Træn hver dag med de nye Jaybird Tarah trådløse sportshøretelefoner

Strømlignet design ideelt til sportsfolk, som er klar til klippe ledningen

København, Danmark 25. sept. 2018 Jaybird, en leder inden for sportshøretelefoner til løbere, annoncerede i dag Jaybird Tarah trådløse sportshøretelefoner - earbud-valget til dem, som ønsker at klippe ledningen. Disse vandtætte og svedafvisende Bluetooth høretelefoner har en sikker, behagelig pasform med kompromisløs lyd og seks timers spilletid. Tarah åbner døren til en frihed af trådløs lyd og tilbyder samtidig et letvægtsdesign med lav profil, der er ideelt til daglig træning og fitnesspræstationer.

Tweet nu: Klip ledningen med de nye @Jaybirdsport Tarah, essentiel præstation designet til daglig træning. #PowerYourPassion

"Vi ved, at en masse dedikerede sportsfolk og fitnessfans endnu ikke er skiftet til trådløse høretelefoner," siger Jamie Parker, CEO i Jaybird. "Vi designede Jaybird Tarah til at være den perfekte introduktion til at blive trådløs – ingen ledninger der filtrer sammen og nemme at bruge, mens de indeholder Jaybirds grundlæggende funktioner: sved- og vandafvisende, en sikker og behagelig sportspasform, enestående lyd med tilpasning af EQ settings gennem Jaybird-appen og lang batterilevetid. Når folk først har prøvet Tarah, vil de blive en essentiel del af deres træningsgear.”

Med Tarah kan du nyde din musik uden distraktioner fra dine høretelefoner. De udskiftelige, ultra-bløde silikonepuder betyder, at du kan tilpasse dem for en sikker og behagelig pasform. Speed Cinch-ledningssystemet lader dig at tilpasse kabellængden på turen for den perfekte pasform. Det indbyggede genopladelige batteri yder seks timers spilletid per opladning, så du altid har masser af strøm til en fuld træning. Derudover vil en hurtig 10-minutters opladning give en times spilletid, så du har ingen undskyldning for at løbe en tur eller tage i fitness.

IPX7 vandtæthedsklassifikationen (vandtæt ned til en meter i op til 30 minutter) og den dobbelte vand- og svedafvisende nano-coating betyder, at du er forberedt på hvilket som helst vejr, mens du træner. De er også den perfekte makker til dine videotræningsprogrammer, lige meget om du er på en træningscykel eller et løbebånd. Håndtér opkald, og styr og lyt til din musik ved kun ét tryk på en knap uden at forstyrre dit løb eller træning. Tarah er også kompatibel med Siri og Google Assistant og er “ Made for Google,” for at sikre kompatibiliteten med Google-enheder.

Med Jaybird-appen kan du tilpasse Jaybirds topklasse lyd, så du kan høre din musik på din måde - skrue op for bassen, ændre på diskanten eller finde den perfekte balance. Appen lader dig endda forbinde med Jaybird-fællesskabet, for at gøre det nemt at lytte til og opdage Spotify®-playlister, for at få dig igennem din træning.

Pris og tilgængelighed

Jaybird Tarah trådløse sportshøretelefoner forventes at være tilgængelige i butikker og online den 15. oktober 2018 til en vejledende pris på DKK 799,-. De trådløse høretelefoner vil være tilgængelige i tre farvekombinationer: Black/Flash og Nimbus Gray/Jade. Den tredje farve, Solstice Blue/Glacier, kan findes eksklusivt på jaybirdsport.com. For mere information besøg venligst jaybirdsport.com eller følg os på Instagram og Facebook. Jaybird-appen er gratis og tilgængelig via iOS® og Android™ app stores.

Om Jaybird

Jaybird blev grundlagt i 2006 og er en pioner inden for sport Bluetooth®-høretelefoner til løbere, udendørs atleter og fitnessentusiaster. Gennem et tæt samarbejde med deres team af professionelle atleter har Jaybird etableret sig som høretelefonmærket for aktive mennesker, der elsker at dyrke deres passion, og for trådløs musik. Jaybird fortsætter med at udvikle og definere, hvad det betyder at motivere folk til at komme udendørs og udfordre sig selv gennem musik, med ultra-små trådløse høretelefoner, en sikker komfort tilpasning, svedtætte og vandresistente og en utrolig tilpasset lyd.

For mere information, besøg www.jaybirdsport.com eller #PowerYourPassion med os på Facebook,  Twitter, og Instagram.

Jaybird er et brand under Logitech International, etableret i 1981 og med base i Lausanne, Schweiz. Logitech er anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).