kesäkuu
Europe/Helsinki

Logitech G lisää pelinäppäimistöjen kytkinvaihtoehtoja ja esittelee uuden näppäimistön

G512

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti uuden mekaanisen pelinäppäimistön ja näppäinkytkimen.

Logitech G512 Mechanical Gaming Keyboard on saatavana kolmella erilaisella kytkinvaihtoehdolla, joista jokainen tarjoaa erilaisen painallustuntuman ja äänivasteen. Logitech G413- ja G513-pelinäppäimistöjen palkittuun muotoiluun perustuva Logitech G512 tulee myyntiin aiemmin tutuilla Linear- ja Tactile-kytkimillä sekä ensi kertaa GX Blue -kytkimillä. Samalla GX Blue -kytkimet tulevat tarjolle myös aiemmin julkaistulle Logitech G513 -näppäimistölle uutena vaihtoehtona.

”Olemme innoissamme voidessamme tuoda lisää vaihtoehtoja pelaajille”, kommentoi Logitech-pelitarvikkeiden johtaja Ujesh Desai. ”Kolmen eri kytkinvaihtoehdon joukosta löytyy oikeanlainen valinta jokaiselle G512- tai G513-pelinäppäimistön hankkijalle.”

Tactile-kytkimet antavat tuntuvan vasteen painalluksilleen, mikä onkin monen pelaajan mieleen. Hienovaraisempaa ja hiljaisempaa painallusta kaipaavien makuun on puolestaan tarjolla pehmeävasteinen Linear-kytkin. Vielä tuntuvampaa painallusta kaipaaville ja selkeää äänivastetta haluaville pelaajille on nyt uutena vaihtoehtona mekaaninen ja äänekkäämpi kytkinmalli GX Blue. Se takaa terävän ja tuntuvan naksahduksen jokaisella painalluksella.

LIGHTSYNC-teknologialla vahvistettu Logitech G512 vie näppäimistön RGB-valaistuksen uudelle tasolle. Sen 16,8 miljoonan värin paletti ja monipuoliset animaatiotehosteet auttavat näppäimistön personoinnissa. Lisäksi ilmaiseksi ladattavan Logitech Gaming Software (LGS) -ohjelmiston kautta saa käyttöönsä neljä eri erilaista valaistusaluetta, joilla voi valaista tietyt näppäimet pelaamista varten.

Logitech G512 -pelinäppäimistössä on anodisoitu ja harjattu 5052-lentokoneluokituksen alumiinipinnoite. Sen ansiosta näppäimistö on tyylikäs ja kestävä sirosta muotoilusta huolimatta. Lisäksi näppäimistössä on usb-läpivienti. Logitech G512 -pelinäppäimistö on saatavana tyylikkäällä hiilenmustalla värityksellä.

Hinta ja saatavuus

Logitech G512 Mechanical Gaming Keyboard tulee myyntiin kesäkuussa kolmella eri kytkinvaihtoehdolla (Tactile, Linear ja GX Blue) 149 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/yf3ZW0C2POo (esittelyvideo)
http://bit.ly/2sOQ41v (kuvia)

Tukkurit

ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.