Ny Logitech G203 LIGHTSYNC Gaming Mus bidrager til din gaming-præstation til en overkommelig pris

Klassisk design optimeret til alsidighed, præstation og komfort

København, Danmark — 21. april 2020 — Logitech G, en del af brandet Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og førende inden for gaming og gamingudstyr, præsenterer i dag Logitech® G203 LIGHTSYNC Gaming Mus, som sørger for en høj gaming-præstation, alsidighed og et klassisk design for få penge.

”Med den forhøjede interesse for spil rundt omkring i verdenen hos alle aldersgrupper var vores ønske at udvikle en mus, der giver alle gamere adgang til noget af vores nyeste teknologi,” siger Ujesh Desai, vicedirektør og administrerende direktør for Logitech G.” Logitech G203 Gaming Mus har en høj præstationsteknologi, RGB-belysning og komfort i et velkendt og ægte design. Denne mus er klar til at hjælpe dig med at blive bedre end din konkurrent.”

Logitech G203 LIGHTSYNC Gaming Mus har et klassisk og tidløst design med seks programmerbare knapper, som er klar til brug med det samme eller kan konfigureres til at forenkle eller tilpasse handlinger i spillet. Den nye gamingmus inkluderer en høj præcisionssensor med justerbar DPI op til 8000 DPI, der leverer den største nøjagtighed, sporingshastighed og konsistens. G203 LIGHTSYNC RGB-belysningen inkluderer en palet på op til 16,8 millioner farver og forskellige lysstyrkeniveauer, hvilket giver muligheden for at opnå en regnbueeffekt.

Gamingmusen har en rapporteringsfrekvens på op til 1.000 gange i sekundet – otte gange hurtigere end den typiske mus – så når musen flyttes eller klikkes, er responsen på skærmen næsten øjeblikkelig. Spænding af metalfjederknapper finjusterer oplevelsen yderligere ved at holde både de højre og venstre knapper klar til klik, hvilket sørger for en formidabel klikfølelse, respons og ensartethed.

For at sikre, at gamerne får det meste ud af deres udstyr, kan G203 LIGHTSYNC tilkobles Logitechs G HUB. Med en ren og moderne brugergrænseflade kan den avancerede gaming software sørge for, at gamere kan skabe brugerdefinerede indstillinger til hver eneste knap, som musen har.

Pris og tilgængelighed

Logitech G203 LIGHTSYNC Gaming Mus er tilgængelig fra maj 2020 i sort og hvid til en vejledende pris på DKK 299,-. For mere information, besøg vores hjemmeside, vores blog eller følg os på @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G, et brand i Logitech International, er en global markedsleder inden for PC og konsol-gaming udstyr. Logitech G tilbyder spillere på alle niveauer brancheførende tastaturer, mus, hovedtelefoner, mussemåtter samt simuleringsprodukter såsom hjul og flight-sticks – alt sammen gjort muligt gennem innovativt design, avancerede teknologier og en stor passion for spil. Etableret i 1981 med hovedsæde i Lausanne i Schweiz er Logitech International et schweizisk selskab børsnoteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på The Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find yderligere information om Logitech G på logitechG.com, deres blog company blog eller @LogitechG.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets affilialer i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside, logitech.com.

(LOGIIR)