Februar

Udtryk din stil med Ultimate Ears WONDERBOOM Freestyle Collection

Ny kollektion inspireret af seneste trends kombinerer god lyd og fed stil i super-bærbar højtaler.

København, Danmark, den 13. februar — Gør et statement med høj lyd og unik stil med Ultimate Ears WONDERBOOM Freestyle Collection.

Gør et statement med høj lyd og fed stil med den seneste tilføjelse til Ultimate Ears’ familien af transportable, vandtætte, bærbare højtalere. Denne kollektion af transportable Bluetooth højtalere, der er på højde med en dåsecola, spiller overraskende kraftigt og fremstilles i fem designs, der kan matche enhver stil: Concrete, Avocado, Patches, Raspberry og Unicorn.

WONDERBOOM Freestyle Collection er den ultimative mashup af musik-nødvendighed og modetilbehør. Inspireret af globale musik- og modetrends omfatter kollektionens modefarver:

• Concrete: Dit look er neutralt, men aldrig kedeligt. Conrete er inspireret af urbane teksturer, malersprøjt og skygger.
  • Avocado: Din stil er diskret og nedtonet. Avocado er inspireret af naturens enkelthed.
  • Patches: For dig, der bærer din personlighed udenpå tøjet, og plastrer den udover dig selv med patches, brocher og badges.
  • Raspberry: Til dig, der ikke er bange for at stikke ud. Rasberry er skarp, frisk og lækker.
  • Unicorn: Magi er dit mellemnavn. Unicorn er en betagende sammensmeltning af de fineste pastelfarver.

Som et led i lanceringen af Freestyle kollektionen, tager Ultimate Ears de transportable, trådløse højtalere med til de franske løjper fra den 18. – 22. marts 2018 som den officielle navne sponsor for Freestyle Touren. Dette World Cup finale event huser superpipens største stjerner, som konkurrerer om en Crystal Globe. Partnerskabet understreger en fælles passion for autenticitet, siden freestyle-ski er et atletisk kunststykke, der er både fængende, fascinerende og originalt.

”Den nye kollektion handler om at udtrykke sig selv”, siger Charlotte Johs, general manager hos Ultimate Ears. ”Du sammensætter din playlist og personlige stil – så hvorfor ikke have højtalere, der også afspejler din stil? WONDERRBOOM Freestyle Collection giver dig kraftig lyd og friheden til at udtrykke din stil i en trendy, sej og handy højtaler.”

WONDERBOOM Freestyle Collection komplimenterer den eksisterende række af prisvindende WONDERBOOM højtalere og kan prale af samme 360-graders sprøde lyd og afbalancerede bas. Vandtæt og bekymringsfri – højtaleren er IPX7 rated (så den kan være nedsænket i vand op til en meters dybde i 30 minutter), stødsikker for fald op til fem meters højde, i stand til at flyde og udstyret med en krog, så den nemt kan hægtes på en taske eller rygsæk. Med op til 10-timers batteri levetid og trådløs Bluetooth rækkevidde på 30 meter er WONDERBOOM den perfekte makker i badet, på festivalen eller på stranden. Ultimate Ears knappen på toppen af højtaleren lader dig spille, pause, skippe til næste sang og tilslutte en ekstra WONDERBOOM højtaler for ekstra meget lyd.

WONDERBOOM modtog en 2017 GOOD DESIGN Award, der gives til de mest innovative, industri-, produkt- og grafiske designs af The Chicago Athenaeum Museum of Architecture and Design i samarbejde med the European Centre for Architecture, Art, Design and Urban Studies.

Pris og tilgængelighed

Ultimate Ears WONDERBOOM Freestyle Collection kan forudbestilles på ultimateears.com. Vejledende udsalgspris DKK 799,00.

Om Ultimate Ears

Ultimate Ears transformerer den måde folk oplever musik på, sammen, ude i verden. Ultimate Ears revolutionerede musikers performance på scenen med skabelsen af professionelle høretelefoner. I dag fortsætter Ultimate Ears, der er et brand af Logitech International, stærkere end nogensinde med deres prisvindende udvalg af trådløse højtalere, der er designet til folk, deres venner og hvor end livet bringer dem. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er et schweizisk aktieselskab anført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGN). Læs mere på www.ultimateears.com eller følg os på Instagram.

# # #

Ultimate Ears, Ultimate Ears logo, and other marks are registered in Switzerland and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Ultimate Ears and its products, visit the company’s website at www.ultimateears.com.

(LOGIIR)