Oktober

Oplev den fantastiske lyd med de nye Z407 Bluetooth-computerhøjttalere med subwoofer og trådløs kontrol

Danmark – 15. oktober 2020 - I dag annoncerer Logitech de nye Z407 Bluetooth-computerhøjtalere med subwoofer, og et innovativt trådløst kontrolhjul. Højttalerne med dobbeltposition tilbyder en fordybende lyd, dyb bas og klarhed, hvilket gør det til en fornøjelse at høre musik, uanset hvilket rum man befinder sig i.

Z407 Bluetooth-computerhøjtalerne har et ekspertindstillet 2.1 højttalersystem med 80 watt effektregulering. Alt fra klare høje toner til kraftige mellem- og lave toner samt en dyb bas gør at Z407 aldrig går på kompromis med lyden. Samtidig, tilføjer den inkluderede down-firing subwoofer en rig og rumfyldende oplevelse til din musik, film og spil.

Oplev friheden med trådløs kontrol med kontrolhjulet. Med en trådløs rækkevidde på 20 meter, giver kontrolhjulet dig mulighed for at justere din lyd fra dit skrivebord eller fra et andet sted i lokalet. Tryk og drej på kontrolhjulet for at afspille, sætte på pause, spole tilbage, slå lyden fra, kontrollere lydstyrken og skru op og ned for bassen. Det er så let, at du ikke engang behøver at rejse dig fra sofaen.

De nye Z407’s ovale satellithøjttalere kommer i raffineret grafitgrå. Højtalerne er designet således at du både kan stille dem oprejst eller lægge dem på siden, og de er designet til at kunne passe under en skærm som en pladsbesparende løsning. Med flere forskellige måder at tilslutte på, kan du se film, streame musik og spille dine yndlingsspil fra din computer, smartphone eller tablet, da Z407 har flere slags tilslutninger - Bluetooth 5.0, USB og 3,5 mm reservetilslutning.

Pris og tilgængelighed

Højtalerne er tilgængelige globalt fra den 23. oktober på Logitech.com og hos andre forhandlere til en vejledende udsalgspris på DKK 749,-. Besøg vores hjemmeside eller følg os via @Logitech for mere information.

*slå lyden fra/til fungerer, når højtaleren er tilsluttet via 3.5 mm tilslutning. Afspil/pause/spring over/spole frem og tilbage fungerer når højtaleren er forbundet via USB eller Bluetooth.

Logitech designer produkter, der har en plads i menneskers hverdagsliv ved at forbinde dem til de digitale oplevelser, der betyder noget for dem. Logitech startede for mere end 35 år siden med at forbinde mennesker gennem computere, og nu er det en multibrandvirksomhed, der designer produkter, som bringer folk sammen gennem musik, spil, video og databehandling. Logitechs brands omfatter Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird og Blue Microphones. Logitech International er et schweizisk børsnoteret firma på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI), der blev grundlagt i 1981 i Lausanne i Schweiz. Find Logitech på www.logitech.com, Logitechs blog eller @Logitech.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets søsterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside www.logitech.com.