August

ULTIMATE EARS LANCERER NYE UDGAVER AF PRISVINDENDE WONDERBOOM OG HYPERBOOM HØJTTALERE

Oversigt

Alle de nye WONDERBOOM 3 byder på livlige farver, forbedret Bluetooth-rækkevidde, længere batterilevetid og er lavet af 100 % genbrugsstof; HYPERBOOM fås nu i hvid

København, Danmark — 17. august 2022 Logitech-mærket Ultimate Ears annoncer i dag en udvidelse til sit populære udvalg af bærbare BluetoothⓇ- højttalere. Udvidelsen byder på den længe ventede introduktion af WONDERBOOM 3 og en ny farve til den elskede HYPERBOOM .

WONDERBOOM 3
Ultimate Ears WONDERBOOM 3 er lavet af 100 % genanvendt polyesterstof og minimum 31 % certificeret genanvendt plastik, der giver nyt liv til genbrugt udtjent elektronik. Ultimate Ears forsætter med at bevise, at de bedste ting kommer i små størrelser.

Det er en ultrabærbar højttaler med overraskende stor 360°-lyd, WONDERBOOM 3's sprøde, baslydkvalitet holder i op til 14 timer med fuld stereo, og dens IP67-klassificering betyder, at den er vandtæt, støvtæt og endda flydende. Tag den med til poolen, stranden eller på vandretur. Den er også perfekt til at lytte til musik derhjemme og virker endda under bruseren.

WONDERBOOM 3 lanceres i fire farver, inklusive Joyous Bright (Grå), Hyper Pink, Performance Blue og Active Black. Højttaleren har en Bluetooth-rækkevidde på 40 meter (131 fod), så du kan frit strejfe omkring. Den har en praktisk løkke, som du kan bruge, hvis du tager den med dig. Du kan også parre to trådløse WONDERBOOM 3-højttalere for endnu større lyd. Tryk én gang for at fordoble. Tryk igen for at få ægte stereo fra begge højttalere med en venstre og højre kanal.

HYPERBOOM
Ultimate Ears HYPERBOOM, mærkets mest højlydte og bastunge højttaler, har også modtaget en frisk opgradering – nemlig en helt ny hvid version. HYPERBOOM tilbyder en bred dynamisk rækkevidde, der giver liv til din musik og detaljeret gengiver hver en note. Og så har den et genopladeligt batteri, der holder i op til 24 timer. Den understøtter også fire inputkilder - to Bluetooth, en 3,5 mm AUX-stik og en optisk lyd — så du og dine venner kan afspille musik fra mobilen, bærbare computere eller spillekonsoller og nemt skifte mellem kilderne med blot et tryk på en knap . Skal du flytte det sjove fra stuen til baghaven? Hvad enten du er indendørs eller udendørs, aflæser den adaptive EQ på HYPERBOOM omgivelserne og justerer automatisk lyden, så den fylder ethvert rum.

HYPERBOOM er også "festsikkert". Med en IPX4-klassificering kan den modstå at man spilder på den eller den får stænk fra vandet i poolen. Og hvis din telefon er ved at løbe tør for strøm, kan du slutte den til USB-udladningsporten på HYPERBOOM og holde musikken i gang. Ved at bruge One-Touch Music Control kan du også afspille, pause og springe numre over direkte på højttaleren.

HYPERBOOM understøttes af Ultimate Ears BOOM-appen, tilgængelig via Apple App Store og Google Play Store. På appen kan du opsætte yndlingsafspilningslister, fjerntænde eller slukke højttaleren, justere lydstyrken og meget mere. Du kan også kontrollere, at du har den nyeste højttalersoftware og forbinde HYPERBOOM med andre BOOM-, MEGABOOM- eller HYPERBOOM-højttalere ved hjælp af appens PartyUp-funktion.

"Disse højttalere er elskede af en grund. De har ikke kun en utrolig lyd, de gør musik til en social, fælles oplevelse - og nu med de genbrugsmaterialer, der bruges i WB3, tager vi skridt til at reducere produktets CO2-fodaftryk," siger Jonah Staw, der er general manager for Ultimate Ears.

Pris og tilgængelighed
Ultimate Ears WONDERBOOM 3 kan købes fra den 31. august 2022.  Vejledende udsalgspris er DKK 849,-.

HYPERBOOM WHITE kan købes fra den 9. september 2022 til en vejledende udsalgspris på DKK 3.399,-.

For yderligere information, besøg venligst www.ultimateears.com eller kontakt os på Instagram .

Redaktionel kontakt:
Karin Nørgaard
karin@thinkpr.dk

Om Ultimate Ears
Ultimate Ears, et Logitech-brand, transformerer den måde, folk oplever musik sammen på, uanset hvor livet tager dem. Ultimate Ears revolutionerede først måden, hvorpå kunstnere interagerer med deres koncertpublikum, ved at genopfinde scenemonitoren og omdanne den til en specialtilpasset høretelefon. I dag fortsætter Ultimate Ears med at bringe musik til live med sin prisvindende familie af trådløse højttalere. Logitech International blev grundlagt i 1981 og er en schweizisk virksomhed noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Læs mere på ultimateears.com eller kontakt os på Instagram .

Logitech og andre Logitech-mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe SA og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. Vil du have mere information om Logitech og dets produkter, kan du besøge virksomhedens hjemmeside på logitech.com .