Slip kreativiteten løs med Logitech Crayon eksklusiv til den nye 9,7” iPad

Skriv, tegn og rediger med Logitechs første digitale pen til iPad

København, Danmark — 6. september 2018 — I dag annoncerer Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) Logitech® Crayon, en alsidig, pixel-præcis digital pen til 9,7” iPad, der tidligere kun har været tilgængelig på skoler, men nu bliver tilgængelig i Apple-butikker fra den 12. september. Med et børnevenligt og holdbart design bruger Logitech Crayon Apple Pencil®-teknologi for at give en hurtig, præcis og komfortabel håndskrivningsoplevelse, som gør det nemt at markere og overstrege tekst, tage noter eller tegne med dine yndlings iPad-apps fra App Store.

Tweet nu: Slip din #creativity løs med den børnevenlige @Logitech Crayon eksklusiv til den nye 9,7” iPad. #GrabACrayon. Læs mere: https://blog.logitech.com/2018/09/09/logitech-announces-crayon-for-consumers/

“Fra først at være introduceret til elever som et alsidigt læringsredskab, er vi glade for at gøre Logitech Crayon, vores første digitale skriveredskab, mere tilgængelig så endnu flere der skaber, drømmer og lærer, kan udtrykke sig selv og kommunikere nye idéer med brug af den nye 9,7” iPad,” siger Michele Hermann, vicedirektør for mobilitet ved Logitech. “Logitech Crayon virker uden problemer med iPad og de mest populære kreative og produktive apps fra App Store, så lige meget om du er i gang med at lære at skrive et nyt sprog, tage noter, markere et screenshot eller en pdf, eller visualisere en idé, så er Crayon det perfekte redskab til opgaven.”

Logitech Crayon benytter Apple Pencil-teknologi (men understøtter ikke trykfølsomhed) for at give en naturlig, hurtig og præcis oplevelse på tværs af apps. Automatiske tryk, som ikke kommer fra Logitech Crayon ignoreres, hvilket betyder, at du behageligt kan hvile din hånd på skærmen, mens du arbejder. Crayons smart-tip tilpasser stregvægten undervejs, så du nemt kan gå fra tykke til tynde streger ved at tilte tippen – ligesom med en almindelig blyant.

Logitech Crayon forbindes øjeblikkeligt til iPad uden at de skal parres – bare tryk på knappen for at tænde Crayon og begynd at arbejde på iPad’en med det samme – så nemt er det. Logitech Crayon har et batteri, der holder op til 7 timers aktiv skrivning på en fuld opladning.

Crayon er perfekt til alle steder, hvor kreativitet og læring sker. Den er designet til at være behagelig at holde selv med små hænder, og bliver på sin plads, når den bliver lagt ned, med sin flade easy-to-grip-overflade, der forhindrer at den ruller, og det børnevenlige robuste og holdbare design kan holde til fald fra 1,2 meters højde. Gummienden er sat fast til Logitech Crayon for at undgå, at den bliver væk.

Pris og tilgængelighed

Logitech Crayon er tilgængelig for køb på Logitech.com, Apple.com og i Apple butikker i september 2018 og den forventes tilgængelig overalt omkring den 12. oktober 2018 til en vejledende pris på DKK 599,-. For mere information, besøg venligst Logitech.com, vores blog eller følg os på Facebook, Instagram and Twitter.

Logitechs produkter er en del af folks hverdag og forbinder dem til de digitale oplevelser, de holder af. For mere end 35 år siden begyndte Logitech at forbinde mennesker via computere og er i dag en multi-brand virksomhed, som designer produkter, der forbinder mennesker gennem musik, spil, videounderholdning og databehandling. Logitechs brands inkluderer Ultimate Ears, Jaybird, Logitech G og ASTRO Gaming. Grundlagt i 1981 og med hovedkontor i Lausanne i Schweiz, er Logitech International et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGI). Find Logitech på http://www.logitech.com, virksomhedens blog eller på Twitter som @Logitech.