August

Ny Logitech Slim Combo til iPad Pro: Den næste generation af personlige computere

Nyt Slim Combo case med aftageligt tastatur gør computing lettere, hurtigere og mere sjovt end nogensinde før

København, Danmark — Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) har annonceret Logitech SlimCombo et beskyttelsescover og aftageligt tastatur til Apples nye 10,5” eller 12,9” iPad Pro. Logitech Slim Combo er et alsidigt case og tastatur designet, så du kan opleve det fulde potentiale i din iPad Pro.

"Tidligere var du bundet til et arbejdsområde med en pc, og du brugte din tablet til hurtige beskeder eller underholdning, når du ikke var på kontoret. Det er ikke længere tilfældet”, fortæller Michele Hermann, Vicepræsident for mobilitet hos Logitech. "For at være en pro i dag har du brug for PC'ens magt, men lettere tilgængelighed, uanset om du er på et tog, i parken, i et møde eller hvor du end måtte være. Slim Combo frigør kraften i iPad Pro for at bringe dig fremtiden for personlig computere; En fremtid der er nemmere, hurtigere og sjovere”.

Slim Combo til iPad Pro giver alsidighed gennem sine fire brugsmetoder - skrivning, visning, FaceTime og læsning. Du kan med fordel skyde en e-mail afsted ved hjælp af tastaturet i fuld størrelse, poppe det aftagelige tastatur af for at skitsere en ide med Apple Pencil, eller bare læne dig tilbage og se et show eller fordybe dig i en e-bog uden forstyrrelser. Og hvis du modtager et opkald, skal du bare skifte Slim Combo til portrættilstand for en håndfri FaceTime-oplevelse, der fanger mindre baggrund og mere af det, der betyder noget.

Det aftagelige tastatur forbinder din iPad Pro via Smart Connector og får al sin strøm direkte fra din iPad Pro - der er ikke behov for opladning af kabler, batterier eller parring. Slim Combos tastatur i fuld størrelse har velskalerede, baggrundsbelyste taster og en dedikeret række iOS genvejstaster til behagelig og effektiv skrivning.

To mikrohængsler tillader Slim Combo at glide let indenfor 50 graders interval og forblive på plads, når du har fundet den perfekte indstilling. Slim Combo justerer til den synsvinkel, du foretrækker, så du kan være produktiv, kreativ, forbundet og afslappet. Og fordi Slim Combo blev bygget til at understøtte enhver måde, du vil bruge din iPad Pro, giver den dig endda et sikkert sted at gemme din Apple Pencil, så den ikke går tabt.

Pris og tilgængelighed

Logitech Slim Combo fås i sort eller blå og kan købes i Apples butikker, på apple.com og logitech.com.

Vejledende udsalgspris for Logitech Slim Combo til 10,5” iPad Pro er 1.199 DKK og for 12,9” iPad Pro er den 1.249 DKK. For yderligere information, besøg www.logitech.com eller Logitechs blog.

Logitechs produkter er en del af folks hverdag og forbinder dem til de digitale oplevelser, de holder af. For mere end 30 år siden begyndte Logitech at forbinde mennesker computere og designer nu produkter, der forbinder mennesker gennem musik, spil, videounderholdning og databehandling. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på www.logitech.com, virksomhedens blog er på Twitter som @Logitech.

# # #

2017 Logitech, Logicool, Logi and other Logitech marks are owned by Logitech and may be registered. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at www.logitech.com.

(LOGIIR)