lokakuu
Europe/Helsinki

Edistynyt Blue VO!CE -ohjelmisto nyt saatavilla kaikkiin näihin USB-mikrofoneihin: Blue Yeti, Yeti Nano ja Yeti X

Blue VO!CE on huipputehokas valikoima sisällönluojien lähetyksiin tarkoitettuja äänenmuokkaustyökaluja; nyt mukana tulevat edistyneet äänen tehosteet sekä HD-laatuinen äänisamplekirjasto

28. syyskuuta 2021

Blue Microphones on johtava innovaattori ääniteknologian saralla. Se on osa Logitechin (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) Logitech For Creators -aputoiminimeä, jonka on tarkoitus auttaa jokaista sisällönluojaa toteuttamaan intohimoaan. Tänään se ilmoitti julkaisevansa edistyneen Blue VO!CE -ohjelmiston ammattilaiskäyttöön tarkoitetuille USB-mikrofoneille Yeti, Yeti Nano ja Yeti X, joita voi käyttää Logitech G HUB -ohjelmistolla.

Enemmän kuin ohjelmistopäivitys - äänipäivitys!
Blue VO!CE on studiolaatuinen ohjelmisto, joka tarjoaa edistynyttä äänenmuokkausta ja HD-laatuisia äänisampleja, joilla pelaajat, podcasterit, muusikot ja sisällönluojat voivat mukauttaa lähetysääntään ja laajentaa luovuuttaan tehostamaan suoratoistoaan ja sisällönluontiaan. Tämä ohjelmistopäivitys tarjoaa ilmaisen, ennennäkemättömän parannuksen kaikkiin Yeti-, Yeti Nano- ja Yeti X -mikrofoneihin, jolloin kuluttaja saa käyttöönsä täyden valikoiman äänenmuokkaustyökaluja ja tehosteita lähetyksiään varten.

Pelaajat pystyvät muuntamaan ääntään modulaatiotehosteilla, kuten DJ Robot, Electrobeast tai Ethereal, tai kohentamaan pelistriimejään HD-tason äänisampleilla, kuten ilmahyökkäyksen taustaäänillä valmistautuessaan lopputaisteluun. Mukana on myös valikoima HD-laadun äänisampleja mandariinikiinaksi, italiaksi, venäjäksi ja espanjaksi. G HUBin avulla pelaajat voivat myös määrittää pikanäppäinkomentoja Logitech G -näppäimistöönsä, hiireensä tai kuulokkeisiinsa, jolloin he pystyvät vaivattomasti käyttämään HD-laatuisia äänisampleja kesken striimauksen tai vaihtamaan lähetysäänen ja moduloitujen äänten välillä. Katso miten pelaaja Friskk parantaa striimiään Blue VO!CE -ohjelmistolla Yetiä käyttäen.

Kuulosta ammattilaiselta yhdellä napsautuksella
Podcasterien, monipuolisten striimaajien ja sisällönluojien on nyt helpompaa kuin koskaan saavuttaa ammattimainen suoratoiston äänenlaatu ja luoda immersiivisempiä elämyksiä Blue VO!CEn avulla. Paranneltujen lähetyssuotimien ansiosta sisällönluojat voivat valita Bluen äänisuunnittelijoiden valmiiksi laatimista muokkauksista, kuten Classic Radio Voice tai Crisp ja Modern, tai ottaa ohjat omiin käsiinsä monipuolisessa editointitilassa. Siinä he voivat kehittää valmiiksi muokkauksia eri ääniä, varusteluja ja äänitystiloja varten käyttämällä tehosteita, kuten Voice EQ, meluntorjunta, ässälimitteri, pop-suodatin, kompressori ja limitteri.

