Ultimativ ydeevne og hastighed når som helst, hvor som helst, med Logitechs mest avancerede kompakte mus

MX Anywhere 3 forbedrer din arbejdsgang og dit arbejdsområde

København — d. 21. september 2020 — I dag annoncerede Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) sine nye MX Anywhere 3 og MX Anywhere 3 til Mac Wireless Compact Mice, lavprofilmus designet til avancerede skabere, udviklere og alle andre, der ønsker ydeevne, bærbarhed og komfort alle de steder, hvor de har brug for at arbejde. Musen er bygget til at spore på næsten enhver overflade, også på glas, når du flytter den med dig til forskellige arbejdsrum i hjemmet eller kontoret. Med den næste generation af MagSpeed-hjulet scroller MX Anywhere 3 musestille op til 1.000 linjer pr. sekund og skifter automatisk mellem ratchet- og hyperfast-tilstand, hvilket giver dig den højeste præcision i en kompakt mus.

“MX Anywhere 3, den seneste tilføjelse til MX-serien med premiumprodukter, er specialbygget til at skabe, fremstille og gøre ting med tankens hast, så du kan mestre alt, hvad du har brug for,” siger Delphine Donne-Crock, General Manager of Creativity and Productivity hos Logitech. “MX Anywhere 3 er designet til at forbedre din arbejdsgang når som helst, hvor som helst, du har brug for for at være produktiv. Desuden er den behagelig og passer godt til mindre håndstørrelser.”

MX Anywhere 3 opretter forbindelse trådløst op til 10 meter væk og har USB-C hurtigopladning, forbliver tændt i op til 70 dage ved fuld opladning, mens et minuts hurtigopladning varer tre timer. Tilslut op til tre enheder via trådløs Bluetooth®-teknologi eller den medfølgende Unifying™ USB-dongle, og skift mellem dem med et enkelt tryk på en knap.

Tilpas MX Anywhere 3 til din specifikke arbejdsgang, så du kan arbejde hurtigere med foruddefinerede app-specifikke profiler. Par MX Anywhere 3 med MX Keys til den ideelle opsætning, så du virkelig kan mestre alt, hvad du har brug for.

Kompatibilitet

MX Anywhere 3 fungerer med Windows®, macOS, iPadOS, ChromeOS og Linux. MX Anywhere 3 til Mac er optimeret til macOS, er iPad-kompatibel og inkluderer et USB-C til USB-C-opladerkabel til Mac.

Priser og tilgængelighed

Logitech MX Anywhere 3 og MX Anywhere 3 til Mac vil være tilgængelige fra slut september 2020 på Logitech.com og hos udvalgte forhandlere globalt. Begge mus fås i farven pale gray, og MX Anywhere 3 tilbydes også i rose og graphite. Vejledende udsalgspris for både MX Anywhere 3 og MX Anywhere 3 til Mac er DKK 749,-. Få mere information på Logitech.com, vores blog eller opret forbindelse til os på Pinterest,  Facebook, Instagram og Twitter.

Logitech designer produkter, der har en plads i menneskers hverdagsliv ved at forbinde dem til de digitale oplevelser, der betyder noget for dem. Logitech startede for mere end 35 år siden med at forbinde mennesker gennem computere, og nu er det en multibrandvirksomhed, der designer produkter, som bringer folk sammen gennem musik, spil, video og databehandling. Logitechs brands omfatter Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird og Blue Microphones. Logitech International er et schweizisk børsnoteret firma på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI), der blev grundlagt i 1981 i Lausanne i Schweiz. Find Logitech på www.logitech.com, Logitechs blog eller @Logitech.

Logitech og andre af Logitechs brands er registrerede varemærker under Logitech Europe S.A og/eller dets søsterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker er de respektive ejeres ejendom. Mere information om Logitech og dets produkter findes på virksomhedens hjemmeside www.logitech.com.