heinäkuu
Europe/Helsinki

Kilpapelaamiseen suunnitelluista Logitech G PRO X -pelikuulokkeista julkaistiin langattomat versiot

Logitech G Pro X Wireless Headset

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti ammattitason langattomat pelikuulokkeet.

Langattomissa Logitech G PRO X Wireless LIGHTSPEED -pelikuulokkeissa hyödynnetään Blue VO!CE -mikrofonitekniikkaa ja viiveettömän tiedonsiirron takaavaa langatonta LIGHTSPEED-teknologiaa. Kokonaisuus on kruunattu miellyttävällä pääpannalla ja tyylikkäällä muotoilulla. Lopputuloksena on peliammattilaisten vaatimuksiin vastaavat langattomat pelikuulokkeet.

”Rakastan PRO X -pelikuulokkeitani, mutta samalla toivoin, että ne olisivat langattomat”, kommentoi TSM-tiimin League of Legends -peliveteraani Soren “Bjergsen” Bjerg. ”Nyt tämä toive on vihdoin toteutunut”.

Palkittuihin PRO X -pelikuulokkeisiin perustuva muotoilu, laadukkaat materiaalit ja huipputason tekniikka on säilytetty lähes ennallaan. Keskeisenä erona aiempaan malliin on kehittynyt 2,4 gigahertsin langaton LIGHTSPEED-lähetystekniikka, mikä takaa huippunopean tiedonsiirron vastaanottimen ja kuulokkeiden välillä. Akunkestoa kuulokkeilla on täydellä latauksella yli 20 tuntia ja käyttöetäisyys on yli 12 metriä.

”Logitech G PRO X Wireless LIGHTSPEED on tärkeä lisäys PRO-mallistoomme”, kommentoi Logitech G PRO -tuotepäällikkö Chris Pate. “Uudet pelikuulokkeet tarjoavat peliammattilaisille ja kilpapelaajille langatonta ääniviestintää, hyvää suorituskykyä ja miellyttävän käyttökokemuksen ilman häiritseviä johtoja.”

Kuulokemikrofoni hyödyntää korkeatasoista Blue VO!CE -ääniohjelmistoa, joka takaa äärimmäisen selkeän puheäänen. 50 millimetrin PRO-G -kuuloke-elementit toistavat puheääntä, peliääniä ja musiikkia äärimmäisen selkeästi ja kirkkaasti. Tämä tekee verkko- ja kilpapelaamisessa keskeisestä kommunikaatiosta miellyttävää.

Uuden sukupolven DTS 7.1 -tilaäänitekniikka auttaa kuulijaa hahmottamaan ympäristönsä ääniä entistä tarkemmin. Se osaltaan parantaa pelimaailman tapahtumiin reagoimista. Kevytrakenteisten kuulokkeiden pehmusteissa käytetään muistivaahtoa, joten kuulokkeiden käyttö ei rasita päätä tai korvia edes pitkissä pelisessioissa.

Hinta ja saatavuus

Logitech G PRO X Wireless LIGHTSPEED -pelikuulokkeet tulevat myyntiin elokuussa 199 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja

https://youtu.be/aY20CQihBm0 (esittelyvideo)

https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vg6oqB6SmC_ot_BNWIA?e=ckBsD9 (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.