Äänitä omia äänitehosteitasi
Sisällönluojat voivat myös äänittää omia äänitehosteitaan tai tuoda omia äänisamplejaan ja laajentaa näin olemassa olevaa äänimodulaatiotehosteiden ja HD-laatuisten äänisamplejen valikoimaa. Katso miten Brianna White, monipuolinen striimaaja ja Final Fantasy VII Remake -pelin hahmon, Aerith Gainsboroughin, ääninäyttelijä sekä Cory Missildine, "It's Always Sunny in Stormwind" -podcastin juontaja, käyttävät Blue VO!CE -ohjelmistoa Yeti Nano- ja Yeti-mikrofoneilla luodakseen faneilleen täyteläisemmän, hauskemman ja mukaansatempaavamman äänielämyksen.

Lauluesityksen äänet
Blue VO!CEn avulla muusikot voivat laatia juuri sopivan lauluäänen tai soittimen äänen esitystään varten, tai sekoittaa seuraavaan hittiinsä mukaan äänisamplen. He voivat myös valita parannellusta valikoimasta lähetystehosteita, kuten meluntorjunta, kaiku tai taustakuoro, tai käyttää äänimodulaatiota tuplaamiseen, pikaisiin stemmoihin, tai muuttamaan ääntä oktaavin ylös tai oktaavin alas. Kuuntele kuinka Box of Beats miksaa beatboksattuja ääniä - taito missä luodaan omalla suullaan vaikka rummuilta, trumpeteilta tai viuluilta kuulostavia ääniä - Blue VO!CE -ohjelmistolla ja Yeti X -mikrofonilla suoraksi musiikkisovitukseksi.

"Edistyneellä Blue VO!CE -ohjelmistolla sisällönluojat, jotka nykyään jo rakastavat ja käyttävät Blue-ohjelmistoa, pääsevät nyt käyttämään täyttä valikoimaa lähetystasoisia työkaluja ja äänenmuokkaustehosteita", sanoi Kristyn May, tuotepäällikkö, Logitech For Creators."Olet sitten vasta aloittelemassa tai tahdot audiostasi täysin muokattavan, Blue VO!CE antaa sisällönluojille mahdollisuuden kuulostaa ammattimaisilta striimatessa, sekä useita tapoja viihdyttää yleisöään."

Blue VO!CE on nyt saatavilla ilmaiseksi Yeti-, Yeti Nano- ja Yeti X -mikrofoneille Logitech G HUB:illa Mac- ja Windows-tietokoneille.

Käy osoitteessa bluemic.com/blue-voice lataamassa ohjelmisto ja lukemassa lisää Blue VO!CEsta.

Tietoa Blue-mikrofoneista ja Logitech For Creators -aputoiminimestä

Logitech For Creators on Logitechin aputoiminimi, joka auttaa kaikkia sisällönluojia tavoittelemaan intohimojaan avaamalla heidän huikean potentiaalinsa ja kyvyn muovata kulttuuria. Kunnioitamme sisällönluojia ja pidämme heidät kaiken tekemämme keskiössä, ja tuemme heitä tuotteillamme ja palveluillamme. Logitech For Creators tuo yhteen Blue-mikrofonit, Mevon ja Streamlabsin, brändit jotka ovat työkaluillaan aina palvelleet sisällöntuottajien tarpeita.

Blue jatkaa sen 25-vuotista perinnettä tarjoten palkittujen mikrofonien innovatiivista, huippumodernia suunnittelua ja suorituskykyä. Aina Bluen lippulaivana toimivasta Bottle-studiomikrofonista maailman parhaisiin USB-mikrofoneihin, Bluella on tarvittavat työkalut, joilla jokainen sisällönluoja saa äänensä kuuluville.

Vuonna 1981 perustettu ja Sveitsin Lausannessa pääkonttoriaan pitävä Logitech International on sveitsiläinen julkinen yhtiö, joka on listattu SIX Swiss Exchange -pörssiin (LOGN) sekä Nasdaq Global Select Market -pörssiin (LOGI). Etsi Logitech For Creators osoitteesta www.logitech.com/creators, yrityksen blogista tai tunnuksella @LogitechC.