Januar

Vi præsenterer Logitech Pen en genopladelig skrivepen til USI-aktiverede Chromebooks, designet til skoleelever

Ny digital skrivepen øger læringspotentialet for 0-10.-klasseelever og undervisere

KØBENHAVN, Danmark — 18. januar 2022 — I dag annoncerede Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) lanceringen af ​​Logitech Pen, den nyeste skrivepen til 0.-10. klasseelever designet til touchscreen Chromebooks. Pennen støtter og lever op til initiativet Universal Stylus Initiatives (USI) standarder og er ’Works With Chromebook’-certificeret. Forskning viser, at elever har lettere ved at huske, det de lærer, når de tager fysiske noter i lektionerne – det gør en væsentlig forskel. Designet er lavet i samarbejde med elever og lærere til studerende og undervisere. Logitech Pen giver den kontrol, de skal bruge for at arbejde og samarbejde på nye måder.

"I betragtning af at elever og lærere i stigende grad bruger Chromebooks som et hverdagsværktøj i skoler og derhjemme, har vi skabt Logitech Pen for at frigøre Chromebooks fulde potentiale i klasseværelset," siger Michele Hermann, der er vicepræsident for Mobility and Head of Education Solutions hos Logitech. "Logitech Pen påvirker måden elever bruger deres Chromebooks på, og gør det muligt for disse enheder at blive endnu vigtigere værktøjer til aktiv læring gennem skitsering og notetagning, som har vist sig at øge forståelsen og fastholdelsen af eleverne."

Logitech Pen har et behageligt silikonegreb og skridsikkert design, der er optimalt tilpasset børn på alle stadier af motorisk udvikling. Den aktive spids har 4.096 niveauer af trykfølsomhed, hvilket giver eleverne mulighed for at skabe linjer eller tegn meget mere tydeligt end med en finger eller en gummispidspen. Skoleelever kan arbejde med en uovertruffen nøjagtighed og sikre, at deres arbejde altid er en sand afspejling af deres viden. Det gør pennen ideel til arbejde i klassen, lektier, eksamener og meget mere.

Lærere kan tage noter på deres Chromebooks og få feedback i realtid, og elever kan arbejde nemt og effektivt takket være Logitech Pens ’no pairing needed’-design, der er kompatibel med USI-aktiverede Chromebooks. Logitech Pen, der er skabt til et klasseværelsesmiljø, er væskesikker og har faldbeskyttelse i militærkvalitet på op til 1,2 meter. Opladning er gjort nemt og belejligt, da pennen bruger den samme USB-C-oplader, som allerede bruges til Chromebooks. En opladning sikrer op til 15 dages batterilevetid under normalt skolebrug.

Pris og tilgængelighed
Logitech Pen vil være tilgængelig for bestilling fra uddannelsesforhandlere i USA og udvalgte markeder fra sidst i marts 2022 til en vejledende udsalgspris på 559 DKK. For mere information, besøg venligst Logitech.com, vores blog eller kontakt os på Pinterest, Facebook, Instagram og Twitter.

Logitech hjælper mennesker med at forfølge deres passioner ved at designe oplevelser, der sikrer, at alle kan skabe, opnå og nyde mere. Logitech designer og skaber produkter, der bringer mennesker sammen gennem computere, spil, video, streaming og musik. Logitechs brands tæller Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones, Ultimate Ears og Jaybird. Logitech International blev grundlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Schweiz, og er en schweizisk offentlig virksomhed noteret på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech på https://www.logitech.com, virksomhedens blog eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-mærker er varemærker eller registrerede varemærker tilhørende Logitech Europe S.A og/eller dets datterselskaber i USA og andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere. For mere information om Logitech og virksomhedens produkter, besøg virksomhedens hjemmeside på https://www.logitech.com/da-dk.

(LOGIIR)

For yderligere info og forespørgsler om interviews, kontakt venligst Think PR:
Karin Nørgaard / karin@thinkpr.dk +45 33 14 00 00