Ny Logitech G604 Lightspeed trådløs gaming mus giver gamere fuld kontrol

Mulighed for tilpasning og konstrueret til uafbrudt gaming, Logitech G604 er et utrolig alsidigt og komfortabelt værktøj til at forbedre dit gameplay

København, Danmark. — 16. september 2019 — Logitech G, et Logitech brand (SIX: LOGIN) (NASDAQ: LOGI) og ledende innovatør inden for gaming-teknologi og udstyr, introducerer i dag Logitech® G604 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse. G604 LIGHTSPEED, en næstegenerations trådløs mus med en utrolig batterilevetid, designet til gamere som elsker at spille, men som også har brug for et alsidigt værktøj, der kan bruges til forskellige gøremål.

”Hvis du er til spil som Fortnite eller WoW Classic, så er dette måske lige akkurat den mus, du leder efter” siger Ujesh Desai, vice president og general manager for Logitech Gaming. ”G604 LIGHTSPEED er designet med seks tommelfingerknapper, så du kan yde dit bedste, og flyve gennem aktioner og opgaver på et splitsekund med fuld kontrol. Når du kombinerer dette med vores LIGHTSPEED trådløse teknologi, får du bevægelsesfriheden til at tage dit spil til det næste niveau”.

G604 LIGHTSPEED er udstyret med Logitech Gs eksklusive LIGHTSPEED trådløs teknologi til forsinkelsesfri forbindelse samt Logitech Gs bedst i klasse High Efficiency Rated Optical (HERO) 16K sensor, der leverer præcis gameplay og forbedret effekteffektivitet med nul udjævning, filtrering eller acceleration.

Ydermere kan spillere skifte fra LIGHTSPEED til en Bluetooth® forbindelse med et tryk på en knap og skifte mellem to forskellige maskiner med én mus. Musen tilbyder 240 timers højtydende trådløst spil, når du bruger LIGHTSPEED trådløst og op til 5,5 måneder ved brug af Bluetooth, alt sammen på et AA-batteri. Den tilpasselige G604 mus har 15 programmerbare kontroller, et dobbelt-funktions ultrahurtigt scroll-hjul og en six-pack med tommelfingerknapper.

For at hjælpe gamere med at få mest muligt ud af deres gear, kan G604 LIGHTSPEED programmeres ved hjælp af Logitechs G HUB-gaming-software. Med en ren og moderne grænseflade giver den avancerede gaming-software gamere mulighed for hurtigt at personalisere og tilpasse kommandoer til hver knap på deres mus.

Pris og tilgængelighed

Logitech G604 LIGHTSPEED trådløs gaming mus forventes at være tilgængelig hos forhandlere i efteråret 2019, til en vejledende udsalgspris på DKK 749. For mere information, besøg venligst vores hjemmeside, vores blog eller følg os @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G, et brand i Logitech International, er førende på det globale marked indenfor PCer og spillekonsoller. Logitech G tilbyder spillere på alle niveauer brancheførende tastaturer, mus, hovedtelefoner, mussemåtter samt simuleringsprodukter såsom hjul og flight-sticks – alt sammen gjort muligt gennem innovativt design, avancerede teknologier og en stor passion for spil. Etableret i 1981 med hovedsæde i Lausanne i Schweiz, er Logitech International et offentligt schweizisk selskab angivet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på The Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find yderligere information om Logitech på deres hjemmeside eller @LogitechG.