lokakuu
Europe/Helsinki

Logitech G ja Riot Games julkistivat viralliset League of Legends -pelivälineet

Logitech_LOL

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja Logitech G ja pelijulkaisija Riot Games tuovat myyntiin virallisen ja kattavan League of Legends -pelivälineiden valikoiman.

League of Legends on yksi kaikkien aikojen suosituimpia kilpapelejä ja sen tiimoilta on järjestetty isoja kilpapelitapahtumia jo vuosia. Pelijulkaisija Riot Games ja laitevalmistaja Logitech G ovat yhteistyössä luoneet pelin ympärille sen ainutlaatuiselle tyylille kunniaa tekevän oheislaitevalikoiman. Siinä korostuvat korkeatasoinen peliteknologia ja League of Legendsin näyttävä Hextech-tyyli.

”League of Legendsiin rakastuneet pelaajat uppoutuvat siihen yhtä vahvasti kuin oikeaan maailmaan”, kommentoi Logitech G:n markkinointijohtaja Peter Kingsley. ”Loimme tämän tuotevalikoiman yhteistyössä League of Legendsin tekijöiden kanssa sillä ajatuksella, että yhdistämme ammattilaistason pelituotteemme ja pelin ikonisen Hextech-tyylin. Pelikuulokkeet, näppäimistö, hiiri ja hiirimatto on viimeistelty ainutlaatuisin värein ja kuvioin, jotka korostavat pelin tunnelmaa ja innostavat pelaamaan.”

Hextech on League of Legends -pelin taikuudella vahvistettua teknologiaa, jota hyödynnetään Piltoverin ja Zaunin alueilla. Hextech yhdistää puhtaat ja selkeät geometriset muodot, art deco -henkisen arkkitehtuurin ja magian voimat toisiinsa muodostaen modernin ja fantasian yhdistelmän. Pelin virallisena muotokielenä Hextech sekä voimaannuttaa että ohjaa pelaajia.

”Olemme innoissamme jatkaessamme yhteistyötä Logitech G:n kanssa”, kommentoi Riot Gamesin kuluttajatuotteiden johtaja Ashley Maidy. ”He ovat olleet mahtava kumppani pelaajakokemusten parantamisessa ja League of Legendsin tuomisessa osaksi elämää. Uusi ammattilaistason tuotevalikoima nostaa pelaajien kokemukset uudelle tasolle tuomalla League of Legendsin Hextech-teknologian upeiksi ja suorituskykyisiksi tuotteiksi.”

Logitechin uudet League of Legends -pelivälineet ovat enemmän kuin valikoima pelitarvikkeita. Ne ovat legendojen työkaluja, jotka on taikuudella taottuja, tieteellä vahvistettuja ja mestareiden käyttämiä.

Tuotevalikoima

Logitech PRO X Gaming Headset League of Legends Edition -pelikuulokkeet on tuotu innoittamaan League of Legendsin faneja ja tuomaan ammattilaistason äänentoisto pelaajille. Korkeatasoiset elementit, huippuluokan Blue VO!CE -mikrofoniteknologia, miellyttävä käytettävyys ja 7.1-tilaäänitekniikka tekevät kuulokkeista loistavan valinnan sekä kilpa- että harrastepelaamisessa. Monipuolisesti räätälöitävät ääniominaisuudet tekevät kuulokkeista sopivan yksilöllisiin tarpeisiin mukautuen.

Logitech G PRO Mechanical Gaming Keyboard League of Legends Edition on kompakti tenkeyless-pelinäppäimistö, jossa ei ole erillistä numeronäppäimistöä turhaa tilaa viemässä. Näppäimistö jättää enemmän tilaa hiiren käytölle, mikä mahdollistaa tarkemman hallittavuuden pelitilanteissa. Näppäimistössä on kestävät, mekaaniset GX Brown Tactile -kytkimet, jotka tarjoavat napakan näppäinpalautteen ilman kovaa ääntä. Näppäimistössä on ohjelmoitava LIGHTSYNC RGB -valaistus ja muisti käyttäjäkohtaisten asetusten tallentamiseen.

Kevyt Logitech G PRO Wireless Mouse League of Legends Edition -pelihiiri hyödyntää huipputarkkaa HERO 25K -anturia ja langatonta LIGHTSPEED-teknologiaa. Ohjelmoitavat toimintopainikkeet ja neljä irrotettavaa sivupainiketta tarjoavat pelaajalle monipuoliset mahdollisuudet hiiren räätälöitävyyteen. Kevyesti reagoivat ja kestävät kytkimet tekevät hiirenkäytöstä äärimmäisen nopeaa.

Logitech G840 XL Gaming Mouse Pad League of Legends Edition -hiirimatto tuo suositun Summoner’s Rift -maiseman pelaajan pöydälle ja tarjoaa korkealuokkaisen alustan hiirelle. Peräti 90 senttimetriä leveä ja 40 senttimetriä syvä hiirimatto tarjoaa riittävästi tilaa vaativaan pelikäyttöön. Paksuutta näyttävällä hiirimatolla on kolme millimetriä.

Hinta ja saatavuus

Logitech PRO X Gaming Headset League of Legends Edition, Logitech PRO Mechanical Gaming Keyboard League of Legends Edition, Logitech PRO Wireless Mouse League of Legends Edition ja Logitech G840 XL Gaming Mouse Pad League of Legends Edition ovat heti saatavana 129, 129, 129 ja 49 euron suositushintaan. Hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/3i17FUO_RgU (esittelyvideo)

https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vh8c4A7rvSVTpnlcq4w?e=A7MJab (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.