser og tilgængelighed

Ultimate Ears’ EPICBOOM kan købes på www.ultimateears.com fra den 6. september 2023 til en vejledende udsalgspris på DKK 2.799,-.

Fra den 22. september 2023 vil EPICBOOM også være tilgængelig hos udvalgte forhandlere. For mere information, besøg www.ultimateears.com eller kontakt os på Instagram.

###

Om Ultimate Ears

Ultimate Ears, et brand fra Logitech, forandrer den måde, folk oplever musik sammen på, med skræddersyede ørepropper og en familie af trådløse højtalere, der alle bygger på en prisvindende arv af branchens første lydinnovation.

Logitech hjælper alle mennesker med at forfølge deres passioner og er forpligtet til at gøre det på en måde, der er god for mennesker og planeten. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab, der er noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Få mere at vide på ultimateears.com eller følg og på Instagram.

###

Logitech, Ultimate Ears, EPICBOOM, HYPERBOOM og andre Logitech-varemærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A. og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg virksomhedens hjemmeside på logitech.com.

(LOGIIR)