Februar

Playseat® og Logitech G introducerer Playseat® Trophy - Logitech G Edition

Dette unikke racersæde er det perfekte match til Logitech G PRO racerrat og PRO racerpedaler, der leverer den mest realistiske og fordybende raceroplevelse.

København, Danmark -21. februar, 2023 - Logitech G, et mærke under Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og førende innovator af spilteknologier og -udstyr, har sammen med Playseat®, den førende producent og innovator af højkvalitets racer- og spilprodukter, indgået et samarbejde om at designe og levere den mest realistiske raceroplevelse.

Logitechs version af Playseat® Trophy tilbyder kørere en komplet racerløsning til professionelle og til racerentusiaster, der leder efter maksimal fordybelse. Den nye stol er lavet af Actifit, som er et let materiale, der gør, at stolen er ergonomisk, nemt kan tilpasses, og som styrker dens holdbarhed. Med et revolutionerende design giver Logitech G’s nye Playseat® Trophy en overlegen og renere køreoplevelse.

”Logitech G og sim-racing er uløseligt forbundet. Logitech G har kontinuerligt leveret innovation til racerentusiaster - helt fra racerspillenes tidlige dage til moderne fortolkninger, der forsøger at afspejle virkeligheden, og som professionelle racerkørere bruger i deres træning,” siger Tako Dijkman, CEO hos Playseat, og fortsætter: “Fordi Logitech G leverer design og teknologiinnovation på så højt, professionelt niveau, er det kun naturligt for os at parre vores revolutionerende produkter med deres. Dette partnerskab har gjort os i stand til at skabe en enestående racerstol, og med en arv i simulationsindustrien og vores kombinerede DNA af banebrydende produkter, kan vi bringe den mest alsidige og fordybende racerløsning til alle, der ønsker at opleve spændingen ved racerløb.”

"Med mere end 20 års forskning og arbejde med professionelle racerkørere er Playseat® de facto blevet standarden for at levere uovertruffen real-track realisme for chauffører over hele verden," siger Jim Hoey, chef for simulation og marketing hos Logitech G, og fortsætter: "Logitech G’s udgave af Playseat Trophy er det perfekte match til vores nyligt annoncerede PRO racerrat og PRO racerpedaler. Nu vil racerkørerne have den korrekte opsætning og racerposition for at kunne føle spændingen ved at køre.

Logitech G’s udgave af Playseat Trophy er den perfekte parring til det nye PRO racerrat og PRO racerpedaler, et fantastisk nyt racersetup i professionel kvalitet designet med og til professionelle sim-racere. PRO racerrat er udviklet til den mest realistiske og fordybende raceroplevelse og har en ny, højtydende Direct Drive-motor sammen med TRUEFORCE-teknologi for at levere den mest præcise følelse af racerløb. Kombineret med den nye Playseat Trophy-Logitech G Edition kan chauffører øge deres opsætning til at føle, at de er med i ræset.

Om Logitech G’s udgave af Playseat® Trophy:

●       STYRKE OG KVALITET - Det revolutionerende design har sat en ny standard for den ultimative, fordybende raceroplevelse. Rammen er lavet af letvægtstål, pulverlakering, højkvalitets stållegeringer, anodiserede aluminiumsdele, og PU-læderet på stolen giver uovertruffen holdbarhed til både hjemmebrug og professionel brug. Dette racersæde er i stand til at understøtte Logitech G PRO racerrat og PRO racerpedaler, inklusiv ekstra tilbehør ved at bruge tilføjelser.

●       ActiFit™️-MATERIALE - Racersædet giver alle, uanset alder og størrelse, mulighed for at opleve spændingen ved racerløb, ligesom i en rigtig racerbil. Dette sæde er udviklet med Playseat®'s innovative ActiFit-materiale, som komfortabelt tilpasser sig alle kropstyper for den bedste støtte. Det giver brugerne mulighed for at mærke det fulde input fra Logitech G-hjulprodukterne. ActiFit-materialet afleder også varme, hvilket giver mulighed for at køre langt løb uden overophedning.

●       JUSTERBAR – Logitechs udgave af Playseat® Trophy har både et justerbart sæde, pedalplade og styreplade for at give ultimativ fleksibilitet i hjul- og pedalpositionering. Sædet kan vippes fremad, bagud og bevæge sig op eller ned for at give brugeren den ideelle køreposition, der passer til enhver racerstil fra enkeltsædet til en almindelig bil.

●       ÅBEN DESIGN - Det åbne cockpitdesign tillader fri bevægelse for benene, samtidig med der er god plads til bremsen og koblingen for optimal ydeevne. Ryglænet kan justeres separat og giver yderligere, fuldt justerbar lændestøtte efter behov. Sædet har en indbygget mulighed for at gøre siddeområdet blødere eller mere fast alt efter præference.

●       ADJUSTABLE PEDAL PLATE - Derudover er en unik egenskab ved Playseat Trophy-Logitech G Edition den fremadgående og bagudgående bevægelse af pedalpladen. Det var strategisk udviklet til at imødekomme alle nødvendige justeringer for at passe til flere racerkørere. For at give høj stivhed kan disse reguleringer nedjusteres.

●       LIGHTWEIGHT & EASY TO STORE - Playseat Trophy-Logitech G Editions kulstofstålramme er stærk og usædvanlig let. Med en vægt på 17 kg er det en af de letteste stole på markedet. Trophys design og vægt er ideel til nem opbevaring, når den ikke er i brug.

Pris og tilgængelighed

Playseat Trophy-Logitech G Edition fås til en vejledende udsalgspris på $599. For mere information, besøg venligst Playseats hjemmeside.

Om Playseat

Playseat® er den globale førende virksomhed inden for gamingudstyr til racer- og flyvesimuleringscockpits og spilsæder. Der er patent på alle produkter, og de er designet med vision og state-of-the-art udvikling og højeste grad af teknik, der kombinerer alsidighed til daglig brug med det højeste kvalitetsniveau.

Find Playseat® på playseat.com eller @playseat.

Om Logitech G

Logitech G, et mærke under Logitech International, er verdens førende inden for pc- og konsolspiludstyr. Logitech G forsyner spillere på alle niveauer med brancheførende tastaturer, mus, headsets, musemåtter og simuleringsprodukter såsom hjul og flight sticks – gjort muligt gennem innovativt design, avancerede teknologier og en dyb passion for spil. Logitech International blev grundlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz, og er en schweizisk offentlig virksomhed noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech G på logitechG.com, the company blog or @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande.

Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og dets produkter, besøg virksomhedens hjemmeside på logitech.com.

(LOGIIR)