syyskuu
Europe/Helsinki

Langaton Logitech G604 LIGHTSPEED -pelihiiri hallitsee pelejä tarkasti ja viiveettä

G604weapons

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti uuden sukupolven langattoman Logitech G604 LIGHTSPEED -pelihiiren.

Logitech G604 LIGHTSPEED sopii monipuolisen painikesijoittelunsa ansiosta erinomaisesti monenlaisiin peleihin, aina räiskintäpeleistä verkkoroolipeleihin. Huipputasoisen optisen HERO-anturinsa ansiosta liike on sekä tarkkaa että energiatehokasta ja LIGHTSPEED-teknologia huolehtii viiveettömästä tiedonsiirrosta.

”Logitech G604 LIGHTSPEED on oikeanlainen pelihiiri niille, jotka pelaavat monipuolisia toimintoja vaativia pelejä, kuten Fortnite tai World of Warcraft Classic”, kommentoi Logitech-pelitarvikkeiden johtaja Ujesh Desai. ”Tämä hiiri suunniteltiin kattamaan kuusi peukalopainiketta, jotta eri toiminnot ovat helposti ja nopeasti sormien ulottuvilla tiukoissakin pelihetkissä. Langattomalla LIGHTSPEED-teknologialla tämä yhdistelmä on lyömätön.”

Langaton LIGHTSPEED-teknologia takaa viiveettömän ja luotettavan tiedonsiirron. Virtapihi ja äärimmäisen tarkka optinen HERO 16k -anturi huolehtii häiriöttömästä ja virheettömästä liikkumisesta ilman vääristymää. Lisäksi pelaaja voi vaihtaa yhteystyyppiä LIGHTSPEED-liitännästä Bluetooth-liitäntään pelkällä painikkeenpainalluksella. Tämän ansiosta hiiren voi liittää kahteen eri tietokoneeseen samanaikaisesti.

Virtaa pelihiiressä riittää LIGHTSPEED-käytössä noin 240 käyttötunniksi ja Bluetooth-liitännällä jopa yli viiden kuukauden käyttöön. Virtansa hiiri saa yhdestä AA-sormiparistosta. Hiiressä on 15 ohjelmoitavaa painiketta, joista kuusi peukalolla käytettäviä. Lisäksi hiiren vierityspainikkeessa on kätevä painalluksella vaihdettava kaksoistoiminto.

Kaikki Logitech G604 LIGHTSPEED -pelihiiren toiminnot on helppo räätälöidä haluamikseen ilmaisella Logitech G HUB -ohjelmistolla. Sen avulla onnistuu myös hiiren herkkyyden ja muiden asetusten määrittely.

Hinta ja saatavuus

Logitech G604 LIGHTSPEED -pelihiiri tulee myyntiin syksyn aikana 99,99 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja

https://youtu.be/zbtjLKQKUug (esittelyvideo)

http://bit.ly/2kCTSlR (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.